Poll

Wie heeft de mooiste kamer?

Nanet & Elmer (keuken)
4 (23.5%)
Lieke & Michon (badkamer)
2 (11.8%)
Wina & Jochem (badkamer)
8 (47.1%)
Brett & Tobias (studeerkamer)
3 (17.6%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?  (gelezen 9663 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Gepost op: 10-10-2004, 22:51:10 »
Ik vind zelf de badkamer van Wina & Jochem 't mooiste. Die van Lieke & Michon is ook mooi, maar helemaal niet praktisch zoals de andere deelnemers ook al zeiden. Totaal geen kastruimte of ook maar ergens plaats om iets neer te zetten. De keuken van Nanet & Elmer is totaal niet mijn smaak. Zag er wel gezellig uit, maar was dus ook nog niet helemaal af. De studeerkamer van Brett & Tobias is ook mooi, maar ik vind 't nu iets te veel van 't zelfde worden. Steeds weer die houten vloer en witte muren en meubels. 't wordt wel wat saai.

Denk dat Wina & Jochem gaan winnen dit keer.  :)

Offline betty_boopoop

  • Forumlid
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2004, 23:03:00 »
Vond het eigenlijk allemaal niet zo denderend. De keuken...tsja die roestige spoelbak en kraan vond ik minder, maar het zitje was weer leuk met de uitkijk op straat. Badkamer van Michon vond ik erg duur, erg zwart en niet praktisch. Badkamer van Wina vond ik errug gewoontjes en al die kleuren tegels vond ik niks. Wina zei dat zij meer dan Like en Michon een badkamer had gemaakt voor potentiele kopers, maar zo'n multi-colour tegelwand is echt niet ieders smaak en kan kopers juist afstoten. Wat dat tegaat doen onze gay boys het goed. Steeds hetzelfde, maar potentiele kopers kunnen wel hun eigen stempel erop zetten en dmv gekleurde accesoires er echt hun eigen huis van maken. De andere stellen geven hun huis een te uitgsproken styling en dat is toch een risico.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #2 Gepost op: 11-10-2004, 00:10:50 »
Ik vond de keuken van Elmer en Nanet helemaal top  ::ok::
De kamer van Brett & Tobias is gewoon helemaal mijn smaak.
Ze houden alles in dezelfde stijl en dat vind ik gewoon mooi, ondanks de kritiek van die anderen dat ze het makkelijk doen vind ik hun wel de beste smaak hebben..

De badkamer van Lieke en Michon vond ik meer een show-room model maar niet praktisch.

De Badkamer van Wina en Jochem vind ik te veel ingericht tot hun eigen smaak..Naar mijn mening kan je het beter een beetje casual inrichten..Met accesoires kan je veel doen
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #3 Gepost op: 11-10-2004, 00:33:02 »
Nog even alle kamers op een rijtje
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2004, 09:22:41 »
Ik heb helaas net het laatste stukje gezien maar gelukkig nog net genoeg hoe de kamers waren geworden.
Die keuken, idd niet mijn smaak. Ik denk dat mijn bed-over-over-over-overgrootmoeder er wel helemaal weg van zou zijn geweest ::)
De badkamer van Lieke & Michon was op het oog wel mooi maar ik miste idd wel het een en ander. Zoals Elmar al zei, ze hebben er zoveel tijd ingestoken dan zou je toch verwachten dat alles perfect zou moeten zijn, maar helaas. Er was geen eens ruimte om je tandenborstel neer te zetten/leggen. En waar laat je de handdoeken enzo? Jammer hoor. Ook weer een gemiste kans hier. Zo win je nooit ::ohno::
De badkamer van Wina en Jochem was wel heel mooi. Die lichtjes in de vloer... echt GE-WEL-DIG! ::ok:: Verder nix op aan te merken eigenlijk.
Kamer van Brett en Tobias was weer zo'n kamer waar je heel makkelijk met eigen assesoires je eigen sfeer kan aanbrengen. Het lijkt iedere keer wel het zelfde maar het is wel iedere keer de neutraalste en dat trekt zeker kopers aan. Gewoon erg goed over nagedacht.
Het gaat nu tussen Wina en Jochem en Brett en Tobias en ik dénk dat het het laatstet word.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2004, 11:17:31 »
hehe...eensgezind hier....ook ik ga voor Wina en Jochem deze keer  ::ok::
That's all

