Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 833227 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5160 Gepost op: 30-10-2020, 23:30:18 »
Ja sor ry sto mme opd racht in th e bi g puz zle  >:(

Da t is mij n Ninten do frie nd co de. Gewo on link s bo ven op picto gram klik ken en da n vrie nd toev oegen ;D.
Ah dus geen dorpsgek.
Verwarrend ook, al die spellen door elkaar!  ::rofl::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5161 Gepost op: 16-03-2021, 20:04:09 »
Ik wil graag Qwirkle (de kaartspel variant) online spelen met mijn zus en ouders. Ik kan alleen nergens een digitale versie vinden. Weet een van jullie toevallig ergens waar dat kan?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5162 Gepost op: 2-06-2021, 14:59:49 »
 ::zwaai::

Ik weet niet hoe mensen hierin staan en ik wil ook geen discussie ontketenen, maar mij lijkt het leuk om deze zomer weer een spelletjes week te doen!

Als het goed is, mogen we vanaf 30 juni met zeker 8 mensen samenkomen, en gezien er in zo’n week eigenlijk nooit meer mensen zijn dan dat, lijkt me dat het wel kan.

De Nivon huizen zijn ook geopend en iedereen kan dan zelf een kamer boeken, zodat je je eigen plek hebt. Zijn er meer mensen die dit wel zien zitten?

Ik kan tussen 19 juli en 13 augustus  of in de week van 23 augustus.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5163 Gepost op: 2-06-2021, 15:57:57 »
Ah, je bent me voor.  ::bravo::

Ik had het plan om ongeveer hetzelfde bericht ook te posten deze week.

Voor mij is het de hele zomervakantie mogelijk, met uitzondering van 1 t/m 8 augustus.
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5164 Gepost op: 2-06-2021, 16:50:52 »
Oeh lijk me ook heel leuk! heb niet veel te doen ook in de vakantie dus ik ben in ::jaja::
chipsverslaafde <3

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5165 Gepost op: 2-06-2021, 17:21:35 »
Ik zou kunnen in de week van 23 augustus.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5166 Gepost op: 2-06-2021, 18:38:00 »
Hoe leuk ik bordspellen ook vind en ik ben ook het laatste jaar wat meer op het forum onderweg. Ik heb nog teveel last van stress bij ontmoeten nieuwe mensen ( ligt niet aan de nieuwe mensen, maar aan mezelf) . Dus voor mij komt dat te vroeg, verder super idee. ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5167 Gepost op: 2-06-2021, 19:03:22 »
Voor mij hetzelfde als altijd, ik moet werken, maar sluit graag aan in het laatste weekend. :)
Dus prik vooral een datum, en als er dan nog plek en ruimte voor 1 persoon is, dan sluit ik graag aan, ik heb niks staan in de zomer dus ik kan vast wel. ::jaja::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5168 Gepost op: 2-06-2021, 21:10:02 »
Ik denk dat ik ook wel kan! Ik wil in ieder geval graag :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5169 Gepost op: 2-06-2021, 21:59:57 »
Wat ook nog kan, als er wel meer mensen willen, is dat we allemaal zelf een kamer in het huis boeken voor zover er plek is en gewoon zorgen dat we steeds op 1 dag in dezelfde groepjes spelen of zoiets, als mensen graag die maximaal 8 willen aanhouden. Zeker als er alleen in het weekend meer dan 8 mensen zijn, is dat wat mij betreft best mogelijk.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5170 Gepost op: 2-06-2021, 22:03:29 »
en misschien komen er tegen die tijd ook meer versoepelingen en zijn er meerdere van ons gevaccineerd, dus iets meer dan 8 maakt dan ook geen verschil
chipsverslaafde <3

