Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2368761 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #8700 Gepost op: 15-06-2009, 10:46:05 »
Als je vandaag een dagje zou meelopen in de bakker en ze  bellen je een uurtje  van tevoren dat je niet meer hoeft te komen omdat ze denken dat je niet in het team pas :O .. Ze kennen me verder niet eens.. Ik klan hier echt heel pissed om zijn...
jeetje, wat een domme mensen ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8701 Gepost op: 15-06-2009, 10:46:35 »
Als je vandaag een dagje zou meelopen in de bakker en ze  bellen je een uurtje  van tevoren dat je niet meer hoeft te komen omdat ze denken dat je niet in het team pas :O .. Ze kennen me verder niet eens.. Ik klan hier echt heel pissed om zijn...

Das idd niet leuk.. ::hug:: gelukkig maar dat dit niet je collega's worden toch?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #8702 Gepost op: 15-06-2009, 10:46:49 »
Als je vandaag een dagje zou meelopen in de bakker en ze  bellen je een uurtje  van tevoren dat je niet meer hoeft te komen omdat ze denken dat je niet in het team pas :O .. Ze kennen me verder niet eens.. Ik klan hier echt heel pissed om zijn...

Jeetje wat vervelend zeg, echt oneerlijk dit hé.  ::hug::

OT: Moeilijk je bed uitkomen. ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8703 Gepost op: 15-06-2009, 10:47:09 »
jeetje, wat een domme mensen ::niet-ok::

Jah :( Eerst gewoon een afspraak makenen dan een uur vantevoren afbellen terwijl ze me niet eens een kans geven... Echt niet leuk gewoon.

En ik vind te al zo lastig om het te vragen.. Moet ik nog een keer op zoek.. Ik was net blij dat ik wat had...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8704 Gepost op: 15-06-2009, 10:55:38 »
Me vader heeft ff gebeld met de bakker en nu is er afgesproken dat ik het opeens toch mag proberen.. :S Nou, ik ben benieuwd... Ik weet niet of ik er allemaal nog wel zo'n zin in heb maarja.. ik zie wel..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #8705 Gepost op: 15-06-2009, 10:59:12 »
Me vader heeft ff gebeld met de bakker en nu is er afgesproken dat ik het opeens toch mag proberen.. :S Nou, ik ben benieuwd... Ik weet niet of ik er allemaal nog wel zo'n zin in heb maarja.. ik zie wel..

 ::hug:: succes dan, kan me voorstellen dat het niet meer leuk is nu
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8706 Gepost op: 15-06-2009, 11:01:09 »
Me vader heeft ff gebeld met de bakker en nu is er afgesproken dat ik het opeens toch mag proberen.. :S Nou, ik ben benieuwd... Ik weet niet of ik er allemaal nog wel zo'n zin in heb maarja.. ik zie wel..

Ik zou er persoonlijk niet veel zin meer in hebben.. maar toch maar proberen Elise..wat vakantiegeld is nooit weg, en laat ze maar zien dat ze zich lelijk in je hebben vergist. :P

succes!! ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8707 Gepost op: 15-06-2009, 11:03:29 »
Ik zou er persoonlijk niet veel zin meer in hebben.. maar toch maar proberen Elise..wat vakantiegeld is nooit weg, en laat ze maar zien dat ze zich lelijk in je hebben vergist. :P

succes!! ::ok::

Jah, idd... Echt zin heb ik niet mee r.. Maar zin om weer overal te gaan vragen heb ik helemaal niet.. Ze zullen zien dat ze echt wel wat aan me hebben..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Irritant
« Reactie #8708 Gepost op: 15-06-2009, 12:04:53 »
De Leukigheid is eraf maar, probeer te laten zien dat jij zeker op die plek thuis hoort en wat M@rianne al zegt vakantiegeld is inderdaad nooit weg ga ervoor succes! ::hug::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #8709 Gepost op: 15-06-2009, 12:30:27 »
Jah, idd... Echt zin heb ik niet mee r.. Maar zin om weer overal te gaan vragen heb ik helemaal niet.. Ze zullen zien dat ze echt wel wat aan me hebben..
:o, wat een eikels zeg!
Hopelijk word het toch nog leuk en hebben ze zich gewoon in je vergist (dat sowieso).
Beetje gek dat ze dan ook een uurtje van tevoren nog ff bellen, wat is dat nou voor manier. Dan kunnen ze je beter dat dagje mee laten lopen en het dag zeggen. Dan kunnen ze het tenminste onderbouwen. snap echt niet waarom je nu ineens 'niet in het team past'. Waarom spreekt dat meisje dan af dat je mag komen! pff.. Vind het echt heel stom voor je. :9 ::hug:: ::hug:: ::hug:: ::hug::

