Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Aan het gezicht van MacMike als ie morgenvroeg wakker wordt, manlief nog thuis treft, zelf niet naar school hoeft, 3 kortingskaarten voor de Efteling in zijn schoen vindt en daar vervolgens de dag door te brengen
die wisten hoe belangrijk school was en daarom studeer jij nu
true, ik mocht echt nooit een dagje vrij. waren ze altijd heel streng in. goed aan de ene kant aan de andere kant denk ik ook niet dat het kwaad kan.
Het is wel voor speciale gelegenheid dat hij vrij heeft gekregen, normaal gesproken zijn wij er ook streng in
Blokken op één.Ik stel me toch wat vragen waarop men zich baseert bij de keuze van de kandidaten Anderlecht werd in de CL voorrondes uitgeschakeld door de Servische club Partizan.... Haar antwoord was Kiev De andere kandidate kreeg eveneens een ultra moeilijke vraag: Wat betekent canard in het Nederlands?..... Kanarie Maja,ik zeg er best niet bij uit welke provincie ze beiden kwamen
Het antwoord op vraag 2 was toch vos ofzo?Ik heb het ook gezien.
Vos Canard betekent natuurlijk Wolf
Vos Canard betekent natuurlijk WolfOT: Weinig spectaculair was ER dit jaar, inclusief winnaar.
*facepalm*Terweil ik nog voor de 2e klas een franse tekst moest lezen..Welke?De raaf en de wolf.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
539 gasten en 3 vaste bezoekers