Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363705 keer)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12200 Gepost op: 14-02-2012, 18:11:26 »
Twee nachten bijna niet kunnen slapen. :-\\
::hug::  Voel met je mee en , ik had ook zoiets, en ook nu toch geen valentijnskaart morgen]? ::zwaai::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12201 Gepost op: 14-02-2012, 19:19:05 »
Mensen die je wegduwen bij het Kruidvat, om toch maar alseerste de treinkaartjes te kunnen bemachtigen.
Helaas voor hen, ze werden uit de rij gezet door de verkoopsters, en mochten achteraan aansluiten.

Met een grote mond kom je gelukkig niet altijd als eerste aan de beurt.



Bovendien is het niet eens meer echt nodig om voor 9 uur op de stoep te staan (en het maximum van 4 kaartjes per persoon is ook vervallen, ik heb er 5.....)
Hmmm,Jos.... ??? ???

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12202 Gepost op: 18-02-2012, 09:21:54 »
om half 9 wakker zijn op zaterdagochtend
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12203 Gepost op: 18-02-2012, 09:41:49 »
Van de afgelopen 6 nachten er 5 niet goed slapen. :-\\

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12204 Gepost op: 18-02-2012, 10:00:53 »
Van ce afgelopen 5 nachten er zes niet goed slapen...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #12205 Gepost op: 18-02-2012, 11:06:30 »
heel bijzonder, dwaas, heel bijzonder......



Hmmm,Jos.... ??? ???
simpel uit te leggen.

Kruidvat hanteerde tot voor kort de stelregel dat je per klant maar 4 kaartjes mocht kopen. Daar hielden ze zich strikt aan. Wie meer wilde hebben, moest de gok maar nemen om naar een ander filiaal te gaan. Nu is dat in Maastricht geen probleem, er zijn er hier 6 of 7.

Ik wist dat je niet meer om 9 uur op de stoep hoefde te staan, om de kaartjes te kunnen bemachtigen, dat was voorheen wel zo. Maar omdat ik van een medewerkster hoorde dat je nu ook meer kaartjes dan 4 mocht kopen, dacht ik: dan zullen er dat vast wel meer weten, en dan is de kans dat ze vroeg op zijn, toch aanwezig.

Ik op mijn vrije dag toch vroeg erbij. Ik bleek de eerste te zijn, de ''rij'' begon pas tegen 9 uur enige omvang aan te nemen.

Maar zoals dat in Maastricht vaak gaat: mensen vergeten dat er al anderen stonden toen zij aan kwamen, en doen alsof zij de eersten waren. De verkoopsters hadden echter goed opgelet, en hadden al gezien dat ik er als eerste stond. Dus die klanten kregen een lesje geduld opgelegd.

De overgrote meerderheid hield zich echter wel aan de regels van het fatsoen, maar je hebt er altijd bij die denken dat die voor hen niet gelden. Zijn ze dinsdag dus achtergekomen.

Dan het maximum van 4: ik heb er altijd te weinig. 8 bleek in de praktijk te veel te zijn, je gaat dan reizen om het reizen. Bij 4 wordt het krap.

Hoe omzeilen de verkoopsters nou het maximum van 4 per persoon? Simpel: door eerst 4 kaarten af te rekenen, en daarna de volgende exemplaren. Zo krijgen ze geen problemen met het hoofdkantoor. Klinkt gek, maar zo werkt het.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12206 Gepost op: 18-02-2012, 11:51:49 »
heel bijzonder, dwaas, heel bijzonder......


simpel uit te leggen.

Kruidvat hanteerde tot voor kort de stelregel dat je per klant maar 4 kaartjes mocht kopen. Daar hielden ze zich strikt aan. Wie meer wilde hebben, moest de gok maar nemen om naar een ander filiaal te gaan. Nu is dat in Maastricht geen probleem, er zijn er hier 6 of 7.

Ik wist dat je niet meer om 9 uur op de stoep hoefde te staan, om de kaartjes te kunnen bemachtigen, dat was voorheen wel zo. Maar omdat ik van een medewerkster hoorde dat je nu ook meer kaartjes dan 4 mocht kopen, dacht ik: dan zullen er dat vast wel meer weten, en dan is de kans dat ze vroeg op zijn, toch aanwezig.

Ik op mijn vrije dag toch vroeg erbij. Ik bleek de eerste te zijn, de ''rij'' begon pas tegen 9 uur enige omvang aan te nemen.

