Poll

Haalt Michel level 4?

ja
5 (71.4%)
nee
1 (14.3%)
kweetniet
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Auteur Topic: Player Michel  (gelezen 12806 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Player Michel
« Gepost op: 29-09-2003, 14:48:46 »


Michel
Leeftijd: 25 jaar
Burgelijke stand: samenwonend (met Andrea en twee katten)

Michel is ooit begonnen aan een studie architectuur maar besloot al snel het zakenleven in te gaan. Momenteel is hij zelfstandig ondernemer. Michel vertrouwt op zijn intelligentie en is vastberaden iets te bereiken in het leven.

Bron: http://www.rtl.nl/shows/masterplan/
« Laatst bewerkt op: 10-10-2003, 09:48:03 door Cora Bora »

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Player Michel
« Reactie #1 Gepost op: 29-09-2003, 22:28:46 »
Opscheppen over zijn hoge IQ, zich beter voelen dan zijn bouwvakkersvrienden, samenwonend met een labiele vriendin die niet tegen hem in durft te gaan en ook nog eens een arrogante en lelijke kop, wat een enorme eikel is dit zeg!!!!  :D :D

Hopelijk dat hij nog flink aangepakt wordt tijdens dat verhoor!  ;D


Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Player Michel
« Reactie #2 Gepost op: 29-09-2003, 22:53:38 »
Hij faalt wel jammerlijk in z'n opdrachten. Alleen jammer dat je deze aflevering helemaal niets wijzer wordt  ???. Ik bedoel. Spelen die mensen in die flat en op de boot mee, of is het echt? En hoe komt hij dan "ineens" weg van de politie. Wat doet die man die de hele tijd foto's maakt? Ik vindt het een beetje een onsamenhangend geheel, maar ik ga er maar vanuit dat dat allemaal nog duidelijk wordt.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Michel
« Reactie #3 Gepost op: 30-09-2003, 08:23:17 »
Spelen die mensen in die flat en op de boot mee, of is het echt? En hoe komt hij dan "ineens" weg van de politie.

De bewoners van de flat waren van te voren middels een brief ingelicht (een fragment van de brief werd in de uitzending getoond). Dus ik denk dat dat gedeelte dus geregisseerd was door de Master.

Wat ik opvallend vond van Michel was zijn uitspraak: 'Ik zou zo mijn relatie verbreken, baan opzeggen en huis verkopen als het moet. Het is tenslotte maar een spelletje'.
Daar zal zijn vriendin blij mee zijn: Michel gaat dus voor de € 100.000 ipv zijn vriendin ...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel
« Reactie #4 Gepost op: 30-09-2003, 08:53:35 »
De bewoners van de flat waren van te voren middels een brief ingelicht (een fragment van de brief werd in de uitzending getoond). Dus ik denk dat dat gedeelte dus geregisseerd was door de Master.

In die brief stond toch alleen dat de bewoners naar 't identiteitsbewijs moesten vragen? Dat soort brieven wordt wel vaker verstuurd als blijkt dat er 'n man/vrouw, die zich als iemand anders voordoet, langs gaat bij woningen met de intentie wat te stelen.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2003, 09:24:48 »
volgens mij zaten die bewoners van die flat ook in het spel...  :-\

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Michel
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2003, 09:25:25 »
In die brief stond toch alleen dat de bewoners naar 't identiteitsbewijs moesten vragen? Dat soort brieven wordt wel vaker verstuurd als blijkt dat er 'n man/vrouw, die zich als iemand anders voordoet, langs gaat bij woningen met de intentie wat te stelen.

Ik meen gelezen te hebben dat erin stond dat er iemand langs zou komen die zich VOORDOET als gasopnemer. Vandaar mijn conclusie dat de flatbewoners ingelicht waren.

