Ik wist ze vanochtend weer
volgens mij spoor ik niet helemaalIk weet er nog 2 dus ik vertel ze even apart, maar op volgorde.
1) in een flat vol oude bejaarde mensen moest ik een verdieping naar beneden. Normaal gesproken zou ik de trap nemen. Maar nee, deze keer niet. Naast de trap was een lift. Het aller gammelste liftje dat ik ooit heb gezien. Het was meer een kooi, maar dan ook nog zonder wanden
lekker veilig dus Ik moest een soort traliewandjes uitschuiven zodat ik er niet uit zou vallen. Een bord
van wel een meter of 3 lang naar beneden trekken met aanwijzingen. Ik vond het een ramp.
Al die bezorgd kijkende oudjes vonden dat ik het moest proberen. Ik moest maar even bonbons gaan halen, dan zouden zij ook wel met de lift durven.
Daarna stond ik in een bonbonzaak. Overal heerlijke chocolade en bonbons. Ik wilde slagroombonbons. Terwijl een man die voor me afwoog, stond ik gefascineerd te kijken naar alle suikerbeeldjes
waar de winkel ineens gevuld mee leek Allemaal religieuze taferelen in suiker. Ik heb met me vingers aan kameel met 3 heiligen gezeten en werd de winkel uitgezet.
Ik denk dat dat het was...
2) helemaal iets anders. Ik was bij een soort van festival. Weer een duidelijke locatie; bij de Katterug in Tilburg. Het was heel gezellig en al, maar ik wilde even zitten. Dat deed ik, maar het waren de merkwaardigste bankjes ooit. Soort betonblokken met wankele houten platen erop, als je daar op ging zitten, kwam de achterkant los, en viel er dus iemand van het bankje
Nog iets stoms, ik bestelde Cola
wat ik dus echt niet lus en kreeg SpaRood
wat ik dus vrijwel nooit bestel, maar ineens erg lekker vondTijdens het drinken zat ik ineens binnen, waar iedereen cocktailworstjes uit een wokpan zat te eten.
Zit er weer een zenuwinzinking aan te komen? Vertel m'n onderbewustzijn dat ik eigenlijk een vreetmachine ben? Moet ik de komende dagen alle bejaarden ontwijken?? Of is het eigenlijk iets heel positiefs?