Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239399 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #260 Gepost op: 4-10-2011, 22:57:14 »
is dat dan de clue?
was gewoon een ander gedeelte van mijn droom die minder belangrijk is ::jaja::
ik dacht eerst: oh jah die heeft een probleem.... bier drinken in je droom ::) dan heb je echt afkickverschijnselen ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #261 Gepost op: 4-10-2011, 23:00:10 »
ik dacht eerst: oh jah die heeft een probleem.... bier drinken in je droom ::) dan heb je echt afkickverschijnselen ::rofl::
wees niet bang, ik drink niet zoveel ;)
gister slechts 2 biertjes gedronken en de volgende komt vrijdag pas weer ;)

OT: ik had laatst een hele bizarre droom, maar ben hem vergeten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Droom topic
« Reactie #262 Gepost op: 4-10-2011, 23:16:33 »
Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door kleerkasten op het strand omdat ik tegen één van hen aan was gelopen.

Mijn volgende droom was ook iets met achterna gezeten worden :P

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #263 Gepost op: 4-10-2011, 23:18:52 »
Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door kleerkasten op het strand omdat ik tegen één van hen aan was gelopen.

Mijn volgende droom was ook iets met achterna gezeten worden :P
whahaha, hoe weet je wat je volgende droom wordt ;)

maar je voelt je dus klaarblijkelijk opgesloten
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Droom topic
« Reactie #264 Gepost op: 4-10-2011, 23:52:11 »
Ik onthoud mijn dromen vrijwel nooit...

Laatste droom die ik me kan herinneren was wel creepy... Had de nacht voor het gala van onze school gedroomd dat ik met een bepaald meisje zou zoenen op een bepaald liedje, omdat we dat allebei een prachtig liedje vinden... De avond erna, kwam dat liedje ( terwijl dat een liedje is dat je nooit hoort op zulke feesten ), en toen stond ik toevallig bij dr , en toen dacht ik waarschijnlijk dat het wel heel toevallig was enzo en heb ik zelf mijn droom van de nacht ervoor uit laten komen denk ik zo :P
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #265 Gepost op: 4-10-2011, 23:53:55 »
Ik onthoud mijn dromen vrijwel nooit...

Laatste droom die ik me kan herinneren was wel creepy... Had de nacht voor het gala van onze school gedroomd dat ik met een bepaald meisje zou zoenen op een bepaald liedje, omdat we dat allebei een prachtig liedje vinden... De avond erna, kwam dat liedje ( terwijl dat een liedje is dat je nooit hoort op zulke feesten ), en toen stond ik toevallig bij dr , en toen dacht ik waarschijnlijk dat het wel heel toevallig was enzo en heb ik zelf mijn droom van de nacht ervoor uit laten komen denk ik zo :P

::rofl:: Zo kan je natuurlijk ook dromen uit laten komen XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Droom topic
« Reactie #266 Gepost op: 4-10-2011, 23:55:18 »
::rofl:: Zo kan je natuurlijk ook dromen uit laten komen XD

ik denk dat wanneer ik het niet gedroomd had , ik ook niet had gezoend nee :P
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #267 Gepost op: 5-10-2011, 08:29:29 »
Ik had vannacht zo`n typische droom die beter niet verteld kan worden...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #268 Gepost op: 5-10-2011, 10:06:06 »
Ik had vannacht zo`n typische droom die beter niet verteld kan worden...
::rofl:: ::) ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Droom topic
« Reactie #269 Gepost op: 5-10-2011, 10:51:25 »
Ik had vannacht zo`n typische droom die beter niet verteld kan worden...
Klink heel bekend in de oren... En deze had ook nog eens te maken met dit forum... ::schaam::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #270 Gepost op: 5-10-2011, 11:41:36 »
Klink heel bekend in de oren... En deze had ook nog eens te maken met dit forum... ::schaam::

Dit is meer om  ::nieuwsgierig:: te zijn, d*n.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #271 Gepost op: 5-10-2011, 12:36:38 »
Dit is meer om  ::nieuwsgierig:: te zijn, d*n.
jaja verschuil je maar achter ldh ::). Beiden zijn ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #272 Gepost op: 5-10-2011, 12:46:37 »
Ik droomde dat mijn man en ik in een soort teletubbylandschap aan het rijden waren. Juist voor een bocht keek mijn man me aan, ik waarschuwde hem voor het aankomend gevaar, maar hij luisterde niet. Het gevolg was dat we in volle vaart rechtdoor gingen en op het moment dat de wielen loskwamen veranderde de auto in een vliegtuigje. Ik omhelsde mijn man en het laatste dat ik dacht was:" o mijn god, hoe moet het nu met de kinderen?"

