Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239462 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #420 Gepost op: 25-04-2013, 09:59:01 »
Ik had ook een rare droom!
Weliswaar gisteren maar toch:
Er was een soort ruimteschip neergestort in onze tuin, boven op de bevroren vijver dus het zag er nogal spectaculair uit. Het was heel groot, driehoekig en wit.
Ik rende naar het schip toe om te kijken of er iemand in zat oid... Dat bleek het geval! Er zat een jongeman in. Hij was helemaal niet gewond oid. Integendeel zelfs, even later zaten we samen in een kroeg wat te drinken.
En dan weet ik een stukje niet meer, en toen opeens was die jongen mijn vriendje  ::) Dus zaten we met wat vrienden van mij bij ons thuis een spelletje te doen...
En er was nog iets, maar dat weet ik helaas niet meer...
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Droom topic
« Reactie #421 Gepost op: 25-04-2013, 10:54:01 »
Volgens mij hebben we je iets te vaak geprobeerd te koppelen en nu denk je dat ze uit de lucht komen vallen ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #422 Gepost op: 25-04-2013, 11:03:38 »
 ::rofl::

Maar dit was voor het koppel-topic!!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #423 Gepost op: 25-04-2013, 17:39:44 »
Wel D*nneke, als je op enig moment nog een koppelpoging gaat wagen:

Er was een soort ruimteschip neergestort in onze tuin (...) Het was heel groot, driehoekig en wit.

Witte paarden zijn totaal passé - bij apekopje heb je minimaal een enorm ruimteschip nodig.

Maar verder is ze niet veeleisend hoor ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #424 Gepost op: 25-04-2013, 18:02:31 »
Wel D*nneke, als je op enig moment nog een koppelpoging gaat wagen:

Witte paarden zijn totaal passé - bij apekopje heb je minimaal een enorm ruimteschip nodig.

Maar verder is ze niet veeleisend hoor ;D


 ::rofl::
Witte paarden zijn ook wel goed hoor, als de witte ruimteschepen uitverkocht zijn ofzo...
(heb jarenlang paard gereden dus dat is eigenlijk beter  :-X )
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #425 Gepost op: 25-04-2013, 19:04:21 »
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Droom topic
« Reactie #426 Gepost op: 25-04-2013, 19:20:21 »
Ah! AaPje op het bruine paard!
Ich bin ein Bärliner!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #427 Gepost op: 25-04-2013, 19:34:43 »
Huh, hoe komt die foto van mij nu weer op het internet  :o  ???
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #428 Gepost op: 1-05-2013, 12:23:43 »
Ik weet vaak niet meer wat ik heb gedroomd als ik wakker word, maar eentje van vannacht kan ik me helaas nog wel iets van herinneren. :( Ik was bezig met een spelletje, waarin telkens harten aas, schoppen vier, klaveren zeven en ruiten boer voorbijkwamen. Urenlang was ik dit aan het spelen om een of ander record te verbeteren. Toen ik eindelijk dacht dat dit ging lukken, kwam er plotsklaps een klein baldadig meisje. Ze zette een trappetje neer, klom erop en gooide alle kaarten door de kamer. :o >:( En toen werd ik wakker..
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #429 Gepost op: 1-05-2013, 12:30:20 »
Go_ahead in disguise  >:D! Revanche it was  >:D
Ananas

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #430 Gepost op: 1-05-2013, 12:44:45 »
Ik weet vaak niet meer wat ik heb gedroomd als ik wakker word, maar eentje van vannacht kan ik me helaas nog wel iets van herinneren. :( Ik was bezig met een spelletje, waarin telkens harten aas, schoppen vier, klaveren zeven en ruiten boer voorbijkwamen. Urenlang was ik dit aan het spelen om een of ander record te verbeteren. Toen ik eindelijk dacht dat dit ging lukken, kwam er plotsklaps een klein baldadig meisje. Ze zette een trappetje neer, klom erop en gooide alle kaarten door de kamer. :o >:( En toen werd ik wakker..
Ben je zo gefrustreerd over Solitaire? ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #431 Gepost op: 1-05-2013, 13:37:12 »
Go_ahead in disguise  >:D! Revanche it was  >:D
Huh, ben jij nu Starlight? ::oink::

Ben je zo gefrustreerd over Solitaire? ::rofl::
Ja, blijkbaar. :( Maar nee hoor, ik gun het je van harte. Zolang de naam Go_ahead maar niet bovenaan staat.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #432 Gepost op: 1-05-2013, 20:00:25 »
Vanmorgen een beetje een nachtmerrie

Ging over vluchten tussen houten huisjes in het zwartst van de nacht. Hing nogal een oorlogssfeer overheen. Ik stortte neer in een van die huisjes, en bleef verstijfd liggen; ik kon me op geen enkele manier meer bewegen. Om mensen te laten weten dat ik nog in leven was probeerde ik geluiden te maken, maar ik kon alleen maar zwaar ademen. Uiteindelijk kwam er toch een duistere figuur door de deur, die me met een priem in mijn zij stak.  :-\\
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #433 Gepost op: 16-05-2013, 01:58:43 »
Gistermorgen weer over een kwaadaardig figuur gedroomd, maar nu was het echt het Kwaad in eigen persoon, à la de Antichrist of Voldemort. Met een paar anderen stond ik in een kamer dat nog het meest leek op een ziekenhuiskamer, waar we oog in oog stonden met dat wezen. We gooiden hem uit het raam om te hopen dat ie dood neer viel, maar als hij neerkwam (van een hoogte van een paar verdiepingen) stuiterde hij gelijk weer naar boven en nam ondertussen de gedaante van een klein kind aan.

Na dit een paar keer te hebben geprobeerd, veranderde onze vijand in een.. wc-rol. Wij hem weer naar beneden gooien, maar met het ene eind in onze hand, zodat hij hopelijk afrolde tot een leeg kartonnetje. Helaas was hij ook hier bestand tegen en de rol papier werd alleen maar dikker en dikker. Uiteindelijk kwamen we op het idee hem maar in de fik steken (als wc-rol dus). En ja hoor, daar brandde het Kwaad weg...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #434 Gepost op: 16-05-2013, 09:46:32 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #435 Gepost op: 16-05-2013, 10:31:09 »
 ::rofl:: ::rofl::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #436 Gepost op: 16-05-2013, 20:46:11 »
 ::rofl::

Mijn droom was iets minder spectaculair. Ik maakte een urenlange wandeling door het Nederlandse landschap bestaande uit bossen en weilanden. Duurde heel lang. Op een gegeven moment kwam ik bij een tempeltje, wat rondgekeken. Toen ging ik naar huis en werd wakker  ::)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #437 Gepost op: 16-05-2013, 22:38:16 »
Deze droom heeft toch toevallig niets te maken met een test om snel te rijden in één of ander spelletje?  ::hypocriet::
...maar soms even niet :)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #438 Gepost op: 17-05-2013, 08:49:46 »
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt  :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #439 Gepost op: 17-05-2013, 10:52:10 »
 ::joehoe:: Ik heb je een pb gestuurd ;)
...maar soms even niet :)