Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363993 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10040 Gepost op: 4-10-2010, 13:23:16 »
Er is wel een topic Blondt moment van de dag. Maar of die opmerking daar dan wel thuishoort?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10041 Gepost op: 11-10-2010, 18:01:34 »
Ik ben gebeld dat mijn auto klaar is. Ik kon 'm tussen half 6 en 6 halen (om 6 uur sluit de garage). Ik om 17.10u weg, want de leenauto moest ik nog aftanken.

Ik kan mijn auto in een afgesloten ruimte parkeren. Dus ik pak de auto en wil ik wegrijden, kom ik erachter dat het hek kapot is en dus de garage niet uit kan. >:( Het ging nog minimaal een half uur duren, voordat er een monteur was! Het is nu nog niet gemaakt, dus heb ik de garage gebeld dat ik morgenochtend de auto kom omruilen. Nu moet ik er stipt om 8 uur zijn omdat de auto aan iemand anders uitgeleend moet worden. Dus moet ik ook nog eens extra vroeg opstaan. >:(

Ik hoop dat ik er zo nog uit kan, want ik heb gepland bij m'n ouders te gaan eten, maar als ik niet weg kan gaat dat feestje ook niet door.  >:( Ik hoop echt dat 't lukt, want dan kan ik daarna vast gaan tanken, hoef ik dat morgenochtend niet te doen. >:( >:( >:( >:( >:(

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10042 Gepost op: 14-10-2010, 21:44:05 »
Bah... ik erger me echt dood aan bepaalde mensen op het E.R.-forum. Nu hebben opeens alle Belgen het gedaan... bah...  >:(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10043 Gepost op: 14-10-2010, 22:10:09 »
Bah... ik erger me echt dood aan bepaalde mensen op het E.R.-forum. Nu hebben opeens alle Belgen het gedaan... bah...  >:(
En (sommige Belgen  ::) ) zijn braaf he  ::jaja:: ::jaja::  :D
Maar wat echt irritant is,gisteren is er een of andere vlieg of vliegend insect recht in mijn oor gevlogen(en dit is geen flauwe kul)Ik ben nu bang dat het nog leeft en eitjes legt enzo  :-\\ :-\\

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10044 Gepost op: 14-10-2010, 22:11:59 »
He gatver Koe ::rofl:: Dus misschien ben je wel zwanger met een vlieg dus... ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10045 Gepost op: 15-10-2010, 07:14:06 »
He gatver Koe ::rofl:: Dus misschien ben je wel zwanger met een vlieg dus... ::)
Jamaar jij lacht maar ik zit ermee  ;D Ik wou die er meteen met een wattenstaafje uitprutsen,maar ik denk dat ik die zo nog dieper naar binnen heb gedrukt  :(

OT: irritant;Die films met als titel;The fly  ;D ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #10046 Gepost op: 15-10-2010, 15:39:42 »


arme koekoe
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10047 Gepost op: 16-10-2010, 07:09:00 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10048 Gepost op: 16-10-2010, 10:46:51 »
Erg irritant:

Ik had voor de 2,50 per maand, die Tele2 in het vooruitzicht stelde, best wel een tijdelijke overlapping van mijn lopende GSM-abonnement over.

Totdat ik ging rekenen.

Reken maar even mee: eerste jaar 2,50 per maand, tweede jaar 12,50 per maand, inclusief gratis N97mini/

Tot zover de zichtbare kosten.

Wil je een basis-data-abonnement erbij, dan is dat er vanaf 1 euro per maand. ''Vanaf'', dus, want wil je je huidige snelheid hebben, dan kost dat 9,95 per maand.

Dan betaal je ook 24,95 aansluitkosten.

Je krijgt dan wel 150 belminuten erbij, maar SMS-bundels moet je apart aanschaffen, de prijs daarvan loopt nogal uiteen.

Kort gezegd: het lijkt interessant, maar je bent fors duurder uit dan bij een vergelijkbaar abonnement bij een andere provider.

Ik tel op: 30 plus 150 euro voor het basisabonnement. Data-abonnement 238,80. Plus eenmalige aansluitkosten van 24,95.

Je betaalt dus exclusief smsbundel 444 euro voor deze ''aanbieding''.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10049 Gepost op: 16-10-2010, 18:15:33 »
Erg irritant:

Ik had voor de 2,50 per maand, die Tele2 in het vooruitzicht stelde, best wel een tijdelijke overlapping van mijn lopende GSM-abonnement over.

Totdat ik ging rekenen.

Reken maar even mee: eerste jaar 2,50 per maand, tweede jaar 12,50 per maand, inclusief gratis N97mini/

Tot zover de zichtbare kosten.

