Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Moet ik nu wel /of niet het vaccin tegen de mexicaanse griepspuit gaan nemen.
ik zou me gewoon laten vaccineren, maar ik ben de doelgroep niet,en had er geen tijd voor
lukie, ik geloof in de kracht en het zelfherstellend vermogen van het lichaam. en verder wordt er op medisch gebied al veel te veel ingegrepen tegenwoordig en dat gaat me steeds meer tegenstaan. maar een eventuele discussie hierover is hier niet op zijn plaats.
heb ik de juiste beslissing genomen om te kiezen voor niet-vaccineren?
ik snap mensen niet die zich niet laten vaccineren.en echt niet rot/flauw/grappig bedoeld. Heb al meerdere gesprekken gevoerd met mensen hierover en ik begrijp ze echt niet
Neem nu een "gewone" griepspuit.Ik heb die van m'n leven nog nooit gehad Heb ik in 40 jaar al 1 keer de griep gehad? nog nooit En wat ik vaak hoor;mensen die zich laten vaccineren zijn nog nooit zo ziek geweest dan de periode na ze net ingeent waren.Flauwe kul zal ik het niet noemen,maar ik sta er toch zeer sceptisch tegenover... En het is bovendien weer een hetze en een commercieel gedoe waar de fabrikanten in het vuistje lachen(de voetballers die voorrang krijgen tov bejaarden enzo).
wat heeft Menno nu weer met de muur gedaan?
wat een vertrouwen toch weer in mijn kluskunsten
ga ik zo nog even men bedje in of zal ik de mister verrassen en naar zijn voetbalwedstrijd gaan kijken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1109 gasten en 1 vaste bezoeker