Maar zoals dat in Maastricht vaak gaat: mensen vergeten dat er al anderen stonden toen zij aan kwamen, en doen alsof zij de eersten waren. De verkoopsters hadden echter goed opgelet, en hadden al gezien dat ik er als eerste stond. Dus die klanten kregen een lesje geduld opgelegd.

De overgrote meerderheid hield zich echter wel aan de regels van het fatsoen, maar je hebt er altijd bij die denken dat die voor hen niet gelden. Zijn ze dinsdag dus achtergekomen.

Dan het maximum van 4: ik heb er altijd te weinig. 8 bleek in de praktijk te veel te zijn, je gaat dan reizen om het reizen. Bij 4 wordt het krap.

Hoe omzeilen de verkoopsters nou het maximum van 4 per persoon? Simpel: door eerst 4 kaarten af te rekenen, en daarna de volgende exemplaren. Zo krijgen ze geen problemen met het hoofdkantoor. Klinkt gek, maar zo werkt het.
::rofl:: "simpel" uit te leggen.....

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12207 Gepost op: 18-02-2012, 19:42:41 »
Ik erger me dood aan de media... Laat de knonklijke familie toch met rust en al dat non-nieuws eromheen. De prognose volgt nog en verder is het gewoon afwachten klaar... Zit ik weer 10-15 min per journaal te kijken dat de koningin verdrietig is en gesteund wordt door haar (schoon)familie... Tjonge jonge wat een nieuws... Laat die mensen met rustt, wacht eve tot er écht nieuws is en ga in de tussentijd echt nieuws verslaan ipv nutteloze feitjes en speculaties uit te zenden... Bah...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12208 Gepost op: 18-02-2012, 20:21:34 »
 I.d.d. Dwaas Elk uur 'bijpraten, dat is best te veel van het 'goede  :(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12209 Gepost op: 18-02-2012, 20:25:02 »

Guidetti   >:(

Schiet een penalty in [en helemaal niet onaardig] - waarna hij bij het vieren zijn shirt uittrekt en zo z'n tweede gele kaart krijgt   ::niet-ok::

..en dan vervolgens Koemans reactie   :\'(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12210 Gepost op: 18-02-2012, 20:38:37 »
 ::rofl::

goeie tekst  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12211 Gepost op: 23-02-2012, 18:59:34 »
Je vingernagels knippen boven het toilet en dan plots de nagelschaar die uit je handen glipt  >:( >:( >:(

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Irritant
« Reactie #12212 Gepost op: 23-02-2012, 19:00:22 »
In de pot?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12213 Gepost op: 23-02-2012, 19:04:08 »
ik denk dat wel [het is mijn geheime angst] 8) [ wel voor mijn teennagels dan éh] :-\\
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12214 Gepost op: 23-02-2012, 19:16:54 »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12215 Gepost op: 23-02-2012, 19:19:30 »
Je vingernagels knippen boven het toilet en dan plots de nagelschaar die uit je handen glipt  >:( >:( >:(
::rofl:: waarom dan ook boven het toilet ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12216 Gepost op: 23-02-2012, 19:24:44 »
ik denk dat wel [het is mijn geheime angst] 8) [ wel voor mijn teennagels dan éh] :-\\
  ;D Wat eigenlijk nog meevalt.Gisteren dacht ik eraan om vanavond lekkere kippenboutjes af te kluiven,maar deze morgen was ik van gedachte verandert en had ik toch maar een pizza uit de diepvries genomen voor straks  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12217 Gepost op: 23-02-2012, 19:26:35 »
::rofl:: waarom dan ook boven het toilet ::rofl::
  ;D Waar dan wel?Op de bank voor de tv ofzo?  ::) ::)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12218 Gepost op: 23-02-2012, 19:48:28 »
ik heb maar liefst 7 nagelschaartjes aangeschaft ,altijd bij de hand  ::hypocriet:: ;D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12219 Gepost op: 23-02-2012, 20:01:45 »
ik heb maar liefst 7 nagelschaartjes aangeschaft ,altijd bij de hand  ::hypocriet:: ;D
Tja,maar het aantal speelt geen rol,stel dat ik mijn nagelschaar uit de pot wou nemen en mijn hand zat klem.Ik zou dus moeten om hulp roepen ofzo.En stel dat die hulp er kwam en mijn arm stevig vast zat en men stevig zou moeten rukken om mij verlost te krijgen.....dan zou ik stevig van de pot gerukt zijn geweest  ::jaja:: ::jaja::  ::)