Auteur Topic: [KG] Aflevering 8  (gelezen 2189 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[KG] Aflevering 8
« Gepost op: 3-12-2018, 15:50:16 »
Praat hier over de laatste aflevering van Kroongetuige dit seizoen ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 3-12-2018, 22:36:28 »
Goed slot!!!

Verrassende kroongetuige
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 3-12-2018, 22:37:50 »
Pffff een tragisch liefdes verhaal. Had toch wel op meer gehoopt, dit vond ik slap. Zelfmoord kon je van mijlenver zien aankomen. ::ohno::

Maar waarom moest Gatsby nou vergiftigd worden door Johanna? Of is dit een subplot, die in een mogelijk 3e seizoen wordt uitgelegd. Gezien de kijkcijfers vraag ik me af of dat er komt.

Wow Fred de Kroongetuige, die zag ik echt niet aankomen. Maar vind het nooit erg om fout te zitten, tweede  ::oink:: dit jaar.  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 3-12-2018, 22:38:09 »
het leuke van dit programma is ook wel de interactie tussen de acteurs en de spelers, het loopt zo lekker in elkaar over.

Heerlijke james bond scene met die boten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 3-12-2018, 22:42:25 »
Is er in de app iets van een extra scene net als vorig jaar, of weten we dat later pas?
(Ik speel namelijk niet mee met de app)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 3-12-2018, 22:55:36 »
Is er in de app iets van een extra scene net als vorig jaar, of weten we dat later pas?
(Ik speel namelijk niet mee met de app)

Net even gedaan, was alleen een legpuzzel van de groep en proces verbaal over het seizoen. Dus denk niet dat er meer van komt.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 4-12-2018, 21:38:00 »
Mooi slot van een mooie serie!

Dus toch niet Birgit :o ik had me laten leiden door de meerderheid van de mensen hier en dacht dat zij het was. Maar om eerlijk te zijn heb ik me dit seizoen meer beziggehouden met lachen om Loretta dan met zoeken naar de Kroongetuige. ;D

Ik hoop dat er gewoon nog een derde seizoen komt, ik vind het echt een sterk format. Sommige dingen kunnen beter worden uitgewerkt (de plot van het moordverhaal), maar zo heeft elk programma zijn verbeterpunten. Als het volgend jaar weer op tv is, kijk ik weer mee. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KG] Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2018, 23:15:48 »
Schitterend einde ::bravo:: Fred had ik totaal niet aan zien komen :o Maar achteraf waren er wel een aantal dingen waar je het uit af had kunnen leiden: de verdwenen blackberry, juist het feit dat Loretta's verdenking voor Fred zou duidelijk was, dat Bo en Birgit zo duidelijk niet Freds envelop wilden hebben in de finale. Maar petje af ::ok:: Je moet het maar kunnen, als oud-staatssecretaris.

Het plot zat ook mooi in elkaar. Het Gatsby-verhaal blijft open, en ik vrees dat het ook open blijft ??? Het is een prachtreeks die zeker een derde seizoen verdiend. Heeft zich echt duidelijk gemaakt tot veel maar dan 'een WIDM-kloon', heerlijk programma ::bravo::
...óf niet!