Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363833 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12280 Gepost op: 14-03-2012, 20:31:48 »
als je alleen zit zou ik de eerste doen ;)
ja de tweede is alleen grappig als je huilende mensen om je heen hebt ::rofl::. ik had die in de bios gezien, ging echt stuk van het lachen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #12281 Gepost op: 14-03-2012, 20:36:06 »
Ik moet kiezen tussen Tussen Kunst en Kitch, iets over politiek Den Haag achter de schermen en voetbal..
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #12282 Gepost op: 14-03-2012, 20:37:33 »
T gaat komt een vrouw bij de dokter worden ( ik kan vrij veel hebben ::) ), want ik ga dan ook nog voetbal kijken op internet, en dan kan ik beter met een Nederlandse film multitasken dan met een engelse :P
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12283 Gepost op: 14-03-2012, 20:42:29 »
T gaat komt een vrouw bij de dokter worden ( ik kan vrij veel hebben ::) ), want ik ga dan ook nog voetbal kijken op internet, en dan kan ik beter met een Nederlandse film multitasken dan met een engelse :P
ik heb juist altijd het idee gehad dat jij wat emotioneler was ::)
en wel wat traantjes zou laten bij de film :P

OT: dat er het aankomende driekwartier niets leuks op tv is
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #12284 Gepost op: 14-03-2012, 20:44:46 »
haha dat kan ik niet van te voren inschatten... Ik ben in t dagelijks leven best emotioneel... Maar bij een film heb ik al snel iets, t is maar een film.

Alhoewel dit natuurlijk wel dichtbij het dagelijks leven staat, maar ik zal t eerlijk toegeven hier als ik moest huilen ;). En ik weet ook al ongeveer hoe t verhaal gaat, dat scheelt ook

OT: hoofdpijn
You'll never walk alone

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #12285 Gepost op: 14-03-2012, 20:51:11 »
haha dat kan ik niet van te voren inschatten... Ik ben in t dagelijks leven best emotioneel... Maar bij een film heb ik al snel iets, t is maar een film.

Alhoewel dit natuurlijk wel dichtbij het dagelijks leven staat, maar ik zal t eerlijk toegeven hier als ik moest huilen ;). En ik weet ook al ongeveer hoe t verhaal gaat, dat scheelt ook
haha, ik heb het precies andersom
in het echt totaal niet emotioneel, maar met films juist enorm :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12286 Gepost op: 14-03-2012, 22:42:02 »
suikerstroopje dat over de rand borrelt als je een tarte tatin maakt. Oven schoonbikken.
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12287 Gepost op: 14-03-2012, 23:27:21 »
grotere ovenschalen en/of bakpapier eronder = your friend ::jaja::

Wat weken met heet water werkt vaak ook wel - alhoewel dat allicht moeilijk is als het de bodem van je oven is gezien het wegsijpelgedrag van water :P




heh, had paar maanden geleden soort omgekeerde tarte tatin - waarbij de suikerstroop onderin kleine schaaltjes zat en je niet meteen moest omkeren. Ik dacht: dat koekt toch enorm aan.

Ik had gelijk.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12288 Gepost op: 15-03-2012, 01:23:45 »
iedereen slaapt :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12289 Gepost op: 15-03-2012, 09:42:25 »
grotere ovenschalen en/of bakpapier eronder = your friend ::jaja:: Ja, had ik ook achteraf bedacht ;)

Wat weken met heet water werkt vaak ook wel - alhoewel dat allicht moeilijk is als het de bodem van je oven is gezien het wegsijpelgedrag van water :P Had ik gedaan, maar idd te weinig water gebruikt




heh, had paar maanden geleden soort omgekeerde tarte tatin - waarbij de suikerstroop onderin kleine schaaltjes zat(was bij de mijne ook) en je niet meteen moest omkeren (dit begrijp ik niet. Ik dacht: dat koekt toch enorm aan.Ik dacht dat niet

Ik had gelijk.Ik ook.


