Auteur Topic: Wat heb je gedaan vandaag  (gelezen 1055775 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4620 Gepost op: 4-12-2015, 20:59:19 »
Een bezoek gebracht aan Inspiratiecentrum Grevelingen. We gaan hier in februari een (onderzoeks-)dag organiseren voor collega's ::ok::

Leuke plek op de Brouwersdam ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4621 Gepost op: 4-12-2015, 21:08:56 »
Naar The Good Dinosaur geweest :)
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4622 Gepost op: 5-12-2015, 21:06:31 »
met ons oudste kleinzoontje naar Hoorn geweest.. Hij mocht lekker mee in oma's bus! Daarna heerlijk bij ons gegeten, lekker in bad geweest en toen weer terug naar papa en mama..
Volgens hem is oma altijd lief ::love::
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4623 Gepost op: 5-12-2015, 21:46:53 »
Bij zusje geweest en met zijn allen wat gegeten en daarna kwam sinterklaas voor mijn neefje :D die is weer door en door verwend :D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4624 Gepost op: 10-12-2015, 23:00:58 »
De oranjezaal bezocht in Huis ten Bosch bezocht. Echt prachtig. Is wel een aanrader. Hij is nog een tijdje te bezoeken.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4625 Gepost op: 11-12-2015, 15:13:58 »
Flink opgeruimd, was weer eens nodig  :-X en wat kerstversieringen tevoorschijn gehaald  :)
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4626 Gepost op: 11-12-2015, 15:30:52 »
op mijn jongste kleinzoontje gepast.. hij is net flink ziek geweest en wilde graag een uurtje bij oma met het keukentje spelen..
er was eens......

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4627 Gepost op: 12-12-2015, 17:31:40 »
speculaasjes gemaakt.

Waarna natuurlijk bij het bakken de boter net genoeg smolt zodat alle details compleet weggevaagd werden. Waarna je alleen nog aan de contouren kan zien dat het ooit een windmolen was. >:(

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4628 Gepost op: 12-12-2015, 18:52:53 »
Jammer! Ik heb het nog nooit geprobeerd speculaasjes maken en ik vind het een dappere poging van je, want het lijkt me best moeilijk. Maar wel lekker geworden die vage molentjes?
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4629 Gepost op: 12-12-2015, 19:05:40 »
Je ne sais rien.

Alleen eentje als impromptu-dessert gehad [bolletje vanille-ijs dat nog op moest; verkruimeld speculaasje; chocostrooisel dat op moest; en wat diksap als saus dat op moest].

En daar leken ze wat flauw, maar dat kan ook komen doordat de rest expressiever-zoet was.

Kan ook komen doordat er m.i. in het recept relatief weinig speculaaskruiden gingen.
Maar ja, muppet die ik ben had gewoon het recept gevolgd die op de speculaasvormpjes zat. Want die dudes zouden het moeten weten toch? Ja, of niet.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4630 Gepost op: 12-12-2015, 19:36:37 »
Veel te weinig geslapen en daarna de hele dag mijn ouders terug verhuist naar hun huis na een verbouwing en om 3 uur in bed gekropen om wat slaap in te halen.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4631 Gepost op: 12-12-2015, 19:52:07 »
Je ne sais rien.

Alleen eentje als impromptu-dessert gehad [bolletje vanille-ijs dat nog op moest; verkruimeld speculaasje; chocostrooisel dat op moest; en wat diksap als saus dat op moest].

En daar leken ze wat flauw, maar dat kan ook komen doordat de rest expressiever-zoet was.

Kan ook komen doordat er m.i. in het recept relatief weinig speculaaskruiden gingen.
Maar ja, muppet die ik ben had gewoon het recept gevolgd die op de speculaasvormpjes zat. Want die dudes zouden het moeten weten toch? Ja, of niet.

Ik heb precies hetzelfde als ik het recept op het pak volg. Klopt nooit wat van. Voor speculaas gebruik ik het recept van mijn moeders opa, die was bakker  :).

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4632 Gepost op: 12-12-2015, 22:09:47 »
Dagje Maastricht gedaan. Die kerstmarkt is echt 10x niks, maar gelukkig was dat ook niet mijn eerste doel. Ik heb lekker geshopt en fijn bijgekletst met dochterlief.

Heerlijke stad om rond te dwalen ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4633 Gepost op: 12-12-2015, 22:47:00 »
houtjes geschoven.... Daar was het eigenlijk wel ideaal weer voor vandaag  ::rofl::
Wit is ook een kleur!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4634 Gepost op: 13-12-2015, 00:17:17 »
Van 11:15 tot 18:00 vergadert. En gezien ondergetekende de secretaris is heb ik ook fijn mogen notuleren. :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4635 Gepost op: 13-12-2015, 00:54:21 »
met vlaggetjes staan juichen en springen :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4636 Gepost op: 13-12-2015, 01:25:00 »
Ik heb precies hetzelfde als ik het recept op het pak volg. Klopt nooit wat van. Voor speculaas gebruik ik het recept van mijn moeders opa, die was bakker  :).

mja, pakjes wantrouw ik vaak ook - maar als je een vorm koopt.. naja, misschien was dat naïef.

Veel te weinig geslapen en daarna de hele dag mijn ouders terug verhuist naar hun huis na een verbouwing en om 3 uur in bed gekropen om wat slaap in te halen.

En nu ben je verder de hele nacht wakker >:D

houtjes geschoven.... Daar was het eigenlijk wel ideaal weer voor vandaag  ::rofl::

En, gewonnen?

met vlaggetjes staan juichen en springen :D

En, gewonnen?

Van 11:15 tot 18:00 vergadert. En gezien ondergetekende de secretaris is heb ik ook fijn mogen notuleren. :P

En, gewonn-.. ohnee.




--

Ik heb vandaag slechte grappen gemaakt. ::zwaai::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4637 Gepost op: 13-12-2015, 01:37:40 »
4e :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4638 Gepost op: 13-12-2015, 07:17:21 »
yep ::jaja:: en als team ook nog eens..... 4,5-3,5 ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #4639 Gepost op: 13-12-2015, 10:35:43 »
En nu ben je verder de hele nacht wakker >:D
Ik ging 'pas' om half 10 naar bed hoor. En toen inderdaad niet geslapen ::rofl:: Maar dat ik ook niks nieuws rofl, wel 13 uur in bed gelegen ::hypocriet::