Hopelijk is alles goed gegaan?!?
Aan een boek
Als jij laat reageert mag ik dat ook:
Het ging redelijk, ik moest hechtingen eruit laten halen maar die zaten helemaal vast in wondvocht en bloed (ja smerig
) En een weekendarts had het gedaan dus de gene die het eruit ging halen had geen idee hoe het zat en het zat vaag. Het kwam erop neer dat hij het slecht had gedaan, niet alleen de hechtingen zaten niet zoals ze normaal worden gezet (met de knoop boven oid) maar ook had hij geen gaatje gemaakt in mijn nagel dus daar zit nu heel veel bloed onder en dat wil niet zomaar weg. Dus moet nu wachten totdat mijn nagel eraf valt maar het doet pijn zodra ik iets oppak dus kan voorlopig ook niet hockeyen. Anyway, Er zijn 2 assistenstes en een dokter aan te pas gekomen om die hechtingen eruit te halen en het deed heel veel pijn. Paar dagen later zag ik dat er nog een zwart draadje inzat. Bleek dat er nog ruim een centimer aan hechtingdraad inzat. zonder knoopje dat wel, we hebben het er zelf ff uitgetrokken, want we dachten dat het 5 milimeter was meer konden we er niet van zien. Het geneest nu redelijk goed het ziet er alleen niet uit.
Jeetje wat een verhaal is dat geworden
conclusie: Alles is nu weer goed