Bedankt voor de tips! :)

OT: wachten op het cv-mannetje
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12290 Gepost op: 15-03-2012, 10:22:19 »
bij het recept had je kleine bakjes [diameter iets van 7cm], daar deed je dan eerst suikerstroop in en daar een soort.. vla-mengsel op. Weet niet meer exact wat het was. Enfin, dat ging in de oven waarna het buiten de oven moest uitharden. In de schaaltjes. Zodat de suiker nog steeds onderin zat en in/aan het schaaltje uithardde zodat het niet meer eetbaar was.

Normaal als ik zulke dingen maak, doe ik de suiker wel onderin - maar draai ik uit de oven de schaaltjes meteen om op bv een bord. Is alles nog goed los, en dan smelt de suiker er overheen.

OT: het niet kunnen laten toch even wat gesmolten karamel proeven.. terwijl je weet dat dat iets van 185 graden is.. ::)



ps: tof dat we allebei gelijk hadden ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12291 Gepost op: 15-03-2012, 12:55:24 »
bij het recept had je kleine bakjes [diameter iets van 7cm], daar deed je dan eerst suikerstroop in en daar een soort.. vla-mengsel op. Weet niet meer exact wat het was.Lijkt wel op een omgekeerde creme brulée Enfin, dat ging in de oven waarna het buiten de oven moest uitharden. In de schaaltjes. Zodat de suiker nog steeds onderin zat en in/aan het schaaltje uithardde zodat het niet meer eetbaar  ;D was.

Normaal als ik zulke dingen maak, doe ik de suiker wel onderin - maar draai ik uit de oven de schaaltjes meteen om op bv een bord. Is alles nog goed los, en dan smelt de suiker er overheen.

OT: het niet kunnen laten toch even wat gesmolten karamel proeven.. terwijl je weet dat dat iets van 185 graden is.. ::)



ps: tof dat we allebei gelijk hadden ::rofl::

Het cv-mannetje was klaar, ging weg en vergat iets, waardoor ik nu weer op het cv-mannetje zit te wachten.
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12292 Gepost op: 15-03-2012, 15:20:48 »
Ik moet nodig weereens een creme bruleetje maken!  :D Misschien dit weekend maar eens - hoewel ik me ook had voorgenomen een taart te bakken :-\\

OT: Niet voor mij, maar paard in de wei halverwege mijn stuk fietsen was duidelijk niet blij met het weer. Was namelijk even tevoren een vrouw met Paard-2 tegengekomen, en Paard-1 liet duidelijk weten de tijdelijke eenzaamheid maar niets te vinden.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #12293 Gepost op: 15-03-2012, 15:46:03 »
Is dat een indirecte uitnodiging om een stukje taart te komen eten?  ;D

OT: ik heb geen jas voor dit weer.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2012, 15:53:09 door grasisgroen »
...maar soms even niet :)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #12294 Gepost op: 15-03-2012, 16:32:01 »
En daar gaan we weer >:(

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #12295 Gepost op: 15-03-2012, 16:40:05 »
Is dat een indirecte uitnodiging om een stukje taart te komen eten?  ;D

 ::rofl:: nou..  ;) dat zou wel veronderstellen dat mijn taart zo'n reis waard is - en dat is nogal wat om waar te maken.. :-X
Die reiscomponent is natuurlijk wel weg op een eventuele relaxhoek-dag, maar wanneer die is.. [ ::megafoon:: LUKIE  ;D]

OT: Dat er nog niets van zo'n dag bekend is  ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Irritant
« Reactie #12296 Gepost op: 15-03-2012, 16:41:48 »
K P N bellen  :( :-[
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Irritant
« Reactie #12297 Gepost op: 15-03-2012, 17:25:14 »
Pff, ik laat weer een bord kapot vallen. Nog even en ik moet een hele nieuwe inventaris voor de keuken kopen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #12298 Gepost op: 15-03-2012, 17:48:15 »
Pff, ik laat weer een bord kapot vallen. Nog even en ik moet een hele nieuwe inventaris voor de keuken kopen.
mensen die iets hier posten, maar eigenlijk in het blonde moment van de dag moeten posten (of in HDD's kooktheater ;D)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #12299 Gepost op: 16-03-2012, 00:47:32 »
een verplicht college missen en het niet eens bewust doen :o. Was pas later op het rooster gezet en ik kijk nou eenmaal niet elke dag op het rooster :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human