Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239526 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #280 Gepost op: 29-11-2011, 06:38:09 »
 ::rofl:: ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #281 Gepost op: 2-01-2012, 15:15:19 »
Ik was in Amerika, bij mijn opa in Phoenix hoogstwaarschijnlijk en daar besloot ik een fietstocht te maken. De reis ging naar New York, waar de straten wel heel erg op de winkelstraten in Den Helder leken en vervolgens kwam ik terecht in een woestijn-achtig ravijnengebied, waar ik plots een bord naar Bethlehem tegenkwam. Dat bewaar ik voor een andere keer dacht ik en ik besloot terug te fietsen naar huis, voor het donker werd en ik de weg terug niet meer kon vinden. De terugwerk ging ik per auto met mijn vader en stiefmoeder mee, alleen waren de borden nu in het Arabisch. Gelukkig doemde er een groot billboard op met Bert van Leeuwen die ons weer de goede kant op wees. Onderaan dat bord stond ook nog Hobbitstee, maar daar hoefden we niet heen. Wel ging ik terug naar Veldwezelt.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #282 Gepost op: 2-01-2012, 15:42:03 »
Ik was in Amerika, bij mijn opa in Phoenix hoogstwaarschijnlijk en daar besloot ik een fietstocht te maken. De reis ging naar New York, waar de straten wel heel erg op de winkelstraten in Den Helder leken en vervolgens kwam ik terecht in een woestijn-achtig ravijnengebied, waar ik plots een bord naar Bethlehem tegenkwam. Dat bewaar ik voor een andere keer dacht ik en ik besloot terug te fietsen naar huis, voor het donker werd en ik de weg terug niet meer kon vinden. De terugwerk ging ik per auto met mijn vader en stiefmoeder mee, alleen waren de borden nu in het Arabisch. Gelukkig doemde er een groot billboard op met Bert van Leeuwen die ons weer de goede kant op wees. Onderaan dat bord stond ook nog Hobbitstee, maar daar hoefden we niet heen. Wel ging ik terug naar Veldwezelt.


Haha, super grappig XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #283 Gepost op: 2-01-2012, 17:59:05 »
Zo zie je er zijn ook "bemoedigende dromen, nee, ik ga hem niet uitleggen ;D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #284 Gepost op: 7-01-2012, 16:26:13 »
Afgelopen nacht 2 dromen

Beide in kleur, goede verhaallijn - de tweede zelfs een sterke dialoog  ::ok::
Die tweede was tevens overwegend in het Engels, met een stuk Nederlands en zelfs nog een deel Zweeds  :-\\

Zweeds, zo werd in de droom uitgelegd, was namelijk uitermate makkelijk. Je moest alleen Trondheim onthouden.
Nee, destijds klonk dat aannemelijk.
Ja, ik weet dat Trondheim in Noorwegen ligt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #285 Gepost op: 7-01-2012, 16:39:04 »
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #286 Gepost op: 7-01-2012, 16:49:16 »
Ik was in de trein en moest nog maar 2 of 1 haltes voor mijn eindbestemming. Alleen moest ik heel mijn tas nog inpakken, want alle inhoud lag verspreid over de coupé, waar ik alleen was en geen stoelen waren. Mijn tas (met inhoud nu) bleek daarna ineens weg en ik moest zoeken op het perron langs het spoor naar mijn tas. Ik vond veel, alsof ik aan het jutten was en de spoorlijn de kust was, behalve mijn tas. Intussen begon de locatie steeds meer een op vliegveld te lijken, want de spullen die ik tegenkwam kwamen nu over een lopende band langs. Na nog even doorlopen was het perron veranderd in een (kerst)markt.  ???
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #287 Gepost op: 9-01-2012, 00:15:28 »
 ::rofl:: dat wil je niet meemaken  ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #288 Gepost op: 23-01-2012, 11:15:22 »
Ik zat in een of ander cafe - en het was wel gezellig, maar toen moest ik plotsklaps naar huis, want het was 20:00 uur, dus ik moest nodig eens gaan koken. Alleen het was een cafe waar je bij binnenkomst je schoenen uit moest doen - en toen kon ik mijn schoenen niet vinden. Naja, ik deed een paar schoenen aan - maar die bleken het niet te zijn. En toen realiseerde ik me dat ik was vergeten hoe mijn schoenen eruit zagen. Dus toen moest ik tot sluitingstijd blijven om te kijken wel schoenen overbleven - om die voor een paar euro terug te komen.

