Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2369692 keer)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13360 Gepost op: 15-05-2013, 15:57:08 »
Jezelf door ergernissen laten verleiden om weer in een klankbordgroep te gaan zitten. Dan 2 dagen voor de eerste bijeenkomst de agenda krijgen en die agenda bevat dan 7 (zeven!) bijlagen.
Dus dat betekent dat ik net zo'n 150 pagina's heb doorgenomen en ik voor donderdag er nog zo'n 150 moet doornemen.

:(

Haha.. en er dan op die eerste bijeenkomst waarschijnlijk achter komen dat de meeste mensen die papieren niet eens ingekeken hebben...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #13361 Gepost op: 15-05-2013, 16:10:27 »
Haha.. en er dan op die eerste bijeenkomst waarschijnlijk achter komen dat de meeste mensen die papieren niet eens ingekeken hebben...
kans flink aanwezig ja :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13362 Gepost op: 15-05-2013, 17:49:52 »
klasgenoten die het weer nodig vonden om grappen te maken over mij en mijn vriendin  ::ohno::
#iktrekhetmemaarnietaan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #13363 Gepost op: 15-05-2013, 17:52:09 »
klasgenoten die het weer nodig vonden om grappen te maken over mij en mijn vriendin  ::ohno::
#iktrekhetmemaarnietaan
zou jij niet eens met je mentor gaan praten als je het gevoel hebt dat de plagerijen echt pesten wordt?
Kijken wat hij/zij kan doen? Als je dat al gedaan hebt en het helpt niet dan is er ook nog altijd een conrector.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13364 Gepost op: 15-05-2013, 17:56:54 »
Ik heb ook een afspraak met de mentor staan  ::jaja::. Had ik dat niet gepost gisteravond? (mijn internet deed het niet erg goed, dus er kan wat misgegaan zijn ;))

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #13365 Gepost op: 15-05-2013, 17:58:12 »
Ik heb ook een afspraak met de mentor staan  ::jaja::. Had ik dat niet gepost gisteravond? (mijn internet deed het niet erg goed, dus er kan wat misgegaan zijn ;))

Goed plan  ::ok::
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #13366 Gepost op: 15-05-2013, 17:59:25 »
Ik heb ook een afspraak met de mentor staan  ::jaja::. Had ik dat niet gepost gisteravond? (mijn internet deed het niet erg goed, dus er kan wat misgegaan zijn ;))
oké verstandig ::ok::

en ik weet niet of je het al gepost had. Ik lees alles maar onthou weinig ::schaam:: en ik had het heel druk met het songfestival.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13367 Gepost op: 15-05-2013, 17:59:33 »
Is inderdaad een goed idee. Hopelijk levert het wat op.  ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #13368 Gepost op: 15-05-2013, 18:02:43 »
owja nog een puntje. Het zegt meer over die klasgenoten dan over jou. ::hug::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Irritant
« Reactie #13369 Gepost op: 15-05-2013, 18:09:17 »
ja want ik vind jou gezellig en lief   ::hug::

en ik heb altijd gelijk  ;D
You'll never walk alone

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Irritant
« Reactie #13370 Gepost op: 15-05-2013, 18:34:43 »
Ja ik wil eigenlijk alles zeggen wat hier al gezegd is :P
En dan dit filmpje ook nog:



 ::hug:: komt goed :)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #13371 Gepost op: 15-05-2013, 18:36:24 »
Heeey MM zijn ze niet gewoon jaloers op jou met je vriendin?

Goed dat je een afspraak met de mentor hebt staan ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #13372 Gepost op: 15-05-2013, 18:40:52 »
Bedankt voor jullie lieve reacties  ::hug::!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #13373 Gepost op: 15-05-2013, 18:47:01 »
De organisatie op school ::ohno::. Ze zijn elke keer of heel laat of ze geven erg weinig informatie over de excursie. Er werd gezegd dat alles was geregeld, tenten, slaapzakken, etc. Krijg ik nu een mailtje dat ze geen slaapzakken over hebben, 2 dagen voor vertrek ::). En natuurlijk heb ik hier nu geen slaapzak liggen, wel bij mijn ouders wat maar 3 uur reizen is ::). En dan moet het nog wel een lichtgewicht zijn want je mag maar 20 kilo meenemen in het vliegtuig of je moet dik bijbetalen.

