Auteur Topic: Speel het Theo spel  (gelezen 5391 keer)

Offline Flipse

  • Forumlid
Speel het Theo spel
« Gepost op: 6-10-2004, 18:11:00 »
Ook zo'n hekel gekregen aan Theo de uitvoerder???
Nu kan je je woede botvieren op Theo in het Theo-spel.
Het spel is gemaakt door de webmaster van Lieke en Michon en is dan ook te spelen via www.liekemichon.nl

Veel plezier en laat via dit forum weten wat je er van vindt en wat je highscore is

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Speel het Theo spel
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2004, 18:48:38 »
360 punten, wel grappig  ::rofl::

Offline kanariepietje78

  • Forumlid
  • Dying to be alive
Re: Speel het Theo spel
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2004, 20:36:09 »
Wat is er mis met Theo? Ik vind Theo de held van het programma. Zijn wil is wet, hij is verantwoordelijk voor alle (ver)bouwwerkzaamheden en geeft ook nog eens geweldige quotes (zie de site van Net5). Hulde aan Theo! Ik knal Wina The Witch liever twintig keer die vuilnisbak in  ;)
"All day staring at the ceiling, making friends with shadows on my wall"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Speel het Theo spel
« Reactie #3 Gepost op: 7-10-2004, 01:07:17 »
Ik vind Theo ook wel oké, hij zegt waar het op staat.
Ik hoop zo dat ze hem ook een keer op een feestje uitnodigen 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel het Theo spel
« Reactie #4 Gepost op: 7-10-2004, 01:27:45 »
Vooral Wina en Jochem doen errug kinderachtig, hebben wel de meeste onzin in hun appartement, maar da is ech nie de schuld van Theo, ze hebben zelf voor de auto en dus het appartement gekozen. Jochem zo "theo mag mij niet", nou zo belangrijk ben je echt niet voor hem hoor, maar wel is het voor hem belangrijk dat er iemand (maakt niet uit wie) zonder helm rondloopt, letselschade is nl. voor zijn rekening, hij is verantwoordelijk.

Theo heef idd gave quotes, maar dat zijn gewoon bouwvakkersquotes hoor, die hoor ik wel vaker (onze eigen verbouwing, of op het werk, of in eender welke plantsoenendienst of werkvloer) Als je niet tegen dat taaltje kan, neem een paar oorkappen(toch verplicht) en get a grip.

Ik vind Theo soms alleen niet logisch, zoals met die trap en met het plafond, maar ik denk dat dat aan de montage zal liggen, hij lijkt me namelijk behoorlijk rechtlijnig, best redelijk(wil het oplossen met Wina)en consequent

Offline horst_rulez

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speel het Theo spel
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2004, 23:37:34 »
Niet errug orgineel dit spel, het orgineel komt namelijk van de Bob de Bouwer site, maar ach ... beter goed gejat dan slecht zelfverzonnen. Zegt wel iets over de makers van die website