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5171 Gepost op: 2-06-2021, 22:30:28 »
Hoe leuk ik bordspellen ook vind en ik ben ook het laatste jaar wat meer op het forum onderweg. Ik heb nog teveel last van stress bij ontmoeten nieuwe mensen ( ligt niet aan de nieuwe mensen, maar aan mezelf) . Dus voor mij komt dat te vroeg, verder super idee. ::bravo::

zou het helpen als je 1 dagje langskomt? Of is er dan nog steeds te veel stress?
Wit is ook een kleur!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5172 Gepost op: 2-06-2021, 22:42:20 »
Ik kijk wel even wanneer het is en hoever ik dan sta in mijn herstelplan. Ik ben al 2 maanden thuis van werk ( wat al thuis werk was). Dacht in begin aan burn-out, maar blijk een soort sociale angst stoornis te hebben ontwikkeld en ben hard aan het werken aan herstel.

Eerst persoonlijk sterker worden en dan kijken hoe we dat terug wat meer kunnen belasten .
Dus zou een prima therapeutische oefening kunnen zijn om met wat forummers een dagje bordspellen te spelen ( een van mijn grote hobbies) maar kans dat het te vroeg komt is aanwezig.
 
Let op Ik wil dus  geen sterkte en succes etc, want daar kan ik niet zoveel mee.
Verder aan iedereen die hier activiteiten organiseert  ::hug::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5173 Gepost op: 2-06-2021, 23:10:42 »
Als ik zou kunnen, is er in ieder geval 1 iemand die je al eens hebt ontmoet.  ;)

Ik ga vooral kijken wanneer jullie prikken en dan zien of ik wat dagen vrij kan nemen. Ik had plannen in oktober voor drie weken en mijn baas heeft proberen te regelen dat de rest in de zomer hun vakantie al pakt (wat ze meestal wel doen) zodat ik met een gerust hart in oktober kan gaan. Een week nadat dat geregeld was bleken de oktoberplannen waarschijnlijk niet door te kunnen gaan.
En toen stuurden mijn vrienden die naar USA verhuisd zijn dat ze de tweede en derde week van aug in België gaan zijn en wil ik dus proberen daar nog wat dagen vrij los te peuteren om met hen af te kunnen spreken.
Dus lang verhaal kort: ik moet vooral zien wanneer jullie kunnen en of ik dan nog iets kan regelen. Desnoods met halve dagen “thuis” werken.

(maar week van 23 aug klinkt op zich wel goed)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5174 Gepost op: 2-06-2021, 23:12:10 »
Maar dat duurt nog zo lang :(
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5175 Gepost op: 2-06-2021, 23:20:14 »
Juli lukt mss ook. Maar aangezien de meerderheid al 23 aug zei.

En anders al een weekend in juli  ;)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5176 Gepost op: 3-06-2021, 06:35:16 »
23 augustus beginnen de scholen alweer. Voor mij dus geen handige week
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5177 Gepost op: 3-06-2021, 07:24:23 »
Ik kan juist idd alleen die week, omdat ik in januari al mijn vakanties al door heb moeten geven.  :\'( Dus als ik volgend jaar nog geen nieuwe baan heb, moeten we volgend jaar alvast in januari de spelletjesweek plannen.  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5178 Gepost op: 3-06-2021, 08:49:35 »
Heb nu even op de vakantiekalender van het werk kunnen kijken. De week van 23 aug zijn collega's van mij al vrij, dus ga ik waarschijnlijk geen vrij kunnen krijgen. Wat die kalender betreft zou het voor mij de week van 12 of 19 juli beter lukken.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #5179 Gepost op: 3-06-2021, 10:09:26 »
Ik kan juist idd alleen die week, omdat ik in januari al mijn vakanties al door heb moeten geven.  :\'( Dus als ik volgend jaar nog geen nieuwe baan heb, moeten we volgend jaar alvast in januari de spelletjesweek plannen.  ;D

absoluut... maar dat was dit jaar een beetje moeilijk.
Overigens is de week van de 23e de eerste schoolweek... Meestal is die wel iets rustiger dan latere schoolweken.

Qua locatie is Lage Vuursche het meest centraal, maar geen idee welke weken die beschikbaar is.

Wit is ook een kleur!