Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239372 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #460 Gepost op: 4-09-2013, 09:30:17 »
Heb ook weereens alle kanten op gedroomd.

Maar de main entertainment was een gedeelte waarbij de wereld over was genomen door dwergen (of wat de huidige politiek correcte term voor mensen van 4 voet is) - en dat de weinige overgebleven lange mensen, zoals ik, hevig werden gediscrimineerd.
Dus probeerde eerst onder te duiken. Wat mislukte. Dus toen op een trein gestapt naar Rusland, aangezien dat het enige land was waar die lengtediscriminatie niet bestond.

Funny old world.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Droom topic
« Reactie #461 Gepost op: 4-09-2013, 11:35:04 »
Ik droomde vannacht dat ik langs een sportveldje liep (vermoedelijk dat waar ik vroeger ook gymles had) en dat ik net als toen weer eens op dat veldje wilde meevoetballen. Toen ik het veld inkwam bleek dat dat veldje opeens in een redelijk stadion te liggen xD Maar uiteraard kon ik er, net zoals toen, helaas he-le-maal niets van, hoewel ik ook net zoals toen bij gym bij balbezit vanuit de verdediging tot in de spits over het veld liep en bij balverlies weer meters vanuit de spits naar de eigen 16 liep. Of ik nog scoorde, wat de uitslag was en of ik nog een kaart pakte weet ik niet. Dit is alles wat ik herinner. :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #462 Gepost op: 4-09-2013, 18:33:39 »
::rofl::  ik tel er drie: fantasy tennis, waldo en d'r in en d'r uit. Scheelt weer een stuk nachtmerrie.
wie had het hier over een nachtmerrie ?
Het was vast een hele gezellig droom voor Meneer Schulz.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #463 Gepost op: 4-09-2013, 19:52:03 »
ja, idd hoezo nachtmerrie

het was zeer gezellig; alleen de dorpelingen schrokken van een 'gang' van gemiddeld 2 meter  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 4-09-2013, 20:04:40 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #464 Gepost op: 4-09-2013, 19:54:13 »
 ::sorry::  ghè ghè
...maar soms even niet :)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #465 Gepost op: 5-09-2013, 13:34:54 »
Ik had pas een nachtmerrie: ik droomde dat ik ging trouwen. Met de hele familie in een gehuurde bus en bij het uitstappen bleef ik alleen achter, ineens tot het volle besef komend hoe  verschrikkelijk dit was en dat ik nog zo jong ben. Wel gezellig gepraat met mijn oma op het feest , dus dat verzachtte de schrik.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #466 Gepost op: 5-09-2013, 20:01:14 »
 ::rofl:: ::rofl::

Awww janneman - misschien had je droom-jij wel de vrouw van je dromen gevonden :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #467 Gepost op: 5-09-2013, 21:10:11 »
Dat is het rare, ik heb de bruid niet gezien in die droom, het ging echt alleen over het concept trouwen. :P
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #468 Gepost op: 5-09-2013, 21:21:42 »
Oh wat hou ik toch van dit topic  ::rofl:: ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #469 Gepost op: 5-09-2013, 21:25:02 »
Dat is het rare, ik heb de bruid niet gezien in die droom, het ging echt alleen over het concept trouwen. :P
met je oma  (of lees ik het nu verkeerd ::) )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #470 Gepost op: 18-09-2013, 16:29:15 »
zó las ik het ook , mijn dromen houd ik nog wel even voor me  ::hypocriet::  :-X
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #471 Gepost op: 18-09-2013, 18:01:48 »
Ik droomde vannacht dat, naast Superman en Batman, ook Nieuwsuur genomineerd was voor een Oscar  ::jaja::

