Auteur Topic: [Kandidaat] Viggo Waas  (gelezen 1284 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Kandidaat] Viggo Waas
« Gepost op: 9-10-2018, 23:51:41 »

Viggo Waas is een bekend cabaretier, acteur, televisieprogrammamaker, schrijver, zanger en voetbaltrainer, o.a. bekend van Kopspijkers.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2018, 17:06:52 »
Monic na opdracht 1: 'er komt niemand meer en jullie hebben dus geen letter verdient.'
Viggo: 'Nee, daar gingen we al vanuit, die letters boeien me toch niet.' (of iets in die trant)

Waarom heb je dan niet gebeld?
(hetzelfde geldt ook een beetje voor Kluun)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2018, 17:14:56 »
ja dat boeit me niet was een interessante toevoeging.
slip of the tongue?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2018, 17:15:16 »
Ik verdenk hem van kroongetuige zijn. Ik denk dat de kroongetuige aan het einde van de minuut heeft gebeld, in dit geval dus te laat.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2018, 17:25:50 »
Dat zou ik wel een typische kroongetuige actie vinden. Zo weet je iig zeker dat er geen letter verdiend wordt, maar als er genoeg mensen je voor zijn, kan je mooi de verdenking van jezelf afhalen, door in de andere groep te gaan zitten.

Ik vind m er echt een type voor (zeker toen ie begon te stoken tussen de 2 groepen - frictie creëren), maar hij wordt wel heel verdacht in beeld genomen, iets teveel naar mijn mening. Maar afschrijven doe ik 'm zeker niet.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2018, 11:30:26 »
Ik vind hem tot nu toe het meest verdacht, inderdaad vanwege het feit dat hij het er allemaal zo dik bovenop legt dat er twee groepen zijn en dergelijke. En toen zei Viev dat ze hem óók verdacht vond, dus nu weet ik het natuurlijk heeuul zeker. ::rofl::

Maar serieus: juist het feit dat hij zo duidelijk in beeld komt + verdenking krijgt van anderen, zou ook kunnen betekenen dat hij het juist niet is (en bijvoorbeeld wel ver komt). ::vergroot::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2018, 09:05:00 »
Vigo was wel degene die vorige week aan het andere team doorgaf dat ze naar een oorbel moesten zoeken......

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #7 Gepost op: 23-10-2018, 13:32:45 »
Vigo was wel degene die vorige week aan het andere team doorgaf dat ze naar een oorbel moesten zoeken......

Hij moest wel, er waren teveel getuigen dat Eva het had opgemerkt en het tegen hem zei.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #8 Gepost op: 25-10-2018, 19:34:26 »
Wat mij opviel was dat Viggo in het bondje met Fred en Kluun komt met het voorstel om "een beetje onrust te stoken" (ongeveer op tijdstip 23:18). De KG zal dit niet zo snel doen, want dat trekt juist de aandacht naar je toe. De KG zal het daarentegen fijn vinden als iemand anders zich verdacht maakt. Misschien is dit wel een proefballonnetje, om te zien wie hier meteen voor is. Het is Fred die hierop als eerste reageert met "we moeten allemaal een beetje verdacht gedrag vertonen alsof we de KG zijn".

Op het autokerkhof is Viggo heel duidelijk de grote verdachte door net te doen alsof hij de telefoon al gevonden heeft, terwijl hij achteraf kan zeggen dat hij alleen maar vroeg OF de telefoon al is gevonden. Ik zeg: Viggo is niet de KG.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #9 Gepost op: 26-10-2018, 00:54:35 »
Ja viel mij ook op! Z'n verhaal klopte helemaal en daardoor werd ie bij mij ook minder verdacht.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #10 Gepost op: 30-10-2018, 13:17:34 »
Viggo had echt de pest in dat hij de envelop niet aan die andere man mocht geven en in het hotel deed hij ook al zo vaag. Er zijn meer van die momenten waardoor ik 'm steeds minder sympathiek ga vinden, is dat een teken?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Viggo Waas
« Reactie #11 Gepost op: 30-10-2018, 21:25:00 »
Naar mijn idee is hij zichzelf steeds verdacht aan het maken en dus niet de kroongetuige ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human