Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239501 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #400 Gepost op: 29-03-2013, 14:08:08 »
Wie stelt hem ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #401 Gepost op: 3-04-2013, 23:26:24 »
Ben de details vergeten - maar de bottomline was dat ik heel slecht was in het opvolgen van bordjes op vakantie.


Zo stond ik op de hoogste lemen flat ter wereld [hetgeen eigenlijk een serie kubusverdiepingen was van misschien 2 meter breed/hoog/diep, zonder trap..] die een meter of 50 hoog waren totaal. En daar stond een bordje bovenop die het verbood om er af te vallen.
Maar dat bordje negeerde ik natuurlijk straal, dus ik viel bijna te pletter - maar werd gelukkig door een iets lagere naaste flat opgevangen.

En even later lag ik aan het strand, en zo'n 4 meter in zee stonden bordjes dat je er niet moest gaan zwemmen omdat er haaien waren. Dat was enigszins overbodig, daar de boodschap werd geaccentueerd door enkele grote rugvinnen die boven het water uitstaken.
Dus ik ging rustig in zee zwemmen, hoewel niet verder dan 3 meter, zodat ik net buiten beetafstand bleef.



..en toen kwam er een tsunami.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #402 Gepost op: 4-04-2013, 10:38:09 »
Heb je het een beetje druk, hdd?  ;)  ::hug::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #403 Gepost op: 4-04-2013, 22:11:34 »
hoe raad je het ;)

 ::hug::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #404 Gepost op: 5-04-2013, 01:21:14 »
Hoe is het met de Tsunami of tsunami afgelopen ? zelfst. naamwoord  ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #405 Gepost op: 5-04-2013, 10:25:45 »
Uhm.. niet best.
Kon ontkomen, maar werd vervolgens gevraagd enkele personen te identificeren..



Dus uhh.. dacht, laat ik dat maar weglaten. :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #406 Gepost op: 5-04-2013, 10:29:22 »
Ahw jakkie  ::hug::



Voor de rest zijn deze dromen altijd geniaal om te lezen btw! Stelt me gerust dat ik niet als enige zo raar droom  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 5-04-2013, 10:30:55 door AaPje16 »
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #407 Gepost op: 5-04-2013, 12:11:32 »
 ::hug::



Als ik post-droom wakker word bedenk ik me ook doorgaans dat ik niet moet vergeten om hier te posten :P
Ha, kan ik ze over een paar jaar bundelen in een boekje 'De dromen van een hulpdakdekker' ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #408 Gepost op: 5-04-2013, 12:58:34 »
Ik woonde weer bij mijn ouders in huis en omdat die naar een restaurant gingen voor 2 dagen was er een oppas voor me nodig. De eerste dag was dat Gerard Joling  :o De tweede dag een onbekende, jonge radiopresentator. Ik bleek het het best met Gerard te kunnen vinden  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #409 Gepost op: 15-04-2013, 00:13:01 »
Afgelopen nacht:  ::love::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Droom topic
« Reactie #410 Gepost op: 15-04-2013, 00:16:55 »
Ik droomde vannacht dat mijn oma weer leefde, kerngezond en dat ze gwn zo was als dat ze nu zijn (dus 95 jaar) en dat ik ook in haar huis was en aan de tafel met haar kaarten ging spelen en mens erger je niet (zoals vroeger). En ook dat ze me ergens goede raad voor gaf maar voor wat weet ik niet meer :( echt een bizarre droom..

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #411 Gepost op: 15-04-2013, 01:00:55 »
Jann, je twee berichten onder elkaar  ::oink::


MV22: wat lief van je oma om even bij je langs te komen in je droom voor goede raad. Wel raar wakker worden  :(
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Droom topic
« Reactie #412 Gepost op: 15-04-2013, 01:17:01 »
Jann, je twee berichten onder elkaar  ::oink::


MV22: wat lief van je oma om even bij je langs te komen in je droom voor goede raad. Wel raar wakker worden  :(
::jaja:: toen ik wakker werd keek ik ook om me heen en dacht ik waar is oma..  ??? t was gewoon net echt

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #413 Gepost op: 15-04-2013, 01:23:07 »
Jann, je twee berichten onder elkaar  ::oink::
:P

Die droom was een teleurstelling om uit wakker te worden, maar zo`n droom als van MV heb ik ook wel eens gehad. Teleurstelling is dan een te licht woord om het in uit te drukken.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Droom topic
« Reactie #414 Gepost op: 15-04-2013, 21:57:13 »
Zo'n soort droom heb ik weleens over mijn vader. Het kost je dan echt even tijd (en een paar keer slikken) als je je realiseert dat diegene er echt niet meer is, dat het maar een droom was.  :(
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #415 Gepost op: 23-04-2013, 11:33:44 »
Ik moest van mijn tante een hele zak tilapia naar de visboer brengen, om te vragen of hij er kleine stukjes van kon snijden. Toen ie dat eenmaal gedaan had, bleek het 401 euro te kosten :o Dat ging ik natuurlijk niet betalen, dus ontstond er een beetje paniek. Vooral de vrouw van de visboer was not amused.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Droom topic
« Reactie #416 Gepost op: 24-04-2013, 21:41:43 »
Die 400e vind ik nog wel te doen, maar die ene  ;)

hoe kom je op zo'n bedrag, zelfs in je droom?
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #417 Gepost op: 25-04-2013, 00:46:15 »
Echt geen flauw idee  ??? Dat van die tilapia kan ik nog wel begrijpen, dat moest ik elke dag in de schappen zetten, maar 401.. Misschien heb ik nog een schuld bij iemand van dat bedrag, zonder het te weten.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #418 Gepost op: 25-04-2013, 08:39:25 »
Ja bij mij! Kom maar op met die €401!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #419 Gepost op: 25-04-2013, 09:42:27 »
Echt geen flauw idee  ??? Dat van die tilapia kan ik nog wel begrijpen, dat moest ik elke dag in de schappen zetten, maar 401.. Misschien heb ik nog een schuld bij iemand van dat bedrag, zonder het te weten.

401(k) is een veelgebruikt amerikaans pensioenprogramma.

Misschien heb je genoeg van je drukke studentikoze leven, en wil je liever fietsen in de omgeving en golfen. En nordic walken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.