Hoe goed je ook je best doet om in dit forum een ander beeld van jezelf te laten zien dan MP toont, toch heb je zeker ook die trekjes in je die er op de tv te zien zijn.
Ik noem enkele uitspraken:
"Het meisje van de VVV gaat even d'r best voor me doen. Over het algemeen als vrouwen hun best voor me doen komt het wel goed. Dusse... ."
"Ik heb één ding wel geleerd vandaag: ik heb meer respect voor mijn vriendin gekregen. Die werkt elke dag met van die oudjes en op de een of andere manier, ja, zijn het meer mensen dan ik had verwacht".
Vooral die uitspraak over bejaarden vind ik schokkend. Blijkbaar verdeel jij de wereld in meer en mindere mensen. Dat is toch wel een heel beperkte, en zelfs gevaarlijke, kijk op de wereld.
Daarnaast heb je in dit forum al regelmatig aangegeven dat geld voor jou niet zo belangrijk zou zijn. Opvallend hierbij vind ik echter wel dat je het hier zo heel vaak over het geld hebt. Dus zo onbelangrijk is het blijkbaar tóch niet voor je.
Liegen kan je ook glashard.
Ik denk aan het zgn. onderzoek van de UVA en bijvoorbeeld de commissie-afspraak die gemaakt zou zijn. Natuurlijk alles in het kader van het spel, maar ondertussen ....
En dan je gespeelde tranen na het verbreken van je relatie ...
Jammer dat je ervoor gekozen hebt om je emoties uit te schakelen tijdens MP. Je draagt zo, samen met de uitspraken die je doet, zelf bij aan een beperkt beeld van jezelf.
Namelijk: arrogant, zelfingenomen, geniaal, over lijken gaand, etc. etc.
Misschien vond je deze houding nodig om zo de Master om de tuin te leiden.
Persoonlijk vind ik het indrukwekkender wanneer iemand misschien niet van de Master wint, maar wel laat zien dat hij gevoel in zijn lijf heeft en grenzen heeft waar niet aan te tornen valt. M.a.w. respect voor zichzelf maar zeker ook voor de medemens heeft.
Van jou heb ik tot nu toe alleen respect voor het geld gezien. Daar kom je niet ver mee in deze wereld.
En nee: je hoeft niet direkt te reageren om alles uit te leggen. Denk er liever eens over na ...