Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2368688 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14900 Gepost op: 10-06-2014, 19:02:05 »
Wakker worden van iets dat volgens mij een aardbeving was, maar er nergens iets over terug kunnen vinden. Ik dacht vanmorgen nog, dan zal ik het me wel hebben verbeeld, maar ik had de tijd genoteerd. Zat er naast me iemand in de bus, die vroeg of ik ook wakker was geworden van die aardbeving. Toen ik vroeg hoe laat dat was, noemde hij precies de tijd die ik had genoteerd.

Het was beslist geen kleintje, maar alles stond gewoon op zijn plaats.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14901 Gepost op: 10-06-2014, 22:56:49 »
Aardbevingen gebeuren daar zo vaak (iig waar ik was), tenzij er schade is, lees je er niks van. Gelukkig besloot de aarde pas te schudden toen ik Griekenland zo'n 20 minuten had verlaten (en ook een heel ander gebied, dus ik denk niet dat ik er ook maar iets van gevoeld had).

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #14902 Gepost op: 11-06-2014, 09:54:27 »
Jack van Gelder (alvast voor de komende vier weken   ::) )
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14903 Gepost op: 11-06-2014, 12:57:26 »
Iets al maanden geleden betaald hebben, een aanmaning krijgen. Als antwoord een mail sturen en daarna te horen krijgen dat het echt niet op de rekening staat.  ::)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #14904 Gepost op: 11-06-2014, 17:12:20 »
@Moni, heb je een betalingsbewijs? Als jij kunt bewijzen dat het weldegelijk is afgeschreven, dan hebben zij de bewijslast dat het niet op de rekening staat. Kunnen zij dat niet, en kun jij bewijzen dat betaling echt heeft plaatsgevonden: klacht indienen bij je bank.

OT: Woningstichting belde me op, er was een lekkage bij mijn benedenburen (thuis, dus....). Maar ze konden me al dagen niet te pakken krijgen. Benedenburen weten dat ik op vakantie ben.

Uit voorzorg draai ik altijd de hoofdkraan dicht, omdat ik weet hoe ergerlijk het is wanneer er een lekkage is en niemand kan bij de ''bron'' om het op te lossen.

Ging altijd goed, en de lekkage bleek te bestaan uit druppels aan het plafond van het toilet bij de onderburen. Dus het sijpelde langs de waterleidingbuis.

Hoofdkraan bleek aan vervanging toe. Nu vertelden ze me dat het beter was geweest als ik de kraan NIET dicht zou hebben gedraaid, maar tegelijk was hier de schade door beperkt gebleven.

Vermoedelijk een verzekeringskwestie via de VVE.


Komt dus goed, maar ik was er tijdens een excursie wel steeds mee bezig.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14905 Gepost op: 11-06-2014, 17:47:24 »
@Bodejos: balen die lekkage, dat is toch niet leuk tijdens je vakantie. Toch nog veel plezier gewenst! 

Ik wacht even de volgende reactie af en zonodig stap ik inderdaad naar de bank om verder te informeren. Maar ik heb er vertrouwen in dat het wel goedkomt. 

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14906 Gepost op: 11-06-2014, 18:20:01 »
Zoonlief is geslaagd voor al zijn examens maar krijgt zijn diploma nog niet omdat school zijn fittestformulier is kwijtgeraakt! En daar komen ze nu pas achter terwijl beide gymdocenten aangeven dat hij de fittest heeft gedaan en behaald....dat wordt een brief richting de examencommissie!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14907 Gepost op: 12-06-2014, 22:12:52 »
Is echt belachelijk zeg, je diploma niet krijgen op iets als een fittest.  ::ohno:: Kun je daar ook op zakken dan? Heel vreemd.

Ik wilde frisdrankijsjes maken, ik had frisdrank in een ijsvormpje gegoten, maar mijn diepvries is net een centimeter te klein om die vormpjes rechtop in te zetten en als ik ze liggend neerleg dan gaat de boel lekken. Jammer, want het beetje ijs wat er nog inzat en niet was weggelekt in de diepvries was echt super lekker.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #14908 Gepost op: 13-06-2014, 14:15:22 »
Solliciteren. Dezelfde vacature paar dagen later nogmaals op de randstad zien verschijnen. Mail krijgen met daarin "Van de vele reacties hebben wij gekozen voor kandidaten die beter aansluiten bij het door de klant gezochte profiel".  Vandaar dat je nogmaals de vacature ging plaatsen.. 

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14909 Gepost op: 13-06-2014, 19:32:55 »
Is echt belachelijk zeg, je diploma niet krijgen op iets als een fittest.  ::ohno:: Kun je daar ook op zakken dan? Heel vreemd.

Ik wilde frisdrankijsjes maken, ik had frisdrank in een ijsvormpje gegoten, maar mijn diepvries is net een centimeter te klein om die vormpjes rechtop in te zetten en als ik ze liggend neerleg dan gaat de boel lekken. Jammer, want het beetje ijs wat er nog inzat en niet was weggelekt in de diepvries was echt super lekker.

Zoonlief heeft vandaag te horen gekregen dat hij zijn diploma wel krijgt....de dreiging om een advocaat op ze af te sturen heeft blijkbaar geholpen......
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14910 Gepost op: 13-06-2014, 19:34:31 »
hehe, t zou toch ook echt belachelijk zijn, fijn dat het is opgelost! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #14911 Gepost op: 13-06-2014, 19:35:36 »
Zoonlief heeft vandaag te horen gekregen dat hij zijn diploma wel krijgt....de dreiging om een advocaat op ze af te sturen heeft blijkbaar geholpen......


goed bezig Bakkertje ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #14912 Gepost op: 13-06-2014, 20:15:40 »
 ::bravo:: Fijn Bakkertje, wat een opluchting!!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Irritant
« Reactie #14913 Gepost op: 13-06-2014, 20:23:53 »
Dat ik bij de #SPANED steeds denk dat men spannend verkeerd heeft gespeld.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #14914 Gepost op: 13-06-2014, 20:24:14 »
whahahah herkenbaar!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14915 Gepost op: 13-06-2014, 23:45:13 »
Ligt niet aan mij dus  ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #14916 Gepost op: 15-06-2014, 10:09:07 »
Halverwege Enschede erachter komen dat je muziekinstrument nog in de tuin stond, waardoor ik weer terug naar huis moest gaan, en de dienst dus moest missen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14917 Gepost op: 15-06-2014, 10:17:53 »
Daar is een ander topic voor ::)
Maar wel vervelend natuurlijk  ::hug::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #14918 Gepost op: 15-06-2014, 10:33:55 »
Ik vond het ook irritant... (ik vergeet gewoonweg te veel de laatste tijd)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #14919 Gepost op: 15-06-2014, 22:28:22 »
M'n hele maandag moeten omgooien omdat ik een afspraak was vergeten op te schrijven. Dat wordt dus geen fitness morgen en dinsdag kan ik ook al niet. Dan woensdag na het voetballen maar.