Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363929 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10220 Gepost op: 30-11-2010, 09:35:41 »
Die stomme hechtingen zorgen ervoor dat ik nog steeds niet goed kan eten. >:( Nu moet ik misschien een etentje afzeggen. :(

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #10221 Gepost op: 30-11-2010, 14:45:28 »
Dat is werkelijk balen... ::niet-ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #10222 Gepost op: 30-11-2010, 18:29:05 »
wow! jah, dat is gaaf!!


OT
Ik heb iets met het woordje 'jah', die 'h' is echt onzin  ::ohno::
heb ik ook last van, dat ge- jah ::rofl::

JA, hea... T was ook maar een keer.... Ik baal echt zo!!! T is echt t onderzoek wat ik wil gaan doen later.. :(
net als het zeggen van hea ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10223 Gepost op: 1-12-2010, 15:50:16 »
Wel inchecken in de bus en dan gaan de scanners op buiten gebruik en dan dus niet meer uit kunnen checken ::ohno::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10224 Gepost op: 1-12-2010, 17:01:18 »
Is een probleem dat Connexion treft in alle gebieden waar zij het OV op zich hebben genomen, maar de storing zou weer zijn opgelost.

Wordt er dan toch (teveel) geld afgeschreven en moet je er dan zelf achteraan om dat vergoed te krijgen?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10225 Gepost op: 1-12-2010, 17:18:11 »
Ik heb een kaart gekregen van de chauffeur en die moet ik nu opsturen om geld terug te krijgen (niet dat ik geld terug krijg want ik reis gratis) Ik doe t toch maar even want bij t inchecken zei dat apparaat ook al iets geks en als ik te vaak niet in check blokkeert mijn kaart...

Hmm... bij t inchecken heeft het me dus wel geld gekost zie ik nu op nu.nl staan... En ik heb niet uit kunnen checken... Zucht. Toch maar dat formulier invullen en hopen dat ik t bedrag terug krijg... en anders maar even restitutie vragen bij connexxion
« Laatst bewerkt op: 1-12-2010, 17:21:31 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10226 Gepost op: 1-12-2010, 17:25:50 »
Die stomme hechtingen zorgen ervoor dat ik nog steeds niet goed kan eten. >:( Nu moet ik misschien een etentje afzeggen. :(
En nu had ik expres een nieuw pak gekocht met vlinderdas enzo  :-\\

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10227 Gepost op: 1-12-2010, 17:28:22 »
Ik zie het alweer: het wordt niets met die kaart.


Medio 2011 zou een groot deel van Nederland de kaart moeten hebben, wordt leuk voor dagjesmensen die er niet op gerekend hebben. Maar ik vind ook dat mensen zo langzamerhand wel kunnen weten dat die kaart er is. Tenzij je jarenlang in een mollentunnel hebt gewoond, uiteraard.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #10228 Gepost op: 1-12-2010, 18:14:46 »
Ik hoor net dat het om 84 cent gaat. Nu klinkt dat natuurlijk niet als een hoog bedrag, maar je kan er als student (ook als niet-student) wel een blikje bier of fris voor kopen.


Maar als je als vervoerder 20.000 keer 84 cent binnen krijgt, tikt dat natuurlijk wel aan. Ik denk trouwens dat het veel meer gaat kosten om dat allemaal terug te boeken, maar Connexion heeft er simpelweg geen recht op.

Citaat
Connexxion en Translink Systems, dat is het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het OV-chipkaartsysteem, hebben bekend gemaakt dat studenten automatisch het teveel afgeschreven geld teruggestort krijgen op hun OV-chipkaart. Eerder vandaag werden studenten nog doorverwezen naar een formulier dat ze moesten invullen.

Niet alleen Connexxion heeft problemen, maar ook een aantal dochterbedrijven is door de fout getroffen. Het gaat om Breng, Hermes en GVU in Utrecht. Translink Systems, het bedrijf dat het OV-chipkaartsysteem landelijk onderhoudt, zegt dat het probleem niet bij hun in het systeem zit.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2010, 18:27:56 door Bodejos »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #10229 Gepost op: 1-12-2010, 18:47:32 »
Als je vrij duidelijk bent geweest dat je niet geïnteresseerd bent en dat ie dan alsnog door gaat. Gelukkig wel genuanceerder want eerst was hij echt een creep.

Ik vind het niet interessant wat je gedaan hebt vandaag en heb geen behoefte om te vertellen wat ik heb gedaan. Ik zie je de 13de wel en dan ontwijk ik je zo veel mogelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10230 Gepost op: 1-12-2010, 19:19:14 »
Mensen mensen ... maak uw auto's toch sneeuw vrij! Ik zat achter een auto met nog een hele lading sneeuw op het dak en de achterkant ... en dat waaide dus mooi mij kant uit. >:( ::niet-ok::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10231 Gepost op: 1-12-2010, 21:53:33 »
Morgen twee uur lang langs de ijsbaan moeten staan omdat de directie vind dat het niet te koud is voor de kinderen om te gaan "schoolschaatsen >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #10232 Gepost op: 1-12-2010, 22:04:24 »
Mensen mensen ... maak uw auto's toch sneeuw vrij! Ik zat achter een auto met nog een hele lading sneeuw op het dak en de achterkant ... en dat waaide dus mooi mij kant uit. >:( ::niet-ok::

zo moest ik vandaag een rare slinger maken met mijn auto, omdat er grote stukken ijs van een vrachtwagen vielen :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #10233 Gepost op: 2-12-2010, 08:15:23 »
Dat geld een veel te grote rol speelt in het huidige leven...
Ich bin ein Bärliner!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10234 Gepost op: 2-12-2010, 09:08:48 »
het sneeuwt en ik moet er nog door met de auto  ::niet-ok::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #10235 Gepost op: 2-12-2010, 14:42:36 »
Op zich waren hier in Twente de meeste wegen goed te berijden, alleen hebben we van Hengelo naar Enschede bijna 3 kwartier gedaan, waar je het normaal mekkelijk binnen de 20 minuten kan rijden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10236 Gepost op: 2-12-2010, 18:09:25 »
het sneeuwt en ik moet er nog door met de auto  ::niet-ok::

Wees blij dat je nog in de auto zat...ik stond twee uur lang te blauwbekken in de kou vanwege het schoolschaatsen ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #10237 Gepost op: 2-12-2010, 18:13:11 »
Wees blij dat je nog in de auto zat...ik stond twee uur lang te blauwbekken in de kou vanwege het schoolschaatsen ;)
::hug:: ::hug:: ::hug::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #10238 Gepost op: 2-12-2010, 18:13:51 »
ik stond twee uur lang te blauwbekken in de kou vanwege het schoolschaatsen ;)
Ik las eerst schuimbekken  :) :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #10239 Gepost op: 2-12-2010, 18:28:34 »
Wees blij dat je nog in de auto zat...ik stond twee uur lang te blauwbekken in de kou vanwege het schoolschaatsen ;)
ik heb aan dat soort dingen zo'n hekel. gebeurt dus ook niet op mijn school ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.