Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363979 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15620 Gepost op: 15-01-2015, 20:03:51 »
Vorig jaar vol motivatie in een leuke werkgroep gestapt ... alle leuke mensen zijn inmiddels gestopt en ik zit alleen maar met zeurkousen opgescheept.  :( Eind van de maand horen we of nog bestaansrecht hebben, zo nee, dan heb ik niet eens een excuses meer nodig om eruit te stappen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #15621 Gepost op: 16-01-2015, 11:44:07 »
Blokkeren tijdens het schrijven van een sollicitatiebrief....  >:(
Herkenbaar. Vooral bij de openings- en slotzin.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15622 Gepost op: 16-01-2015, 12:27:57 »
Mijn laatste zin was altijd hetzelfde:

Ik heb mijn CV als aparte bijlage toegevoegd; natuurlijk ben ik geheel bereid mijn sollicitatie in een gesprek verder toe te lichten.

Eerste zin was inderdaad wel vaak lastig.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15623 Gepost op: 16-01-2015, 12:30:17 »
Nou die eerste en laatste zin vind ik nou juist het makkelijkste. Is toch min of meer standaard. Maar de motivatie vind ik toch het lastigst.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15624 Gepost op: 16-01-2015, 12:34:34 »
Begon in de eerste zin altijd al met mijn motivatie. ;)
Niets van 'bij deze zou ik graag willen solliciteren voor de functie van putjesschepper in uw bedrijf'.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15625 Gepost op: 16-01-2015, 12:51:32 »
Ik werd vanochtend wakker met hele dikke rode lippen  ???  Gelukkig alleen aan de binnenkant...maar toch, wat zou dat zijn? Allergische reactie ofzo   ???
...maar soms even niet :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15626 Gepost op: 16-01-2015, 13:07:44 »
Ik werd vanochtend wakker met hele dikke rode lippen  ???  Gelukkig alleen aan de binnenkant...maar toch, wat zou dat zijn? Allergische reactie ofzo   ???

Heb je nou toch van die verboden plant op ons onbewoonde eiland gegeten?  :P

En nou serieus, koortslip? Of inderdaad allergische reactie voor iets met tomaten of kruiden?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15627 Gepost op: 16-01-2015, 14:28:47 »
Heb je nou toch van die verboden plant op ons onbewoonde eiland gegeten?  :P

Ik dacht dat het brandnetel was en heb er thee van gezet  :-[

Bril mee naar onbewoond eiland, gig!




En nou serieus, koortslip? Of inderdaad allergische reactie voor iets met tomaten of kruiden?

Krijg je bij een koortslip ook opgezwollen lippen?  Ik zit al te denken wat ik anders gegeten heb gisteren en kom niet verder dan gekregen cakejes waarvan ik niet weet wat erin zit en van de maple fudge heb ik erg veel gesnoept, maar daar mag ik niet allergisch voor zijn hoor!!!!!!!
...maar soms even niet :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15628 Gepost op: 16-01-2015, 14:45:44 »
Bij een koortslip kan je ook best een dikke lip krijgen, maar dat is meestal niet gelijkmatig over je hele lippen. Maar heb je er verder last van, behalve dat ze dan dik zijn? Zoals tintelen, prikt het enz.? Een koortslip tintelt meestal of je voelt steekjes (heb ik tenminste).

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15629 Gepost op: 16-01-2015, 14:47:48 »
Bij een koortslip kan je ook best een dikke lip krijgen, maar dat is meestal niet gelijkmatig over je hele lippen. Maar heb je er verder last van, behalve dat ze dan dik zijn? Zoals tintelen, prikt het enz.? Een koortslip tintelt meestal of je voelt steekjes (heb ik tenminste).

Nee, ik merkte het ook pas toen ik thee wilde drinken dat het dik was, alsof je met een tandartsverdoving drinkt.
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Irritant
« Reactie #15630 Gepost op: 16-01-2015, 16:08:42 »
Mijn laatste zin was altijd hetzelfde:

Ik heb mijn CV als aparte bijlage toegevoegd; natuurlijk ben ik geheel bereid mijn sollicitatie in een gesprek verder toe te lichten.

