Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239477 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #520 Gepost op: 20-06-2014, 18:55:57 »
 ::oink::

Zou ik nooit doen Aapje  ::ohno::

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #521 Gepost op: 20-06-2014, 19:28:26 »
Weet ik toch ::hug::

Maar t was best n stoere droom! Lekker veel actie ::jaja::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #522 Gepost op: 20-06-2014, 22:08:29 »
I know.

Het klinkt wel als iets voor in een soap.  ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #523 Gepost op: 16-07-2014, 10:37:51 »
Ohja, ik had nog gedroomd.

Helaas gaat het onder woorden brengen moeilijk worden, want het was vooral visueel erg gedetailleerd.
Werkelijk, daar hadden oscars voor set-design en special effects voor mogen worden gegeven.


Maar waar het in essentie op neer kwam, was een enigszins dystopische samenleving. Zat in een.. treinboemeltje, erg high-tech, waarbij ik me vooral druk maakte dat niemand zou opmerken dat ik uit het verleden er naartoe was geteleporteerd.
Enfin, iedereen stapte uit, maar ik nog niet. Wellicht om me niet onder te veel mensen te bewegen. Dus toen ging de boemel terug naar een Buitenwijk, waarbij ik intussen problemen kreeg met m'n zuurstofmasker.
Ongeveer dit:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Maar dan een uitvoering in wit en lichtblauw. Zag er wel fancy uit, maar was dan ook gemaakt door Apple - wat inmiddels een veel groter bedrijf was.

In die buitenwijken was het namelijk nodig om de lucht te filteren, want daar leefden de lagere klasse en zwierf een angstaanjagend virus door de lucht. Dat is wel praktisch, als je ergens naartoe wordt geteleporteerd dat je meteen bij de regerende luxe klasse terecht komt. Enfin, vrij snel kwam er ook een schoonmaker uit die lagere klasse binnen, om schoon te maken. En die brabbelde wat in een schijnbaar nieuw ontwikkelde taal. Dus dat snapte ik niet, en ik had nog steeds problemen met mn masker, dus ik rende maar naar buiten het stationsplein op. Rukte daar mn masker af, en bleek gewoon gezond te kunnen ademen. Tot de hilariteit van Bekende die ineens naast me op de bank zat, en meldde dat ook dit gebied al lang gezuiverd was van het virus, en je er prima adem kon halen.


Enfin, daarna was er ineens iets anders.
Wilde in een restaurant met 2 vrienden eten, maar we bleken geen tafel te hebben waar je op kon poolen. Dus toen werden we ergens anders neergezet, waar een naastzittend kindeke het erg grappig vond dat ik op iets in het Duits reageerde. Basic-Duits, dus droom-ik wist dat ook nog wel. En toen bleek de menukaart iets van 10 pagina's lang, waarbij alles als een tekstblok stond. Keuzes gewoon opgeschreven als "biefstuk met port-saus", maar dan allemaal achter elkaar, zonder plaatjes, en regels dicht op elkaar. dus per bladzijde waren er honderden keuzemogelijkheden.


Zoiets was het.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #524 Gepost op: 16-07-2014, 10:50:56 »

Wilde in een restaurant met 2 vrienden eten, maar we bleken geen tafel te hebben waar je op kon poolen.


ja dit is zo herkenbaar, lastig als dat gebeurt.

mooie droom HDD
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #525 Gepost op: 16-07-2014, 11:03:53 »
ja dit is zo herkenbaar, lastig als dat gebeurt.

Inderdaad. Eetgelegenheden willen daar toch opmerkelijk zelden in accommoderen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #526 Gepost op: 16-07-2014, 11:19:35 »
Inderdaad. Eetgelegenheden willen daar toch opmerkelijk zelden in accommoderen.

Gat in de markt?

Leuke droom HDD!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #527 Gepost op: 16-07-2014, 19:38:12 »
Hahaha leuk HDD!!

Ik had er laatst ook een met een paar van jullie, maar ik weet m niet meer :-[
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #528 Gepost op: 16-07-2014, 19:39:29 »
Geen moordpoging van mij dit keer?  ::)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #529 Gepost op: 16-07-2014, 19:42:23 »
Volgens mij niet nee ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #530 Gepost op: 17-07-2014, 09:59:06 »
Nu was Dolfie gemeen tegen me in mn droom :(

Dolfie, en Lukie vonden de verhaaltjes die we op de chat altijd verzinnen niet leuk. Dus daarom gingen ze maar een eigen musical maken om te laten zien dat zij veel beter zijn. Toen het net begon kwam ik nog even binnen wandelen, dus toen was iedereen boos op mij. Vervolgens begon de musical. Het was een vrij raar verhaal. Dolfie zong, lukie speelde piano. En het ging over iedereen hier van RN. Oh en een paar keer kwamen ze er halverwege achter dat het verhaal niet klopte dus dan gingen ze een stukje terug en met een alternatief verhaal verder ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Droom topic
« Reactie #531 Gepost op: 17-07-2014, 10:03:29 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Droom topic
« Reactie #532 Gepost op: 17-07-2014, 18:31:48 »
En iedereen liep weg natuurlijk, toen ik begon te zingen ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #533 Gepost op: 19-07-2014, 08:40:18 »
Ohja, dromen.
Vanochtend twee korte.


De eerste was een soort.. spel.
Begon met legerinval, met van die soldaatjes met geweren en bivakmutsen. Dus ik dacht 'okay, ik geef me over'. Waarna meneer de soldaat voor me ging staan, richtte, en point-blank neerschoot.
Hetgeen ik uncool vond.
Maar het bleek dus een spel [altijd handig], waarbij je vervolgens wakker wordt. Als soort superherotype. Ennnn je armen niet meer kunt gebruiken. Maar je had wel een snipergeweer, dat je met je tong kon besturen.
Dus.



