Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 5202 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Aflevering 10
« Gepost op: 6-11-2005, 18:19:20 »
De tijd dringt voor de koppels in Het Blok.
Het trappenhuis, moet worden gedaan, ze moeten helpen klussen in het appartement van Maschja en Paul en ze moeten hun eigen appartement op tijd af zien te krijgen.
Dat zorgt voor veel stress en soms voor realatie problemen zoals bij Nicoline en Sander....

Wat vondt je ervan?
Hier onder kan je je mening geven over aflevering 10.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2005, 21:18:38 »
Ik vond het best zielig voor Rogier dat zijn Autoruit eruit lag en dat zijn portomonaie eruit is gestolen ik hoop dat hij het vergoed krijgt maar vrees het ergste  ::ohno:: :)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2005, 21:22:01 »
Ja, dat zeker... maar ook niet zo slim natuurlijk, zeker niet met de pincode erbij. ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2005, 21:24:25 »
Ja, dat zeker... maar ook niet zo slim natuurlijk, zeker niet met de pincode erbij. ::)

Ja dat is heel dom ik heb soms het vermoeden dat een stel een zetje in de goede richting krijgt om te winnen en de andere stellen zoals Maschja en paul in een slechtere richting worden geduwd maar goed zo is the game!  :)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2005, 22:34:00 »
Tjeetje en ook nog dat de politie weer eens langs moest komen..
En die houding van de stellen nadat de weg was..
Ze moesten er wel om lachen..
Vorig jaar waren ze niet zo pietluttige naar de stellen van Het Blok.. Om bij een beetje herrie al de politie te bellen..

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2005, 23:07:04 »
Vorig jaar waren ze niet zo pietluttige naar de stellen van Het Blok.. Om bij een beetje herrie al de politie te bellen..
Nou, de politie is vorig jaar ook langsgeweest toch? Maar deze bewoners nemen het niet zo nauw met de rust geloof ik, dus lijkt me op zich terecht.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #6 Gepost op: 6-11-2005, 23:08:25 »
Ja dat is heel dom ik heb soms het vermoeden dat een stel een zetje in de goede richting krijgt om te winnen en de andere stellen zoals Maschja en paul in een slechtere richting worden geduwd maar goed zo is the game!  :)
Omdat het geld niet aan verbouwen is uitgegeven zou ik er niet raar van opkijken dat ze nog wel wat geld toegestopt krijgen van de spelleiding, maar aan de andere kant... had je maar voorzichtiger moeten zijn.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)