Maar misschien heb je gelijk. Je ziet natuurlijk altijd wat je wilt zien. In ieder geval vond ik de reaktie van de zoons van de vrouw in de flat wat gespeeld. Het lijkt me dat je niet meteen zó fel reageert op wat er gebeurde, je vraagt dan toch eerst aan Michel waarom hij een foto maakte? Van de andere kant: sommige mensen reageren nu eenmaal meteen zo fel ...
Kortom: ik denk dat het opzet was, maar nogmaals: misschien heb ik ook wel gezien wat ik graag WILDE zien.

We zullen dus moeten afwachten.
Bekend is in ieder geval dat de Master andere mensen inzet zodat het voor de Player onduidelijk is wat echt is of wat gespeeld is.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2003, 12:43:04 »
De bewoners van de flat waren van te voren middels een brief ingelicht (een fragment van de brief werd in de uitzending getoond). Dus ik denk dat dat gedeelte dus geregisseerd was door de Master.

Wat ik opvallend vond van Michel was zijn uitspraak: 'Ik zou zo mijn relatie verbreken, baan opzeggen en huis verkopen als het moet. Het is tenslotte maar een spelletje'.
Daar zal zijn vriendin blij mee zijn: Michel gaat dus voor de € 100.000 ipv zijn vriendin ...

Zijn vriendin is op de hoogte van het spel en dus kan Michel het vast allemaal weer kunnen uitleggen, dat het maar een spel is en na het spel is alles weer koek en ei


volgens mij zaten die bewoners van die flat ook in het spel...  :-\

Ik weet niet of ze ingehuurd zijn of niet, het gaat erom dat Michel het ook niet weet en dus vecht tegen 'schijn en werkelijkheid' wat is waar en wat niet? Je weet ergens wel dat het acteurs zijn, maar niets is zeker, de master beslist.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Player Michel
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2003, 14:29:57 »
sorry maar als ik aan zon spel mee zou doen, zou ik er voor gaan, dat is wat Michiel doet en hij zal echt wel doorhebben dat een deel gespeeld is. Eerst pakt de politie hem hard aan, om dan hem zomaar te laten weglopen

Ik vraag me of hoever de master gaat in zake pijn, vernedering. Er zouden echte dilemmas komen (oa verbrand al je fotos, dat vind ik dus al ver gaan , al je herinneringen weg)

We zien wel
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Player Michel
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2003, 15:37:01 »
Zijn vriendin is op de hoogte van het spel en dus kan Michel het vast allemaal weer kunnen uitleggen, dat het maar een spel is en na het spel is alles weer koek en ei
WS staat er in zijn opdracht "vertel niets over Masterplan"...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Player Michel
« Reactie #10 Gepost op: 30-09-2003, 15:39:50 »
Ik vind het een engerd...

Als ik zo iemand aan de deur zou krijgen, zou ik éérst vragen naar zijn ID en hem dan pas binnen laten. Dat vind ik al vreemd aan het verhaal.

Daarbij vind ik het een omhooggevallen, arrogante en domme eikel, die denkt dat hij door middel van zijn (door mij betwijfelde) intelligentie de hele wereld kan bespelen. Lekker zeg, om te roepen dat je alles wilt opgeven voor het spelletje en dat je er al snel achter was dat je 'anders' bent dan je vrienden...

Ieuw! Ik hoop dat hij snel faalt... want vrees wel dat hij te niet-slim is om op te geven.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel
« Reactie #11 Gepost op: 30-09-2003, 18:59:59 »
Precies Sammy! Hoog IQ maar zohoog zijn iq is zo laag is zijn EQ.

@Daan, volgens mij is die vriendin al op de hoogte en ze zou het dan ook wel snappen. 



Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Player Michel
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2003, 09:58:12 »
wel slim van hem die blindendarminfectie te faken...zo wilde hij natuurlijk testen of de 'master' erachter zat...