En dan ook nog irritaties over het project zelf  :-X. Je kan drie soorten onderzoek doen, bodemkundig, ecologisch of sociaal. Eerste iemand zegt: Ik wil wel een sociaal onderzoek doen. Docent: Nou wordt wel moeilijk want we zitten niet echt onder de mensen deze keer. Tweede: Wij willen de rivier gaan onderzoeken. Docent: Ja het kan zijn dat in deze tijd van het jaar die al droog staat. En dan moet het ook nog zo'n onderzoek zijn zodat een bepaalde organisatie daar er profijt van heeft ::). Echt helemaal niets mag ::niet-ok::.

Ik zou er toch bijna tegenop zitten om naar Portugal te gaan :-\\.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #13374 Gepost op: 15-05-2013, 19:26:22 »
Na 6 weken klikt het nog steeds niet met mijn nieuwe bedrijfsleider... :-\\
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #13375 Gepost op: 15-05-2013, 19:57:44 »
Krijg ik nu een mailtje dat ze geen slaapzakken over hebben, 2 dagen voor vertrek ::). En natuurlijk heb ik hier nu geen slaapzak liggen, wel bij mijn ouders wat maar 3 uur reizen is ::).

Is er ook geen leuke jongen in wiens slaapzak je mag kruipen? :(

--

 ::hug:: voor D*nneke en beide M&M's
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #13376 Gepost op: 15-05-2013, 20:01:42 »
Na 6 weken klikt het nog steeds niet met mijn nieuwe bedrijfsleider... :-\\
ontsla hem dan.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Irritant
« Reactie #13377 Gepost op: 15-05-2013, 20:49:09 »
De organisatie op school ::ohno::. Ze zijn elke keer of heel laat of ze geven erg weinig informatie over de excursie. Er werd gezegd dat alles was geregeld, tenten, slaapzakken, etc. Krijg ik nu een mailtje dat ze geen slaapzakken over hebben, 2 dagen voor vertrek ::). En natuurlijk heb ik hier nu geen slaapzak liggen, wel bij mijn ouders wat maar 3 uur reizen is ::). En dan moet het nog wel een lichtgewicht zijn want je mag maar 20 kilo meenemen in het vliegtuig of je moet dik bijbetalen.

En dan ook nog irritaties over het project zelf  :-X. Je kan drie soorten onderzoek doen, bodemkundig, ecologisch of sociaal. Eerste iemand zegt: Ik wil wel een sociaal onderzoek doen. Docent: Nou wordt wel moeilijk want we zitten niet echt onder de mensen deze keer. Tweede: Wij willen de rivier gaan onderzoeken. Docent: Ja het kan zijn dat in deze tijd van het jaar die al droog staat. En dan moet het ook nog zo'n onderzoek zijn zodat een bepaalde organisatie daar er profijt van heeft ::). Echt helemaal niets mag ::niet-ok::.

Ik zou er toch bijna tegenop zitten om naar Portugal te gaan :-\\.

Neem gewoon je dekbedje mee D*N. Dan slaap je toch lekker andersom onder je dekbed, in je dekbedovertrek. Het is Portugal, lekkere temperatuur daar :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

anoniem 10311

  • Gast
Re: Irritant
« Reactie #13378 Gepost op: 16-05-2013, 13:00:08 »
irritant: mensen die denken dat de wereld stil staat als ze een week op vakantie zijn.

Ik had vorige week een mail gestuurd aan iemand, daar een mail op teruggekregen met wat bedenkingen erin. deze bedenkingen besproken met mijn contactpersoon... bedenkingen aangepakt, opgelost en rechtgestreken waar nodig. Bestuur was al van mening dat we konden... komt de beroepskracht van "vreemde gang van zaken, ik gaf toch aan dat ik er een week niet was en dat dit-en-dit mijn bedenkingen waren? waarom wordt er dan nu aan een ander toestemming gevraagd?"

wel hallo meneer de beroepskracht... je bent niet de enige in de organisatie, en zolang je werkgever (het bestuur) van mening is dat we kunnen en we de gerezen bezwaren getackeled hebben kunnen we toch doen wat we moeten doen?

sorry, ik ben een beetje frustro van een project waar ik een paar jaar aan gewerkt heb en dat steeds weer verzandde in bureaucratisch geneuzel en gepraat.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #13379 Gepost op: 17-05-2013, 17:31:42 »
ontsla hem dan.

 ::rofl:: als dat kon!

maar vandaag ging het weer wat beter
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?