Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239453 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #200 Gepost op: 14-03-2011, 11:23:56 »
Ik heb vanacht een best disturbing droom gehad :P.
Ik heb denk ik mss wel twee dromen onthouden, of het was 1 mega lange droom ::rofl::. anyway het belangrijkste deel.
Ik ging random mensen doodschieten. eerst met een waterpistool (ze gingen er echt dood aan) en daarna met een echt pistool die ik uit mijn zak toverde.  En toen kwam de politie en die liet me op een gegeven moment weer gaan.
heel vaag allemaal ::rofl::
::rofl::
nooit geweten dat jij zo aggressief bent, help me onthouden dat ik jou op de molfandag probeer te ontwijken ::)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Droom topic
« Reactie #201 Gepost op: 14-03-2011, 11:28:39 »
::rofl::
nooit geweten dat jij zo aggressief bent, help me onthouden dat ik jou op de molfandag probeer te ontwijken ::)
Jah heb ik ook nooit geweten ::rofl::
Al mijn opgekropte woede die ik in het echte leven nooit laat zien ::jaja::.
dus op de MFD ben je veilig ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #202 Gepost op: 14-03-2011, 11:40:37 »
Jah heb ik ook nooit geweten ::rofl::
Al mijn opgekropte woede die ik in het echte leven nooit laat zien ::jaja::.
dus op de MFD ben je veilig ;)
gelukkig maar
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #203 Gepost op: 14-03-2011, 14:32:46 »
Jah heb ik ook nooit geweten ::rofl::
Al mijn opgekropte woede die ik in het echte leven nooit laat zien ::jaja::.
dus op de MFD ben je veilig ;)

::rofl:: Nooit gemerkt die agressie bij je haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Droom topic
« Reactie #204 Gepost op: 19-03-2011, 17:51:19 »
Best apart, ik heb af en toe van die deja-vu dromen. Dan droom ik iets (meestal over iets ombeluligs) en enkele weken later komt het uit! Hebben jullie ook zoiets?
Why don't I ever listen to me?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Droom topic
« Reactie #205 Gepost op: 19-03-2011, 18:20:55 »
Zo heel soms komt er inderdaad een droom uit, en daar kan ook weken tussenliggen. En dat is soms best een raar gevoel als zoiets uiteindelijk uit komt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #206 Gepost op: 19-03-2011, 19:36:41 »
Best apart, ik heb af en toe van die deja-vu dromen. Dan droom ik iets (meestal over iets ombeluligs) en enkele weken later komt het uit! Hebben jullie ook zoiets?
nee meestal zijn mijn dromen grote fantasie ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #207 Gepost op: 19-03-2011, 20:02:21 »
Ik droomde vannacht dat ik op de fandag was...maar ja dromen zijn bedrog ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #208 Gepost op: 3-04-2011, 00:09:52 »
Ik had vannacht een droom, waarin ik in een programma zat dat leek op flashback
ik moest allemaal opdrachten doen met een groep van ongeveer 16 mensen
we moesten in mijn droom bijvoorbeeld een huis dat midden in een bos stond beschermen tegen ..... (geen idee eigenlijk) en de deelnemers kregen punten voor dingen die ze hadden gedaan in de opdrachten, de opdrachten duurden dus wel 1 a 2 dagen lang en iedereen kan dus veel punten krijgen in zo'n opdracht

Als er nog 6 over waren begon de finale ofzo, of iig een ander onderdeel. Ik had natuurlijk een afspraak met drie anderen om tot die finale te komen (de enige drie die ik zelf ken in reallife, de andere deelnemers waren vaagjes)

Trouwens gingen de punten die je in eerdere uitzendingen kon verdienen mee in de volgende opdracht, maar dan als een percentage
dus de punten die je in een ronde had was het aantal punten dat je had in de huidige opdracht + 20%van de punten die je in eerdere opdrachten verdiende

In mijn droom was de eerste ronde al geweest en de tweede ronde was de opdracht met het huis verdedigen, mijn complotgroepje waren natuurlijk allemaal door
en toen begon de derde ronde, daar ging mijn droom over in een nachtmerrie :(
we moesten door mijn dorp lopen (daar speelde toevallig alles af, we waren verdeeld in 2 groepen van 8) en we kregen allemaal kleine opdrachten te doen, vervolgens kwamen we na een aantal opdrachten langs een heel groot gat in de grond omgeven door een muur. Dat gat was gevuld met water en toen ik met mijn groepje daar aan kwam en ik door en we in de grote deuropening stonden en keken naar beneden wat er in dat gat zat, leek het alsof het gat was gevuld tot 1 meter onder de rand, en we dachten dat we de andere groep erin zagen zwemmen.

