Echt, die jongen lijdt aan grootheidswaanzin,

alleen maar een vloer en een plankje hier en daar. Er moet gewoon nog voor zo’n 250 uur geklust worden in dat huis. En dan ook nog eisen dat de anderen komen helpen omdat ze meedelen in de eventuele winst die er gemaakt gaat worden, hoezo moeten ze helpen, als het toch maar zo weinig is kan hij het toch wel in z’n eentje aan.

En waar moet die winst vandaan komen? Zo mooi is het appartement niet en het is ook niet handig ingedeeld. Verder schijnt hij niet te beseffen dat ze onder curatele staan en dat ze dus moeten luisteren naar de anderen, ze hebben in principe geen r**t te vertellen. Maar nee, de anderen trappen er nog in ook. En iedereen maar vertellen hoe het moet, en dan zit Vasco ’t ook nog eens te vergoeilijken, nee ’t lijkt maar zo alsof ‘ie veel te vertellen heeft, maar dat is niet zo. Zelfs tr*tje Kim moest op een gegeven moment zeggen dat hun eigen appartement prioriteit heeft. Die hele Paul is gewoon een sukkel.

De relatie tussen die 2 is ook niet fris. Hij is gewelddadig (gooit een rol isolatiemateriaal naar haar toe) en hij vernedert d’r constant met woorden. “Dat vind ik zo’n slappe houding, e.d.” en die tr*t maar lachen naar de camera, ik zou me doodschamen. Ik zou me niet meer op me werk durven vertonen na de uitzending.
Het is jammer dat Olga en Olaf er uit moesten, maar ja de keuze van Kim en Vasco voor dat appartement was ook wel duidelijk. Er moest gewoon nog teveel in het appartement van P+M gebeuren.
4 opleveringen achter de rug, geen één gehaald en dan tegen de cameraman o.i.d. zeggen:
“heb je wel gezien hoeveel werk ik afgelopen week verzet heb”, waarom is die kamer dan niet af?;
“joh van verbouwen heb je geen verstand” (nee misschien niet, maar Paul duidelijk ook niet);
en zij dan:
“Er ligt ‘alleen’ vloer in (alsof dat niet erg is), bij M+R doet de afzuigkap het niet eens”, nee, misschien niet, maar daar lag de vloer wel.

Ik stop, maar ik kan nog wel even doorgaan.