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2004, 13:40:41 »
De keuken was verreweg het mooiste/stijlvolste, maar helaas niet functioneel zoals Michon?? al zei. De werkkamer was weer erg niet speciaal, maar wel gangbaar, goed en mooi. De badkamer van Lieke en Michon was echt erg hotelachtig en dus niet erg persoonlijk. Beetje simplistisch en die van Nina en Jochem vond ik niet zo, maar dat ligt meer aan mijn smaak denk ik, die lampjes roeleren wel.

Al met al geef ik Nanet en Elmar nog steeds de meeste kans om te winnen. Erg stijlvol, dure materialen die zorgen voor veel meerwaarde, erg gewaagde, maar duidelijke stijl, veel aparte dingen en orgineel.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #7 Gepost op: 11-10-2004, 13:47:06 »
Ik heb gekozen voor Wina en jochem, maar meer als eenoog in het land der blinden, want ik vond het geen van vieren echt top.
Brett en Tobias houden een goede stijl aan, maar deze kamer was idd net een ikea showroom.
Nanet en Elmer hebben echt een boerderijsmaak, niet de mijne dus, en het was niet af.
Lieke en Michon hebben voor de tijd die er in is gestoken niet zo bijzonders afgeleverd. En geen kastruimte, plus erg besmettelijk materiaal om schoon te maken.
Wina en Jochem hebben overal goed over nagedacht, ziet er wel simpel uit, maar niet zoveel om aanstoot aan te nemen als potentiele koper.

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #8 Gepost op: 11-10-2004, 18:24:54 »
Brett en Tobias: hun kamer was weer erg basic, verder weinig op of aan te merken.
Lieke en Michon: die badkamer was echt mooi! Prachtige kleuren, mooie tegels... Maar zo jammer dat je inderdaad je tandenborstel niet kwijt kan en er geen kasten oid waren.
Nanet en Elmer: mooie keuken!! Maar wederom verliezen ze punten bij de afwerking; ook deze kamer leek nog niet helemaal af te zijn (zo deed de kraan het niet!)
Wina en Jochem: mijn favoriet deze keer! Mooie tegels, die lichtjes in de vloer waren geweldig :D.

Ik ga dus voor Wina en Jochem, maar ik denk dat B&T ook een goede kans maken deze week.

Offline btvs_chick

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Mutya
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #9 Gepost op: 11-10-2004, 20:40:05 »
Ik ben offcourse weer voor B&t ik vindt hun stijl super!!!!! ::ok::
Amy the Vampire Slayer

Offline billie turf

  • Forumlid
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #10 Gepost op: 12-10-2004, 00:14:26 »
Ik vond zowel de keuken als de zwarte badkamer mooi.
De badkamer van Winah & Jochem is gewoon mijn smaak niet met die gekleurde tegels, die zolder was trouwens nog veel erger.
De kamer van B & T was allemaal leuk en aardig maar ik moest er toch aan denken dat zij nog geen echt moeilijke kamers hebben gedaan.
Ik denk dat zowel de badkamer als de keuken meer werk vereist (=meer manuren) en als ze dat allemaal uitbesteden weet ik niet of ze wel met het budget toekomen.
Lukt het ze wel op deze relaxte manier alle kamers op te kunnen leveren dan zou ik dat heel knap vinden.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #11 Gepost op: 12-10-2004, 00:28:24 »
Ik vond zowel de keuken als de zwarte badkamer mooi.
De badkamer van Winah & Jochem is gewoon mijn smaak niet met die gekleurde tegels, die zolder was trouwens nog veel erger.
De kamer van B & T was allemaal leuk en aardig maar ik moest er toch aan denken dat zij nog geen echt moeilijke kamers hebben gedaan.
Ik denk dat zowel de badkamer als de keuken meer werk vereist (=meer manuren) en als ze dat allemaal uitbesteden weet ik niet of ze wel met het budget toekomen.
Lukt het ze wel op deze relaxte manier alle kamers op te kunnen leveren dan zou ik dat heel knap vinden.

