Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2363864 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #6200 Gepost op: 1-12-2006, 19:19:12 »
Drukte in de trein waardoor ik niet kan zitten.... ???
ben je zwanger ?  ::nieuwsgierig::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6201 Gepost op: 1-12-2006, 19:21:19 »
ben je zwanger ?  ::nieuwsgierig::

Natuurlijk niet ::ohno:: maar snap het verband niet echt met drukte in de trein... ::)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Irritant
« Reactie #6202 Gepost op: 1-12-2006, 19:27:27 »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6203 Gepost op: 2-12-2006, 19:28:49 »
Dat je op 2 december(!) wordt gestoken door een mug. En het irritante is dat het net onder je wenkbrauw is, waardoor je hele oog dik wordt en het lijkt of iemand je een blauw oog heeft geslagen, terwijl dat helemaal niet zo is. >:(

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #6204 Gepost op: 2-12-2006, 22:34:17 »
mensen die om 22 uur 's avonds aan de bel komen om een biertje te drinken en dan gaan zitten alsof ze hier blijven wonen  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #6205 Gepost op: 2-12-2006, 22:37:33 »
Ik kan echt niet snelbiljarten op de PC.. wordt dr gestresst van  >:(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #6206 Gepost op: 3-12-2006, 10:17:06 »
eerder triest dan irritant; die onnozelaars van feyenoord die de helft van de binnenstad van Nancy + het stadion afbraken  ::niet-ok:: ::niet-ok:: en dan zijn die onderontwikkelde "mensen" nog trots om alles te filmen pfffft. Wie is daar daar weer de dupe van? de club,en de echte supporters. Zou je als vader nog met je zoon naar het voetbal durven gaan?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #6207 Gepost op: 3-12-2006, 10:21:07 »
eerder triest dan irritant; die onnozelaars van feyenoord die de helft van de binnenstad van Nancy + het stadion afbraken  ::niet-ok:: ::niet-ok:: en dan zijn die onderontwikkelde "mensen" nog trots om alles te filmen pfffft. Wie is daar daar weer de dupe van? de club,en de echte supporters. Zou je als vader nog met je zoon naar het voetbal durven gaan?

Ik ben het helemaal met je eens! Overigens wil ik dat type, geen supporters noemen hoor  ::niet-ok:: :-\\

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #6208 Gepost op: 3-12-2006, 13:10:52 »
Ik ben het helemaal met je eens! Overigens wil ik dat type, geen supporters noemen hoor  ::niet-ok:: :-\\
Tja, ik heb net eens een kijkje genomen op het forum van Nancy,er was daar een Feyenoord-pipo, welke woorden die daar allemaal gebruikt heeft zal ik hier niet noemen.En of de Fransen hem snapten dat betwijfel ik . en dat was nog allemaal voor de wedstrijd. Over het voetbal zelf heeft die geen woord gesproken.
En dan zijn avatar  ::niet-ok:: hij(of iemand anders) staat er naast een Feyenoordvlag met een bivakmuts op z'n hersenloze kop; precies een gek van Al-qaida pfffftttt die durft nieteens zijn gezicht laten zien.
Zelf post ik regelmatig op het forum van Heerenveen(Bakkertje,het is dus niet om Fries te leren,maar om te praten over het voetbal  ::tandpastasmiley:: ) maar wij wisselen enkel wat info uit,daar beide clubs weinig van elkaar weten. Al keek men in het begin wat vreemd op;Heerenveen moest tegen een Franse club spelen,en plots zaten er enkele Vlamingen op hun forum  ::rofl:: ::rofl::
Maar zij vinden het leuk om iets over Lens te weten,terwijl ze het gewoon in het Nederlands kunnen vragen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6209 Gepost op: 3-12-2006, 13:17:17 »
Zelf post ik regelmatig op het forum van Heerenveen(Bakkertje,het is dus niet om Fries te leren,maar om te praten over het voetbal  ::tandpastasmiley:: ) maar wij wisselen enkel wat info uit,daar beide clubs weinig van elkaar weten.

off topic 1: ik dacht al dat ik je daar tegengekomen ben in de "kroeg" ;D ;)

off topic 2: Mike gaat volgende week voor het eerst van zijn leven naar een echte wedstrijd...helaas niet naar de meest leuke club van dit moment, maar het kan wel een hele mooie wedstrijd worden tegen AZ...hij gaat overigens voor het stadion en niet voor het voetballen beweerd hij...jaja wie gelooft dat als je continue in een rood met wit shirt rondloopt.

on topic: vissen kopen en dan de verkeerde meekrijgen die ook nog witte stip bij zich meedraagt >:(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6210 Gepost op: 3-12-2006, 15:08:46 »
Ik moest vrijdag mijn klarinet inleveren en dan zou ik hem ook een paar uur later terugkrijgen, maar nou istie een beetje kapot (er zit kurk aan en dat is losgelaten) en krijg ik hem pas maandag terug  :\'( :\'(
I'm a real big goblin..

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #6211 Gepost op: 6-12-2006, 16:44:47 »
Dat langdradige gelul in de Carglass reclame. Als dat personeel daar net zo lang en boring van stof is als die man in de reclame heb ik nog liever een nieuwe voorruit dan dat ik een sterretje door hun laat repareren ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #6212 Gepost op: 6-12-2006, 18:36:52 »
Koppijn & baaldag hebben

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #6213 Gepost op: 6-12-2006, 19:58:57 »
Dit forum. >:( >:(

Heeft volgens mij ook teveel slakken gegeten. ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Irritant
« Reactie #6214 Gepost op: 6-12-2006, 20:00:47 »
Dit forum. >:( >:(

Heeft volgens mij ook teveel slakken gegeten. ::niet-ok::

Eens  ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #6215 Gepost op: 6-12-2006, 20:14:18 »
Dit forum. >:( >:(

Heeft volgens mij ook teveel slakken gegeten. ::niet-ok::

idd... en toch blijft ie trekken ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #6216 Gepost op: 6-12-2006, 21:35:55 »
mp3-loos zijn.  ik wrod gek  heb al 2maanden geen mp3  af geen die het doet  kan waarschijnlijk (vast niet) ztaerdag hem weer op halen bij de kijkshop

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6217 Gepost op: 6-12-2006, 21:58:23 »
Eens  ::jaja::

Ook eens zeg pfoe

Er vandaag op school achter komen dat je voor morgen 15 engelse artikelen gelezen moet hebben en 400 engelse woordjes moet kennen  :o  :o
Do you want to go to the Seaside?

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6218 Gepost op: 6-12-2006, 22:03:45 »

 De buikgriep..op het werk vallen ze al bij bosjes.. ::niet-ok::
 en nu thuis ook al het eerste slachtoffer.. :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #6219 Gepost op: 6-12-2006, 22:07:14 »
De buikgriep..op het werk vallen ze al bij bosjes.. ::niet-ok::
 en nu thuis ook al het eerste slachtoffer.. :(

Ik heb volgens mij ook last van een beginnende buikgriep..... :-\\ :\'(