Auteur Topic: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?  (gelezen 13504 keer)

Offline Paul78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Gepost op: 4-10-2004, 16:48:02 »
Waarom mochten B&T niet mee-eten? Was het zoals de voice-over zei omdat ze buiten de groep aan het vallen zijn, of is er een andere verklaring??! Wie weet het, of denkt het te weten??

Offline *linniej*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2004, 17:16:40 »
ik heb geejn idee..vond het wel zielig voor ze.. :(

Offline francoise

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #2 Gepost op: 5-10-2004, 00:10:57 »
 :\'(
Bij mij zijn ze altijd welkom!!!

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2004, 00:36:52 »
Ik denk wel dat er bij die bewonersvergadering meer woorden zijn gevallen dan we hebben gezien.
Vorige week lieten ze in het voorstukje zien dat Lieke fel uithaalde naar Brett maar dat zat er eergisteren niet meer in...zeer verdacht!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2004, 11:49:01 »
vreselijk he zon kliekiesgebeurengedoe.... >:( ik vind wat er ook gebeurt is, hadden ze ze moeten uitnodigen, en dan hadden brett en tobias eventueel nee kunnen zeggen en de eer aan zichzelf kunnen houden....

lieke heeft toch ook roséétjes gedronken bij B & T... ;D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2004, 12:17:51 »
Ik begrijp er ook niks van en vind 't heel zielig voor Brett en Tobias.  :(

Ik vraag me ook af of de anderen zich niet eens schuldig daarover voelde. Zelfs toen Brett kwam vragen voor de stofzuigerslang, kwam 't bij niemand op om te vragen of ze ook wat mee wilde eten. Hele tafel vol eten en niet eens een van die kleine piza's over voor de heren. ::niet-ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2004, 16:25:00 »
Misschien omdat Brett een enorme mierenneuker is die zich enorm aanstelt om een klein dingetje (burenmeeting) en omdat hij roddelt over Jan en Alleman?


Of zouden ze net als ik gewoon doodziek zijn van dat vervelende nepaccent  ::ok::

Offline *linniej*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #7 Gepost op: 6-10-2004, 19:57:42 »
jij moet dus duidelijk nix van B&T hebben he? :-\\

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2004, 21:21:36 »
jij moet dus duidelijk nix van B&T hebben he? :-\\

'De Baron' zeikt altijd iedereen af, dus je moet hem gewoon negeren ::ok:: .

Ik denk inderdaad ook dat er tijdens die vergadering toch iets meer is gebeurd dan dat wij zagen en dat ze daarom niet mee mochten eten.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2004, 22:25:29 »
Ik denk inderdaad ook dat er tijdens die vergadering toch iets meer is gebeurd dan dat wij zagen en dat ze daarom niet mee mochten eten.

Nou ik weet 't nog zo net niet. Net bij de update was te zien dat iedereen 't nog prima met Brett & Tobias kon vinden net na die vergadering. Er werd immers 'n leuk gezamenlijk feestje gebouwd.  :)

Dus eik vind ik 't steeds vreemder dat ze niet bij 't etentje op 't dakterras mochten zijn.  :-\\

Online essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #10 Gepost op: 7-10-2004, 00:27:34 »
ik viel een beetje laat in bij de update vanavond, maar daarin kwam een opmerking van Nanet dat er blijkbaar een uitstapje was geweest op initiatief van B en T en dat daar nanet en Elmer niet bij waren uitgenodigd, en daarna was pas dat dakterrasgebeuren.
Dus wie heeft dat gezien, want ik was er dus te laat bij.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #11 Gepost op: 7-10-2004, 01:11:52 »
ik viel een beetje laat in bij de update vanavond, maar daarin kwam een opmerking van Nanet dat er blijkbaar een uitstapje was geweest op initiatief van B en T en dat daar nanet en Elmer niet bij waren uitgenodigd, en daarna was pas dat dakterrasgebeuren.
Dus wie heeft dat gezien, want ik was er dus te laat bij.
Het ging volgens mij over een gezamelijk feestje..Na de vergadering besloten ze even te feesten, Elmar en Nanet deden niet mee omdat die met hun "planning" bezig waren. Althans zo kwam het over..Het kwam bij mij over dat Elmer er niet zo'n zin in had en dat ZeurzeikNanet er niets van wist..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Online essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #12 Gepost op: 7-10-2004, 01:22:36 »