Toen duwde een gast in mijn groepje van 8 mij in het gat en ik maar wachten op de plons, maar na 5 meter vallen kwam er nog steeds geen water, dus ik helemaal bang zijn dat het gezichtsbedrog was en ik dus in een heel diep gat viel. En toen na 15 meter vallen viel ik idd in het water, maar toen bleken de mensen die we dachten te zien zwemmen, opeens haaien te zijn

en toen schrok ik keihard wakker en was het pas half 8, terwijl ik kon uitslapen

(eigenlijk was de spelshow een combinatie tussen ER en Flashback)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #209 Gepost op: 12-07-2011, 19:50:59 »
Ik droomde dat ik vannacht in een grasveld liep, vol met prikeldraad. :-\\

Vervolgens moest ik de auto halen en parkeren vlak voor het prikkeldraad. Maar opeens begon de auto uit zichzelf te rijden, dwars door het prikkeldraad, de sloot in. En ik kreeg de deur niet meer open! ::oink::

Toen werd ik gelukkig wakker. ::zweet::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #210 Gepost op: 12-07-2011, 20:22:07 »
Ik droomde laatst dat ik een bepaalde macht op dit forum kreeg, maar ik kon er ook buiten het forum gebruik van maken. Zo gaf ik bevel om een enorme ingehouwen Boeddha-beeld te laten opblazen. En Ibung was daar niet blij mee.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #211 Gepost op: 12-07-2011, 20:26:19 »
Ik droomde laatst dat ik een bepaalde macht op dit forum kreeg, maar ik kon er ook buiten het forum gebruik van maken. Zo gaf ik bevel om een enorme ingehouwen Boeddha-beeld te laten opblazen. En Ibung was daar niet blij mee.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #212 Gepost op: 12-07-2011, 20:27:59 »
Ik droomde laatst dat ik een bepaalde macht op dit forum kreeg, maar ik kon er ook buiten het forum gebruik van maken. Zo gaf ik bevel om een enorme ingehouwen Boeddha-beeld te laten opblazen. En Ibung was daar niet blij mee.
Meester Jann
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #213 Gepost op: 13-07-2011, 00:22:55 »
vorige week droomde ik dat ik op een schip zat met een stel vrienden. het was nacht. op een gegeven moment moesten we overstappen naar een ander schip. alle vrienden sprongen overboord en begonnen te zwemmen. mijn vriendin en ik sprongen ook in het water en gingen de anderen achterna naar het andere schip. totdat ik ineens wat donkere schaduwen zag in het water. ik riep naar mijn vriendin dat ze sneller moest zwemmen want er waren krokodillen in de buurt, maar ze zat al aan dek. ik werfd heel bang natuurlijk en die schaduwen kwamen steeds dichterbij en omsingelden mij. ik dook onder en zag dat ik omringt was door een kudde olifanten. de grootste had een babyolifantje in de arm. ze kwamen steeds dichterbij en plotseling voelde ik een heel lief zacht slurfje dat mijn hand pakte en die begon te strelen. een gevoel van veiligheid en warmte overviel me...zucht :)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #214 Gepost op: 13-07-2011, 00:25:33 »
ahhh wat lief ::rofl:: ;D ;D ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #215 Gepost op: 13-07-2011, 00:26:03 »
twee dagen geleden: ik droomde dat ik obstipatie had. volgende scene was dat ik bij iemand anders drollen zo groot als olifantendrollen er uit aan het halen was. ging moeizaam.

dromen over olifanten kan voorspoed en rijkdom betekenen.
dromen over obstipatie heeft te maken met ingehouden emoties. ;D
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #216 Gepost op: 13-07-2011, 00:42:42 »
best interessant om op te zoeken wat je dromen kunnen betekenen :P.
Mijn meest voorkomende dromen zijn dromen waarin ik een reis maak:
Een droom waarin je aan het reizen bent, vertegenwoordigt de weg naar je levensdoelen. Het symboliseert tevens je dagelijkse routine en de wijze waarop je vooruitgaat.

 ;D ;D ;D

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #217 Gepost op: 13-07-2011, 00:47:24 »
ook een interessante ::):
Sex:
Dromen over sex zijn in eerste instantie vrij eenvoudig uit te leggen: het is de manier van je libido om aan te geven dat je al (te) lang geen sex meer hebt gehad. Het kan een verwijzing zijn naar onderdrukte sexuele verlangens en je behoefte aan fysieke en emotionele liefde.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #218 Gepost op: 13-07-2011, 02:13:07 »
en in tweede instantie??
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #219 Gepost op: 13-07-2011, 12:25:41 »
Sex met iemand anders dan je partner in je droom duidt op ontevredenheid met de fysieke kant van jullie relatie. Aan de andere kant, het kan ook zomaar een speels fantasietje zijn. In zulke gevallen zal je merken dat je in je droom aanzienlijk minder geremd bent, en dat gevoel van avontuur mischien later kan overbrengen naar je bestaande relatie.



Als je droomt dat je de liefde bedrijft met een ex, of met iets anders dan je huidige partner, duidt op je terughoudenheid om zomaar een nieuwe relatie aan te gaan. Je kan je nerveus voelen om jezelf bloot te geven of je voelt momenteel een opwelling van hoe het was toen jij en je ex samen waren.



Geloof het of niet, maar het is heel gebruikelijk voor stelletjes die op het punt van trouwen staan om te dromen over erotische avonturen met anderen dan hun aanstaande.Dat komt allemaal door de spanning. Het is ook een aanwijzing voor de nieuwe rol die je aanneemt en de onzekerheden die dat met zich meebrengt.



Als je hetero bent, en toch droomt dat je het doet met iemand van hetzelfde geslacht is niet zozeer een teken van een verborgen homosexueel verlangen, maar om het accent te leggen op zelfacceptatie en liefde voor jezelf. Je zou meer in contact moeten komen met je mannelijke of vrouwelijke kant van jezelf.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human