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #472 Gepost op: 10-10-2013, 03:47:23 »
ik droom nu dat ik slaap, en straks dat ik wakker bed  ::gaap:: ::slaap::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #473 Gepost op: 10-10-2013, 06:57:50 »
Ik droomde dat ik een klas had met 64 leerlingen...dit waren alle leerlingen uit mijn huidige klas en de twee voorgaande klassen. Pfff ik moet er niet aan denken ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #474 Gepost op: 10-10-2013, 07:27:57 »
zien jullie , nu ben ik wakker in mijn droom en tik hier wat  ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #475 Gepost op: 10-10-2013, 11:13:44 »
verder alles goed, trialk?  ;)
...maar soms even niet :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #476 Gepost op: 12-10-2013, 23:53:39 »
Ik droomde laatst dat ik een 10 kreeg voor mn stageverslag... Helaas zal dat altijd bij dromen blijven XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Droom topic
« Reactie #477 Gepost op: 18-10-2013, 15:47:41 »
Ik droomde dat ik een weekendje naar New York was. Even op en neer met het vliegtuig. Mijn ouwe rammelfiets mee natuurlijk, want wat is een Nederlander zonder fiets? Ding ergens aan een paal vastbinden en lopen maar. Uit angst dat ik mijn fiets niet zou kunnen terugvinden besloot ik alleen maar rechtdoor te lopen zodat ik voor de terugweg alleen maar hoefde om te keren. De stad bleek volop in kerstsferen te zijn, wat ik erg gezellig vond, hoewel het meer leek op de lokale kerstmarkt van - zeg eens wat - Barneveld. Geen ene wolkenkrabber gezien trouwens, dus vroeg me af wat er nou ook alweer te zien viel in New York. Vrijheidsbeeld viel me ineens te binnen, dus maar verder zoeken. Liep toen langs een meisje met wie ik aan de praat raakte. Ze bleek Duits te zijn en vroeg in welke 'Weich' van NY ik woonde. Ik natuurlijk vertellen dat ik 'Holländisch' ben. Ze was erg verbaasd, ik sprak namelijk vloeiend Duits. Daarna bleek ze een penvriendin te zijn met wie ik blijkbaar al jaren schrijf. Je komt elkaar zo tegen in een gehucht als New York.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Droom topic
« Reactie #478 Gepost op: 19-10-2013, 02:05:03 »
zien jullie , nu ben ik wakker in mijn droom en tik hier wat  ???

zeer kortte, kleine, minuscule  en  erg summiere reprise, overigens heb ik pas gisteren het koninklijk droomboek gehaald.  er was er nog een.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #479 Gepost op: 21-10-2013, 09:24:33 »
Twee dromen vanochtend:

- Eerste was ik voor een verjaardag oid bij familie, toen er ineens buiten kanonschoten te horen waren. Tussen de gordijnen door gekeken bleken er buiten soldaten te zijn met 18de-eeuwse kanonnen (welke beide kanten tegelijk op konden schieten). En die verwoestte menig huis. Dus wij vluchten. Buiten verschilde het daarentegen per straat of er een revolutie bezig was - dus dat was verwarrend. Daarom gingen we maar weer terug naar huis ???




- Tweede droom speelde zich af zo rond 1900/1910 in Rusland. Toen ik binnenviel bleek ik net goed bevriend te zijn met kroonprins/tsaar Franz. Die nodigde me uit om een ritje met z'n privespoorlijn te maken, dus wij per taxi ( ???) naar het station. Zodra we waren uitgestapt bleek echter mn eReader ( ???) te zijn gestolen. Gelukkig stond de dievegge een meter verderop, dus ik kon het ding weer terugpakken. Maar toen probeerde ze me te chanteerstalken om samen de trein te nemen.
Intussen was grote vriend Franz er vantussen, en ik had geen idee wat zn priveperron was. Hoop zoekwerk, want die bleek niet op beganegrond te zijn, noch helemaal in de kelder. Daar was gelukkig wel een grijsaard, die vertelde dat het dzjety verdiepingen omhoog was. Wat 2 was.
Daar aangekomen had ik natuurlijk geen kaartje, en stond ik ook niet op de namenlijst. Gingen hoop 'normale' mensen mee, want schijnbaar stelde Franz zijn spoorlijn ook voor het publiek open. Net voor vertrek kwam Franz op zn paard aangalloperen, en verdween in de trein. Wat voor de controleur genoeg was om te worden overtuigd dat hij mij inderdaad kende ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.