En bij de tweede was ik een Velociraptor. Nouja, alleen het skelet, net als alle andere rondlopende dino's - want who needs muscles anyway?

Dus ik rende geellig over de dino-snelweg samen met de andere dino-skeletten, tot ik een afslag nam en er ineens achter mij een soortgelijke dino opdook die mij op wilde eten. The Lovely Bones 2 dus eigenlijk. Ik was daar minder fan van, maarja we zaten nog in de afslag, dus ik kon niet ineens snel van baan wisselen. En ha, je mag natuurlijk ook niet over de vangrail springen en het bos door sprinten - moet je wel aan de verkeersregels houden als dino. We zijn geen barbaren.
Enfin, op de nieuwe weg werd ik gelukkig gered door OnbekenedeReusachtigeDino1 die mijn achtervolger ombeukte, waarna OnbekendeReusachtigeDino2 mot kreeg met nummertje 1. Beide waren een meter of 10-15, dus ik peerde hem.

Klaar.
« Laatst bewerkt op: 19-07-2014, 08:43:46 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #534 Gepost op: 19-07-2014, 21:57:57 »
Ik wil ook een dino zijn!



Mijn droom begon vanochtend in een situatie waar de ene broer zijn andere broer kwijt was (de jongste lag een beetje op de grond in een treincoupé-achtige kamer). Gelukkig hadden ze elkaar meteen weer gevonden en gingen ik met de kidnapper van het liggende broertje, want hij was blijkbaar gekidnapt, in een of andere bus met coupés. Ik zat naast de ontvoerder, maar was vergeten om in te checken met m'n OV-chipkaart, dus na wat overtuigende woorden mocht ik de bus uit om in te checken. Toen ik terug in de bus was, mocht ik van de chagrijnige buschauffeuse niet naast de ontvoerder zitten, omdat ik niet tweede klas had ingecheckt. Maar goed, de bus was vrij leeg, en in eerste klas had je wel wifi, dus ik ging naast m'n ontvoerder zitten. Ik vertrouwde hem wel.

Busreis was afgelopen, aangekomen in Italië, familie ging naar het strand en ik ging met Tyrion Lannister en mijn ontvoerder naar een natuurgebied (het leek op IJsland). Na met een pontje het meer over te hebben gevaren, kwamen we bij  een krater van een vulkaan. Ik zat op de rug van Tyrion, dus we vielen er bijna in. Gelukkig vielen we achterover en niet in de vulkaankrater. Niet veel later kwam een man met hond die wel in de krater viel, maar gelukkig konden de toeristjes hem opvangen. Tyrion zei daarna dat hij een kind zag lopen, dat 7 dagen oud was, maar dat eruit zag als een kind van 4. Verder liepen we een beetje rond in het spookachtige park.

Vervolgend gingen we naar het panoramapunt, maar wij hadden ondertussen honger gekregen. Bij een of ander hotdogtentje, waar Oost-Europese, ongemotiveerde, mensen werkten, bestelde ontvoerder en Tyrion een broodje worst. Ik bestelde na hun een hotdog (€1,20), terwijl die van hun €1,00 was. Ze waren daarover heel jaloers. Toen moest ik dus aan die hotdog-stand betalen, ik gaf een muntje van 20 cent en eentje van 10 cent. Ik besefte dat pas toen het al op de toonbank lag. Dus legde er nog 2 euro bij. Ik probeerde uit te leggen dat ik de 10 cent terug wilde (want dat wass makkelijker voor hen). Ze snapte het niet, en ik kreeg 4 euro wisselgeld terug.

Toen heb ik mijn broodje op en met Tyrion nog een discussie gehad over de planning die de reisleider maakte, dat deze veel te vol was.


Conclusie: ik heb 1,70 en een hotdog winst gemaakt


Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #535 Gepost op: 19-07-2014, 22:20:44 »
 ::rofl:: ::rofl::  ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Droom topic
« Reactie #536 Gepost op: 19-07-2014, 23:56:18 »
 ::rofl:: ::rofl::

Oooh wat hou ik van dit topic ::bravo::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #537 Gepost op: 8-08-2014, 13:38:33 »
Ik ben het eigenlijk vergeten..

Maar volgens mij was ik op enig moment Poetin, en op een ander de Koningin [Beatrix welteverstaan] ???
Verder ben ik helaas het plot kwijt :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Droom topic
« Reactie #538 Gepost op: 18-08-2014, 12:05:46 »
Als impulsinkoop had ik een Armadillo gekocht, dat ik in m'n droom classificeerde als een stekeldier. Ik was er zo gelukkig mee, het was zo'n lief diertje. Maar toen bedacht ik me met m'n stomme kop dat ik geen huisdieren mocht hebben volgens mijn huurcontract straks op mijn kamer, dus dat hij bij mijn moeder zou moeten leven - maar moeders zou dat nooit goed vinden. 

Op een of andere manier raakte het beestje ook van slag en zette zijn stekels ( ???) op, waardoor er allemaal gele prikdingetjes uit z'n rug kwamen. Toen kon ik hem niet meer knuffelen. Stekeldier begon toen hysterisch door de donkere tuin te rennen en ik kon 'm niet meer zien. Het was überhaupt een hele uitdaging om m'n ogen open te houden, want die vielen ook de hele tijd dicht. Ik faalde daar echter in, toen was het einde droom.




Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Droom topic
« Reactie #539 Gepost op: 18-08-2014, 12:09:28 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Kan nog wel aantal dromen van de afgelopen nachten herinneren, maar die zijn minder geschikt om hier neer te zetten ::ohno::
Besides, ik spam dit topic toch al vol ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.