Een echte nachtmerrie :-[
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #273 Gepost op: 5-10-2011, 13:06:23 »
Ik droomde dat mijn man en ik in een soort teletubbylandschap aan het rijden waren. Juist voor een bocht keek mijn man me aan, ik waarschuwde hem voor het aankomend gevaar, maar hij luisterde niet. Het gevolg was dat we in volle vaart rechtdoor gingen en op het moment dat de wielen loskwamen veranderde de auto in een vliegtuigje. Ik omhelsde mijn man en het laatste dat ik dacht was:" o mijn god, hoe moet het nu met de kinderen?"

Een echte nachtmerrie :-[

::rofl:: Op z'n zachtst gezegd een...ehm..."bijzondere" droom :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #274 Gepost op: 5-10-2011, 13:22:35 »
Jaja, er zitten nogal wat 'verhaallijnen' in
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #275 Gepost op: 6-10-2011, 12:35:33 »
Ik droomde dat mijn man en ik in een soort teletubbylandschap aan het rijden waren. Juist voor een bocht keek mijn man me aan, ik waarschuwde hem voor het aankomend gevaar, maar hij luisterde niet. Het gevolg was dat we in volle vaart rechtdoor gingen en op het moment dat de wielen loskwamen veranderde de auto in een vliegtuigje. Ik omhelsde mijn man en het laatste dat ik dacht was:" o mijn god, hoe moet het nu met de kinderen?"

Een echte nachtmerrie :-[

Zo iets had ik ook ooit :P Dat we met m'n hele familie in een heel klein autootje met open dak zaten. Op een gegeven moment schrok ik me kapot: we reden bijna van een soort stijle helling af (leek wel de grand canyon ofzo..), maar toen begon opeens de auto te vliegen. En ik riep 'oh wat is dit toch een leuke droom!' :P Dat had ik dus wel door, haha.
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #276 Gepost op: 8-10-2011, 09:49:14 »
Ik droomde vannacht dat ik terug was bij m'n oude huis in Woerden en dat er bij elk huis in mijn oude straat allemaal chocolaatjes op de stoep lagen. En die moest ik allemaal opeten. Ik werd er misselijk van, en toen ik wakker werd voelde ik het nog. ::jaja:: Nu gaat het weer. ;)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #277 Gepost op: 8-10-2011, 12:36:22 »
Ik droomde dat ik in een of ander zwembad was met o.a. een studiegenoot en ik moest even stoer en van de duikplank afspringen. Helaas kwam ik verkeerd met mijn hoofd terecht, maar Eva Jinek lachte gelukkig even later vanaf de kant naar mij.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #278 Gepost op: 8-10-2011, 12:47:08 »
Vrij realistische droom dat er werd ingebroken [omdat ik was vergeten een deur op slot te doen..]
Fikse mep met een sta-lamp werkte gelukkig. ::ok::

't was helemaal in hd en met surround sound - echt een superdeluxe droom  ::jaja:: Maar dat ik ineens wakker werd in een bed was toch een goede aanwijzing dat het inderdaad een droom was.  ::vergroot::

--

edit: realiseer me ineens dat ik ook droomde dat er een goedgeschreven en interessant artikel stond in een of ander plaatselijk flutkrantje. En ik was nog wel zo verbijsterd dat ze daar ook eigenlijk iets van waarde hadden geschreven. Maar dat was ook een droom..  ???
« Laatst bewerkt op: 8-10-2011, 12:49:46 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #279 Gepost op: 23-11-2011, 10:03:34 »
Ik had meegedaan aan Expeditie Robinson 2005  :o Dat vertelde ik m`n zusje ineens, waarna ik aan mezelf ging twijfelen. Ik vroeg me af of ik dit niet had gedroomd, maar mijn fotootje stond toch echt op de wikipedia-pagina van ER2005. Vervolgens beleefde ik een flashback naar een spel tijdens mijn deelname. We moesten elkaar met 2 stokken van een balk afslaan. De stokken bleken soms niet langer dan mikado-stokjes te zijn. Ik wachtte gespannen op mijn beurt terwijl een deelnemer boos werd omdat hij het niet eerlijk vond dat een andere man van de balk viel. Toen ik eenmaal aan de beurt was trok ik mijn zwarte vest uit en met mijn mikado-stokjes kreeg ik mijn tegenstandster in de zee, hoewel die meer op een sloot begon te lijken. Om de een of andere reden belandde ik ook in het water, met mijn mobiel nog in mijn broekzak! De expeditie werd trouwens gepresenteerd door Jeff Probst (de presentator van Survivor), die iemand uitriep tot winnaar, terwijl ik tegen 2 mannen nog niet gestreden had. Maar dit deed hij omdat hij dacht dat ik dat toch niet zou winnen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)