Brett & Tobias doen het gewoon slim, ze doen niet moeilijk en leveren gewoon leuke standaard kamers af waar iedereen iets mee kan...Geen eigen stijl, juist dat is slim omdat de gemiddelde koper toch zijn eigen smaak heeft en met hun style kan je gweoon alle kanten op...Als ik een woning moest gaan kopen valt de donkere old MCdonald style al af ( de keuken vind ik weer wel heel apart)

Ook de regenboogkleuren van W&J valt bij mij af..

De yuppenstyle van Lieke & Mychon valt al af door de babykamer..
Ook de badkamer is nono
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline verhaegh

  • Forumlid
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #12 Gepost op: 12-10-2004, 09:04:35 »
Deze aflevering vind ik het erg moeilijk om een winnaar te kiezen. Dus ga ik maar wegstrepen:

- De badkamer van Wina en Jochem is gewoon niet mijn stijl. Die kleurtjes stoten mij gewoon af
- De badkamer van Lieke en Michon is op het oog echt geweldig, maar of het ook praktisch is...
- De werkkamer van Brett en Tobias is erg mooi, maar wel erg steriel
- En dan de keuken: ik vond de afzonderlijke elementen heel erg mooi, maar als geheel vond ik het niet bij elkaar passen.

Puur kijkend naar de meerwaarde zou ik toch voor de keuken kiezen vanwege de dure materialen die er in verwerkt zijn en de gecreëerde zitruimte.

Ik vraag me wel af of Nanet en Elmer straks geen problemen met hun budget krijgen. Zij hebben nu nog iets meer dan 19.000 euro over terwijl de rest ergens tussen de 22.000 en 27.000 zit.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #13 Gepost op: 12-10-2004, 09:21:30 »
Ik vraag me wel af of Nanet en Elmer straks geen problemen met hun budget krijgen. Zij hebben nu nog iets meer dan 19.000 euro over terwijl de rest ergens tussen de 22.000 en 27.000 zit.

Denk ik niet. Je kan het budget niet meer met elkaar vergelijken. Keukens zijn gewoon duur. Die hebben ze iig al gehad en de rest moet er nog een plaatsen (behalve Lieke en Michon dan ;D)
Maar ze kunnen het geld idd niet meer als water uitgeven.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #14 Gepost op: 13-10-2004, 05:17:16 »
ik vraag me wel af hoe het huis verkocht gaat worden, is dat echt met de huidige meubels erin? ook bij de slaapkamers enzo, want dat wordt meestal niet gedaan.
Ik heb trouwens op de site van Wina en Jochem gekeken en nu blijkt dat ze de badkamer niet zelf hebben gedaan, want dat heeft een installatiebedrijf gedaan, nu weet ik ook waarom ik het mooier vind, is niet door henzelf gedaan nl. Dit in tegenstelling tot de huiskamer die ik erg ugly vind daardoor.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #15 Gepost op: 18-10-2004, 00:36:05 »
Ik vermoed...Dat de jury volgende keer de kamer van Lieke & Michon kiest... ::trots::

Om de beurt winnen ze, dankzij de onafhankelijke jury
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline verhaegh

  • Forumlid
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #16 Gepost op: 18-10-2004, 08:47:34 »
Goh... dat vermoeden had ik ook al... maar dan is het wel erg voorspelbaar

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 6: wie heeft de mooiste kamer?
« Reactie #17 Gepost op: 18-10-2004, 14:34:42 »
Die keuken, idd niet mijn smaak. Ik denk dat mijn bed-over-over-over-overgrootmoeder er wel helemaal weg van zou zijn geweest ::)

Dan spreekt hier jouw bet-over-over-over-overgrootmoeder  ::rofl::, want ik vind die keuken super. Lekker een oude, boerse stijl eraan gebracht, helemaal mijn smaak!!  ::ok:: Alleen jammer dat Elmer en Nanet zichzelf ook helemaal geweldig vinden, dat heeft bij mij het effect dat ze überhaupt niet mogen winnen van mij (ook al was die keuken erg mooi, maar niet afgewerkt <-- zonde).  :-\\
I got that tunnel vision going through my  head