Offline lukiam

  • Forumlid
Re:Player Michel
« Reactie #13 Gepost op: 3-10-2003, 10:09:02 »
Zo slim als Michel zegt te zijn is hij dus duidelijk niet:
Voordoen alsof je ziek bent in de hoop zo te ontsnappen aan je ondervragers is natuurlijk een bekende truc.
Hij simuleerde een blindedarmontsteking en wees daarbij telkens op zijn linker onderbuik. Laat de blindedarm nu juist in de RECHTER onderbuik zitten, en bij een blindedarmontsteking straalt de pijn uit naar de bovenbuik en zeker niet naar de linker onderbuik.... :P

Zelfvondaanheid en arrogantie kunnen hem ook niet ontzegd worden:
Hij vindt dat hij 'recht' heeft op die € 100.000 euro na alles wat hij de afgelopen 2 jaar heeft meegemaakt (wat dat is wordt niet duidelijk in de uitzending). Hoezo recht hebben op ...? ???
Daarnaast is hij ervan overtuigd dat hij gaat winnen: hij zei zoiets als 'als ik niet kan winnen kan niemand winnen'  ???
Tenslotte gaf hij aan dat als hij de keuze had tussen € 100.000 en zijn vriendin dan wist hij het wel. In een promo van de volgende aflevering zie je dat hij zijn vriendin dus gewoon op straat zet ...

Kortom: Ik ben niet gecharmeerd van hem, vind hem eigenlijk een vreselijke bal en hoop van harte dat hij er heel snel uitligt.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Player Michel
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2003, 10:42:32 »
Ik hoop juist dat hij er pas na level 6 eruit vliegt, dan heeft hij bijna alles gedaan voor niks.  ;D Wat een nerd zeg, ga je schamen, hij verdient het, hoe kan die dat nou zeggen, terwijl er zoveel arme en/of zieke mensen zijn in Nederland. Die verdienen het  >:(

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Player Michel
« Reactie #15 Gepost op: 7-10-2003, 10:41:23 »
Hij woont in het huis waar mijn collega hiervoor heeft gewoont. Mijn andere collega woont ook in dezelfde straat of iig buurt en hij heeft de limo en ook die taxi gezien.
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel
« Reactie #16 Gepost op: 8-10-2003, 08:45:53 »
Ik dacht al steeds, waar ken ik die Michel toch van?  :-\

Van Mediawatchers:

Michel geen onbekende

Meerdere mensen hebben zich het hoofd zitten pijnigen waar ze MP-Player Michel toch van kennen. Hier is het verlossende antwoord: hij is al twee keer eerder op tv geweest. Meedoen aan tv-spelletjes is voor hem kennelijk dé oplossing om zijn zeer aanzienlijke schulden af te kunnen lossen. Vorig jaar heeft met "Deelt ie het of deelt ie het niet" meegedaan en daar in de finale € 4.000 gewonnen (hij had een aandoenlijk verhaal over een kindertehuis in Brazilië en vervolgens niet gedeeld). Daarna heeft hij meegedaan aan "Heartbeat" en € 10.000 gewonnen. MP moet voor hem de "3 keer is scheepsrecht" knaller worden....
« Laatst bewerkt op: 8-10-2003, 08:48:40 door Han13 »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Player Michel
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2003, 20:04:59 »
Hmmmm.....verrassend!     ???

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Player Michel
« Reactie #18 Gepost op: 8-10-2003, 22:10:42 »
Nu je het zo zegt Han, ik meen hem inderdaad nog wel te herinneren van Heartbeat. D'r valt daar in Hilversum nog best wel wat geld te shoppen volgens mij, als je't een beetje slim doet ;D
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Player Michel
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2003, 22:42:11 »
Ik heb 'm vorig jaar ook in Heartbeat gezien bedacht ik me toen ik dit berichtje op Mediawatchers las.  :)

En idd, als je 't slim speelt kun je met allerlei tv-spelletjes toch wel wat geld winnen. Er was toen toch ook 'n keer 'n man die eerst heel veel won bij '1 tegen 100' en daarna nog 'ns 10 miljoen opstreek bij miljoenenjacht?