Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2368655 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #14840 Gepost op: 2-06-2014, 18:26:52 »
ik heb mijn telefoon nog niet ingesteld. Lekker rustig ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14841 Gepost op: 2-06-2014, 18:32:03 »
Ik heb mijn telefoon er ook nooit voor ingesteld maar ik krijg die dingen wel...
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #14842 Gepost op: 2-06-2014, 18:53:04 »
Nieuwe telefoons hebben het automatisch aanstaan ;)

Supernuttig systeem - maar heb het ook nooit ingesteld ::schaam::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14843 Gepost op: 2-06-2014, 19:02:36 »
Je krijgt m blijkbaar niet als je in het buitenland zit.  De vorige kreeg ik wel nl.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #14844 Gepost op: 2-06-2014, 19:15:26 »
Klopt - komt omdat het een ander soort systeem is, geen sms.
Het is een cell broadcast, en werkt zegmaar als een radio. Zendmasten sturen het bericht uit, dus i.t.t. sms is het niet persoonlijk - en plaatselijk naar een onbeperkt aantal ontvangers.
Werkt fantastisch voor snel doorgeven van rampinformatie. Want je kan heel specifiek een bepaald gebied zenden, en doordat het een algemene uitzending is [die al dan niet door telefoons wordt opgepikt] is er niet het probleem dat je netwerk overbelast kan raken. Wat je bv wel kan hebben met sms - hetgeen niet handig is als je waarschuwt voor een naderene bosbrand  ;)


Maar als je dus buiten Nederland zit dan ben je niet binnen bereik van die zendmasten, dus ontvang je ook niets.

Vind het wel een slim systeem  :D Maar zal binnenkort weer ontopic gaan hoor ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14845 Gepost op: 2-06-2014, 20:02:57 »
Mijn telefoon is te oud :/
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #14846 Gepost op: 3-06-2014, 10:54:12 »
Mijn telefoon kan niet meer gemaakt worden. >:(

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #14847 Gepost op: 3-06-2014, 11:31:16 »
 :o
 :o

--

Ohja, als we dan toch ontopic doen op telefoon gebied:
Broer+neven hadden me onlangs net overtuigd dat ik een een slimmere phone moest nemen.
Is het specifieke ding nog maar zeeeer beperkt leverbaar (alvorens hij breder uitkomt) ::)

Naja, vond het zelf eigenlijk wel grappig - maar was voor hen wat irritant, zal zien dat ik tegen die tijd weer koppig ben ::tandpastasmiley::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Irritant
« Reactie #14848 Gepost op: 3-06-2014, 17:29:56 »
Mensen die nergens tegen kunnen
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #14849 Gepost op: 3-06-2014, 17:50:17 »
Uitzendbureaus met beperkte kennis van zaken en pensioenfondsen die vervolgens niet op je mail reageren.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14850 Gepost op: 3-06-2014, 17:52:47 »
Een vlieg in je oog.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14851 Gepost op: 3-06-2014, 21:57:27 »
Een bug in een twitter app van Echofon, sinds ik gisteren een update heb gedownload schiet ik om de havenklap naar de appstore als ik op de Ipad m'n twitterfeed zit te lezen.  >:(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14852 Gepost op: 4-06-2014, 10:29:11 »
Sta je extra vroeg op, om de grootste zitplaats-keuze te hebben, ligt de site van Transavia eruit wegens onderhoud. Online inchecken lukte dus niet. De servicedesk meldde me dat ik het rond 10 uur weer kon proberen.

Online inchecken is alsnog gelukt, heb ook mijn boarding pass al. Alleen jammer dat de zitplaatsen waaruit ik wilde kiezen (die met de c of d, gangpad) niet of niet meer beschikbaar waren. 8A is het geworden, hopelijk is dat net voor een vleugel, vanwege het uitzicht.


Online inchecken is vooral handig bij zeer vroege vluchten. Een hotel boeken nabij Schiphol heeft geen nut, als je je om half 4 's morgens al moet melden. Vandaar dat ik vanavond met 1 van de laatst mogelijke verbindingen met de trein naar Schiphol ga.

