Het spijt me zeer, maar alle boekverslagen vlak achter mij, heb ik een ontzettende walging gekregen van alles wat gepaard gaat met het woord 'literatuur'. Echt waar, school verpetst de literatuurzieltjes die in een elk van ons schuilt.
Ja idd, dit heb ik dus ook min of meer. Zal wellicht niet bij iedereen zo gebeuren, voor iemand anders werkt het mss positief maarja, ik vind lezen nu dus niet echt meer leuk. Tsja Ovide idd, je zou boeken moeten kiezen die je leuk vindt, maar als je nog 2 weken hebt tot het volgende verslag neem je het eerste het beste boek maar mee uit de bieb hoor
.
Tegenwoordig heb ik mijn pasje maar aan mijn broer gegeven, die had dr geen maar gebruikte toch altijd al die van mij, en ik gebruik hem helemaal niet meer... kben wel blij dat ik Harry Potter net ontdekt had voor ik genoeg kreeg van lezen
want die vond ik fantastisch.
De meeste boeken van Thea Beckman trouwens ook! Idd de trilogieën over Thule en die van Geef me de ruimte, allebei erg mooi.
Debbie, De verborgen geschiedenis ben ik ooit aan begonnen maar heb ik toen niet uitgelezen, maar ik vind het idd eigenlijk nog steeds wel een must om ooit te lezen
want het gaat tenslotte over studenten Grieks... dusse...
Pimwiz, Discworld, daar hebben vrienden van mij het altijd over... kheb er nog nooit iets van gelezen maar ik weet onderhand al aardig waar het over gaat!
Ovide en Idefix, ik heb Das Parfum ook gelezen, maar dan wel voor Duits, dus wel in het Duits ook he
, maar ik vond hem verschrikkelijk... zo ontzettend negatief allemaal, geen greintje vrolijkheid of liefde bij die hoofdpersoon... blegh. Dat vind ik in het algemeen zo jammer aan al die volwassenenboeken, dat het een en al ellende is, en daar hou ik dus echt niet van...