 ::ohno::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #289 Gepost op: 23-01-2012, 11:39:53 »
wat een vreselijk droom hdd ::rofl::. En jij maar honger lijden :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #290 Gepost op: 23-01-2012, 11:48:54 »
ik wilde gewoon lekker gaan koken..  ::ohno::



Werd met honger wakker  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #291 Gepost op: 29-02-2012, 13:13:01 »
Liesbeth Staats was een docente van me. Geen idee meer welk vak, maar ik vond het geweldig.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Droom topic
« Reactie #292 Gepost op: 5-03-2012, 09:36:11 »
Ik droomde dat ik een soort van smurf was, maar dan groter en niet blauw ::)
dus eigenlijk helemaal geen smurfen...

maar iig ik woonde in een huis samen met tig anderen van mijn "volk". We leefde vrolijk, totdat opeens de grote boze wolf het huis was ingekomen
mijn volk wist hem in de hal te houden, echter had hij "brilsmurf" te pakken gekregen.
Die nacht probeerden we brilsmurf terug te pakken als de wolf sliep, dat mislukte helaas.
De wolf werd wakker en omdat de hal en de woonkamer slechts werd gescheiden door een houten deur. Lukte het de wolf om door de deur heen te breken
ik had me toen heel snel verstopt achter een kast waar hij me in het donker nooit zou kunnen zien
Opeens scheen er een grote strook vel licht door de kieren van de kast, en ik dacht dat hij zou vinden omdat hij een zaklamp had en ik in het licht wel makkelijk te vinden zou zijn

toen schrok ik wakker en bleek die strook ligt te komen door een opening in mijn gordijnen...
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #293 Gepost op: 9-03-2012, 10:21:58 »
Ik was een nieuw spel voor WIDM aan het bedenken en tegelijkertijd werd het ook gespeeld ???Geen idee wie de spelers waren, maar spannend was het wel. Er moest van een grote groep mannen in schotse rok uitgevonden worden wie er een aanwijzing had en daarvoor moest dus onder die rok gekeken worden.Dat kostte wel geld als je dat wilde doen.Je moest dus goed bedenken of en bij wie je ging kijken ::jaja::
...maar soms even niet :)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #294 Gepost op: 9-03-2012, 10:23:37 »
Ik was een nieuw spel voor WIDM aan het bedenken en tegelijkertijd werd het ook gespeeld ???Geen idee wie de spelers waren, maar spannend was het wel. Er moest van een grote groep mannen in schotse rok uitgevonden worden wie er een aanwijzing had en daarvoor moest dus onder die rok gekeken worden.Dat kostte wel geld als je dat wilde doen.Je moest dus goed bedenken of en bij wie je ging kijken ::jaja::

::rofl:: waar is Freud als je hem nodig hebt... ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #295 Gepost op: 9-03-2012, 10:41:15 »
::rofl:: waar is Freud als je hem nodig hebt... ::rofl::

 Ja, precies!  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Droom topic
« Reactie #296 Gepost op: 9-03-2012, 18:24:25 »
 ::rofl::     En grasis groen heeft al het geld verspeeld.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #297 Gepost op: 9-03-2012, 19:26:52 »
Blijf Jung,eet veel Freud  ;D

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #298 Gepost op: 9-03-2012, 19:43:07 »
Blijf Jung,eet veel Freud  ;D

Maakt koekoe verwijzingen naar Wie is de Mol?  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #299 Gepost op: 9-03-2012, 22:52:18 »
nou dat komt niet vaak voor ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human