Eerste zin was inderdaad wel vaak lastig.
geheel bereid ? Niet voor de helft/
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Irritant
« Reactie #15631 Gepost op: 16-01-2015, 16:14:02 »
Nee, want dan verwachten ze dat je licht mokkend het gesprek binnenkomt, verscheurd tussen enerzijds een baan willen, en anderzijds op de bank films willen kijken.

Dat vond ik te eerlijk ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #15632 Gepost op: 16-01-2015, 19:31:16 »
Ziggo. Ik heb opgezegd, krijg ik een brief of ik ze wil bellen, 'zodat ik niet tegen extra kosten aanloop', is wrs gewoon een poging om me binnenboord te houden, maar goed toch maar gebeld. Ze hebben geen tijd, of ze me terug kunnen bellen. Ik zeg: is prima, kunnen jullie even zeggen hoe laat, dan zorg ik dat ik dan mijn onbekende-nummers-blocker op mijn  telefoon uit heb staan. Is heel grappig, bedrijven raken er altijd nogal van in de war als je dat zegt  ::rofl:: In elk geval, ze wilden bellen tussen 14.00 en 16.00. Dat kan niet, want dan ben ik aan het werk. Of het dan na zessen kon. Ja, prima tussen 19.00 en 20.00. kom ik thuis, zie ik in de loggegevens van mijn blocker dat er om 15.00 gebeld is. En nu zit ik te wachten  ::) Goed, ze hebben nog een half uur, maar ik moet eigenlijk zo weg. Denk dat ik zelf nog maar een keer bel.  ;D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #15633 Gepost op: 18-01-2015, 15:04:32 »
de NS: gisteren op de terugweg zaten we in de trein naar Enschede. Er stond ook duidelijk op de wagon dat het naar Enschede ging. Komen we aan in Deventer krijgen we het bericht dat de trein wordt gesplitst... Alleen het voorste treinstel ging door naar Enschede. Dat gebeurt helaas te vaak tegenwoordig. Vroeger stond er dan op het treinstel dat werd afgekoppeld 'Deventer' en ook op het vertrekbord stond dat in deventer de trein werd gesplitst...
Vervolgens mocht iedereen uit het tweede treinstel naar het eerste gaan. Oftewel: de personen uit 2 afgeladen treinstellen mochten zich in 1 treinstel proppen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Irritant
« Reactie #15634 Gepost op: 18-01-2015, 15:09:15 »
Dat is vreemd. Ik heb daar nooit last van, Ik neem 's ochtends altijd de trein naar Den Helder en meestal zijn het 2 treinstellen. Maar op de voorste trein staat duidelijk Den Helder en op het achterste trein staat duidelijk Alkmaar. Misschien ligt het aan het treintype?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #15635 Gepost op: 18-01-2015, 15:18:03 »
We hadden een Koploper. Maar het is pas de laatste paar jaar dat het voorkomt. Een vorige keer werden zelfs 2 van de 3 treinstellen afgekoppeld, terwijl op alle 3 de treinstellen Enschede stond.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #15636 Gepost op: 19-01-2015, 15:35:43 »
Aardrijkskunde en school in t algemeen ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #15637 Gepost op: 19-01-2015, 15:37:43 »
Arme jongen... ::hug:: En dat terwijl aardrijkskunde zo'n leuk vak is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #15638 Gepost op: 19-01-2015, 16:29:29 »
Die toets was gewoon vervelend. De helft van wat er in voor kwam, stond niks van in het boek

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #15639 Gepost op: 20-01-2015, 19:12:09 »
Nee, ik merkte het ook pas toen ik thee wilde drinken dat het dik was, alsof je met een tandartsverdoving drinkt.

een dikke beetje gevoelloze lip kan heel goed een allergische reactie zijn!
er was eens......