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #8710 Gepost op: 15-06-2009, 13:28:54 »
ELISE, dit is idd sneu.  Maar geld is geld, das 1, en 2: nu krijg je de kans om jezelf te bewijzen.  En als je dat lukt snoer je alle zwartkijkers mooi de mond en ga je achteraf rondlopen met het gevoel van een winnaar, een doorzetter, een bijter, die ondanks een vooroordeel tegen het toch gemaakt heeft.  Dat gevoel zal je verder altijd meenemen als je na je school voor het echte werk gaat solliciteren.  En geloof me, die uitstraling en zelfzekerheid die dit oneerlijk gevalletje je zal meegeven zal jou in je carriere nog helpen   ::jaja::     

En als het mocht tegenvallen, en je hoeft niet meer terug te komen, besef dan wel dat je geen eerlijke kans hebt gekregen en laat daardoor het kopje niet hangen, en komt vast nog wel iets waar je wel een eerlijke kans bij krijgt.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8711 Gepost op: 15-06-2009, 13:36:27 »
Als je vandaag een dagje zou meelopen in de bakker en ze  bellen je een uurtje  van tevoren dat je niet meer hoeft te komen omdat ze denken dat je niet in het team pas :O .. Ze kennen me verder niet eens.. Ik klan hier echt heel pissed om zijn...

Welke bakker is dat in IJsselstein? Is het die in het centrum? Dan kom ik morgen bij jou een lekker broodje halen. ::jaja::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8712 Gepost op: 15-06-2009, 14:55:48 »
Welke bakker is dat in IJsselstein? Is het die in het centrum? Dan kom ik morgen bij jou een lekker broodje halen. ::jaja::

T is bakkerij Brokking... Ik ben er vanmiddag dus toch geweest.. Onder het mom van  toch een eerlijke kans krijgen omdat mijn  vader zer wss boos had opgebeld.. haha.. Maar ik denk niet dat het wat wordt.. Ik had de hele tijd t gevoel dat ik daar alleen stond omdat het zo nodig moest... Aangezien je zelfinitiatief moest tonen enzo heb ike cht de hele tijd geprobeerd aan t werk te zijn maar alle klusjes zijn al snel gedaan als je niet mag verkopen en alleen maar brood snijden en afwassen :S
Verder zou ik eigenlijk tot half 5 werken maar je ziet.. ik ben nu al thuis.. Ik mocht al weg omdat er niets meer te doen was..

Ik ben bang dat ik op zoek moet naar iets anders..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: Irritant
« Reactie #8713 Gepost op: 15-06-2009, 14:56:36 »
Ikke.  :P
Why don't I ever listen to me?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Irritant
« Reactie #8714 Gepost op: 15-06-2009, 17:10:17 »
Ikke.  :P
whaha ::rofl::
je bent niet de enige ::)  ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8715 Gepost op: 15-06-2009, 17:46:03 »
@Elise, als ze je dan maar niet op het eerste foutje gaan afrekenen, zo van 'we hebben het toch gezegd....'. Toch proberen, en laten zien dat ze zich hebben vergist.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Irritant
« Reactie #8716 Gepost op: 15-06-2009, 21:19:15 »
Ik ben bang dat ik op zoek moet naar iets anders..

 ::hug::

goed gedaan meissie, maar ik zou er niet eens meer willen werken
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Irritant
« Reactie #8717 Gepost op: 15-06-2009, 21:22:43 »
T is bakkerij Brokking... Ik ben er vanmiddag dus toch geweest.. Onder het mom van  toch een eerlijke kans krijgen omdat mijn  vader zer wss boos had opgebeld.. haha.. Maar ik denk niet dat het wat wordt.. Ik had de hele tijd t gevoel dat ik daar alleen stond omdat het zo nodig moest... Aangezien je zelfinitiatief moest tonen enzo heb ike cht de hele tijd geprobeerd aan t werk te zijn maar alle klusjes zijn al snel gedaan als je niet mag verkopen en alleen maar brood snijden en afwassen :S
Verder zou ik eigenlijk tot half 5 werken maar je ziet.. ik ben nu al thuis.. Ik mocht al weg omdat er niets meer te doen was..

Ik ben bang dat ik op zoek moet naar iets anders..

Waarom zoeken ze personeel uberhaubt!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #8718 Gepost op: 15-06-2009, 21:26:49 »
::hug::

goed gedaan meissie, maar ik zou er niet eens meer willen werken

Nee, idd.. dat heb ik ook hoor :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #8719 Gepost op: 15-06-2009, 21:43:00 »
Zo, dat is meteen duidelijk dan, die bakker Brokking hoeft voorlopig niet op klndizie uit RN-hoek te rekenen.


Als je je maar niet laat strikken voor promotiewerk namens een van de energiemaatschappijen, telefoon- dan wel internetaanbieders of callcenterwerk.....


Succes met het zoeken van iets anders, al zal dat niet eenvoudig zijn. Is het Kruidvat niets voor jou, daar zoeken ze vaak nog mensen?