Wil je een basis-data-abonnement erbij, dan is dat er vanaf 1 euro per maand. ''Vanaf'', dus, want wil je je huidige snelheid hebben, dan kost dat 9,95 per maand.

Dan betaal je ook 24,95 aansluitkosten.

Je krijgt dan wel 150 belminuten erbij, maar SMS-bundels moet je apart aanschaffen, de prijs daarvan loopt nogal uiteen.

Kort gezegd: het lijkt interessant, maar je bent fors duurder uit dan bij een vergelijkbaar abonnement bij een andere provider.

Ik tel op: 30 plus 150 euro voor het basisabonnement. Data-abonnement 238,80. Plus eenmalige aansluitkosten van 24,95.

Je betaalt dus exclusief smsbundel 444 euro voor deze ''aanbieding''.
Kort samengevat:Jos is het zwarte schaap  ;D ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10050 Gepost op: 16-10-2010, 20:52:56 »
Nee, dat is mijn broer, want die heet Frank......... ::zwaai:: ::zwaai::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10051 Gepost op: 18-10-2010, 13:37:30 »
Potentiële werkgevers die zelf met me contact opnemen via een gedetailleerd online cv.  Ze nodigen me uit, beloven me praktisch de hemel aan de telefoon maar tijdens het gesprek struikelen ze over bepaalde zaken en vertellen me dat ik niet binnen het gewenste profiel pas... Nochtans staan alle zaken open en duidelijk te lezen op de online databank...



« Laatst bewerkt op: 18-10-2010, 16:08:47 door reaver »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10052 Gepost op: 19-10-2010, 20:07:54 »
dat ik steeds zo opzie tegen werken op woensdag

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10053 Gepost op: 19-10-2010, 20:25:05 »
Ik ook: morgen regent het dat het z%#@t. En we hebben ook nog dubbel huis aan huis.


OT: waarom is het zo moeilijk om een verzender van poststukken die maand na maand verkeerd worden geadresseerd aan het verstand te brengen dat de geadresseerde al bijna 5 jaar verhuisd is?

De beheerders van een wijkblad presteren het om keer op keer een verzoek van mij niet te verwerken in hun adressenbestand. Ik stuur die post iedere maand met medeweten van de werkleiding retour afzender.

Ik had de beheerder aan de lijn, en die wist eerst helemaal niet waar het over ging. Zeggen ze: daarvoor moet u bij de MTB zijn, daar staan wij buiten, mijnheer. ZIJ verzorgen onze post.

Mijn antwoord: maar ik WERK voor de MTB, onze afdeling heet dan wel Business-Post, maar dat is dus van de MTB. Reactie: ja maar dan moet u toch weten dat die mensen al 5 jaar verhuisd zijn......

Ik probeerde het nog 1 keer: Ja, dat WEET ik, daarvoor bel ik juist, maar JULLIE blijven de post aan dat adres verzenden, en reageren niet op mijn maandelijkse verzoek om dit te wijzigen.

Wat ik me dus afvraag: is het desinteresse, onverschilligheid, of zijn die mensen nou echt zo dom dat je een keer of 4 moet uitleggen war het over gaat, waarbij ze het na die vierde keer nog steeds niet lijken te begrijpen?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #10054 Gepost op: 19-10-2010, 22:10:21 »
Wat erg irritant is, is dat ik mijn engels weer niet heb ingeleverd en strax weer een onvoldoende haal :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #10055 Gepost op: 19-10-2010, 22:43:58 »
Wat erg irritant is, is dat ik mijn engels weer niet heb ingeleverd en strax weer een onvoldoende haal :(.

wat moest je maken en is het al te laat?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #10056 Gepost op: 19-10-2010, 22:44:59 »
wat moest je maken en is het al te laat?
Een brief over mijn toekomst.
En ja ik moest hem vorige week vrijdag inleveren  ::schaam::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10057 Gepost op: 19-10-2010, 22:45:58 »
vorige week vrijdag ::rofl::

Als je te laat bent, dan ook maar direkt goed...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #10058 Gepost op: 19-10-2010, 22:46:48 »
Een brief over mijn toekomst.
En ja ik moest hem vorige week vrijdag inleveren  ::schaam::.

::rofl::
DAt soort dingen heb je binnen een half uur in elkaar gezet. en dan heb je een 6, dat is goed genoeg. :P. Beter dan een 1.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #10059 Gepost op: 19-10-2010, 22:47:54 »
vorige week vrijdag ::rofl::

Als je te laat bent, dan ook maar direkt goed...
ja, vorig jaar had ik geluk ( soms).
Ik had een poëziedossier voor nederlands een maand later ingeleverd en kreeg nog een 7.
Maar met mijn docent engels heb ik niet echt veel geluk.
( dit is al mijn derde opdracht die ik te laat inlever van de drie ::schaam::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human