Het kwam bij mij over dat Elmer er niet zo'n zin in had en dat ZeurzeikNanet er niets van wist..

Das een goeie typering, die moet ik onthouden, ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.
Ik vond Tobias ook wel grappig: ik doe Lieke na, met die billen zo

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #13 Gepost op: 7-10-2004, 01:31:00 »


Das een goeie typering, die moet ik onthouden, ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.
Ik vond Tobias ook wel grappig: ik doe Lieke na, met die billen zo

 ::rofl:: ::rofl:: Jah die was helemaal top...Ze hadden er  n og even die Mr. Bean joke in moeten gooien met die tandpasta in die bilspleet ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #14 Gepost op: 9-10-2004, 18:54:51 »
Vond het wel zo triest dat de Blok bewoners niet eens het fatsoen hadden om Brett en Tobias uit te nodigen of zelfs iets aan te bieden toen Brett boven kwam kijken. Hoe kinderachtig kan je zijn!! Hopelijk straft het koperspubliek tijdens de veiling dit soort triest gedrag af door massaal op Brett en Tobias' appartement te bieden.

Wat een onzin, sorry hoor, maar als jij jarig bent nodig je dan ook alle buren uit, ook degenen die je niet mag?  ::)

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #15 Gepost op: 9-10-2004, 21:28:03 »
Waarschijnlijk om dat B&T gewoon eerlijk waren  ::ok:: ik vindt ze echt het tofste ik ben voor B&T niet dat geknok de heletijd bleh

GO B&T  ::ok::
Amy the Vampire Slayer

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #16 Gepost op: 11-10-2004, 18:17:56 »
Nou mogen ze de volgende keer weer niet meeeten!!! En dan Lieke en Wilma vanavond, heel schijnheilig tegen onze gay boys. "Ja, er was niet genoeg eten." M'n reet! Vind het zo kleinzielig en het speelt Tobias en Brett alleen maar in de kaart, want nu worden ze helemaal de underdog en (hopelijk) de winnaars!

Ik denk niet dat mensen die op een appartement gaan bieden kijken of ze de klussers wel leuk vinden, eerlijk gezegd.
Maar inderdaad eten ze volgende keer weer niet mee... Volgens mij is er heus wel wat aan de hand!

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #17 Gepost op: 11-10-2004, 20:53:06 »
 >:( nee ze mogen weer ny mee-eten maar als ze gaan zonne gaan B&T wel bij iedereen langs om ze uit te nodigen.
I love them ::bravo::
Amy the Vampire Slayer

Offline kanariepietje78

  • Forumlid
  • Dying to be alive
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #18 Gepost op: 11-10-2004, 21:25:25 »
>:( nee ze mogen weer ny mee-eten maar als ze gaan zonne gaan B&T wel bij iedereen langs om ze uit te nodigen.
I love them ::bravo::

Vond dat gewoon beetje valse-nicht-erig... Maar wel humor met een ;)
"All day staring at the ceiling, making friends with shadows on my wall"

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Waarom mochten Brett & Tobias niet mee-eten?
« Reactie #19 Gepost op: 13-10-2004, 11:37:41 »
 ::rofl::ja beetje wel maar die andere naaien ze ook een oor aan met hun buiten te sluiten dus doen zij het juist niet.Enne ja dat hun als enige klaar zijn  is toeval;lig  >:D
Amy the Vampire Slayer