Bijkomend voordeel van online inchecken is dat je je ruimbagage meteen al kwijt kunt bij de drop off-balie, en niet hoeft te wachten tot de incheckbalie voor je vlucht open gaat. Ik hoef vannacht dus alleen maar mijn handbagage in de gaten te houden, en dat is wel zo rustgevend.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #14853 Gepost op: 4-06-2014, 10:30:22 »
8A is het geworden, hopelijk is dat net voor een vleugel, vanwege het uitzicht.
Volgens mij wel, alleen je hebt dan wel de herrie van de motor. ;)
🜃

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #14854 Gepost op: 4-06-2014, 10:43:04 »
ik zit het liefst bij een raampje, dan kun je lekker naar buiten kijken. En ik vind het ook leuk om als ik naar de wc moet iedereen lastig te vallen ::hypocriet::


OT.. de buurvrouw van het oude huis van mijn moeder.. vandaag of morgen kom ik zelf bij de rijdende rechter terecht.. zucht..
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14855 Gepost op: 4-06-2014, 10:46:36 »
Heb net een plattegrondje van een Transavia-Boeing gezien, en 8a is inderdaad pal voor een vleugel. Geluid heb ik niet zo'n problemen mee. Eigenlijk ben ik wel blij met deze plek, want ik wilde graag aan de linkerkant zitten vanwege het uitzicht tijdens de landing. Mensen die al eerder op Skiathos waren geweest, hadden me vanwege die reden de linkerzijde van het toestel aanbevolen.


Zul je net zien dat het toestel dit keer afwijkt van de aanvliegroute........(lijkt me niet verstandig, in het geval van Skiathos).


Dus al met al is mijn irritatie ruim teniet gedaan.


@Stormpie, ik vind dat ook het leukste: hadden die passagiers zelf maar bij het raampje moeten gaan zitten.....


En wat de Rijdende Rechter betreft: je zult maar zo'n grieners naast je hebben als die uit de terugblikaflevering van gisteravond.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #14856 Gepost op: 4-06-2014, 10:53:06 »
Heb net een plattegrondje van een Transavia-Boeing gezien, en 8a is inderdaad pal voor een vleugel. Geluid heb ik niet zo'n problemen mee. Eigenlijk ben ik wel blij met deze plek, want ik wilde graag aan de linkerkant zitten vanwege het uitzicht tijdens de landing. Mensen die al eerder op Skiathos waren geweest, hadden me vanwege die reden de linkerzijde van het toestel aanbevolen.


Zul je net zien dat het toestel dit keer afwijkt van de aanvliegroute........(lijkt me niet verstandig, in het geval van Skiathos).


Dus al met al is mijn irritatie ruim teniet gedaan.


@Stormpie, ik vind dat ook het leukste: hadden die passagiers zelf maar bij het raampje moeten gaan zitten.....


En wat de Rijdende Rechter betreft: je zult maar zo'n grieners naast je hebben als die uit de terugblikaflevering van gisteravond.

Wanneer vertrek je?? Want als je met een Boeing 737-700 vlieg dan zit je inderdaad pal naast het begin van de vleugel, Wanneer je vliegt met een Boeing 737-800 dan zit je een stukje voor de vleugel
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14857 Gepost op: 4-06-2014, 11:50:57 »
Ik vertrek morgenvroeg met vlucht hv 593, om 5.35 uur. Ik heb plattegrondjes van beide toestellen gezien, en het scheelt inderdaad niet veel.

Bij mijn weten heb ik de iets kleinere variant, voor zover is dat inderdaad de 700.







Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #14858 Gepost op: 4-06-2014, 11:57:03 »
Ik vertrek morgenvroeg met vlucht hv 593, om 5.35 uur. Ik heb plattegrondjes van beide toestellen gezien, en het scheelt inderdaad niet veel.

Bij mijn weten heb ik de iets kleinere variant, voor zover is dat inderdaad de 700.

Je hebt inderdaad de Boeing 737-700 (PH-XRZ)





[/quote]
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Irritant
« Reactie #14859 Gepost op: 4-06-2014, 12:49:14 »
Wij zaten op rij 2 ::jaja::
En het zou best eens de 737-700 geweest kunnen zijn maar dat weet ik niet meer precies
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!