Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1786104 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18620 Gepost op: 21-09-2011, 19:20:48 »
Bus?
moet je wel de goeie bus pakken ::rofl:: en de goeie halte uitstappen ::) ( beide mislukt ::))
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18621 Gepost op: 21-09-2011, 21:23:58 »
moet je wel de goeie bus pakken ::rofl:: en de goeie halte uitstappen ::) ( beide mislukt ::))

Ach, je kan de buschauffeur ook de schuld geven, voor de 2e keer deze maand reed de bus de halte waar ik eruit moest voorbij. ;)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18622 Gepost op: 21-09-2011, 21:32:51 »
Je hebt tegenwoordig van die knopjes, en daar kan je dan op drukken en dan gaat er een rood lichtje aan zodat de buschauffeur weet dat je eigenlijk wilt melden:

"Hallo, meneer de buschauffeur. Wat doet u dat goed, rijden met zo'n grote bus. Ik zou het niet kunnen hoor. Nou, weet u, ik zit echt heel fijn hoor - maar toch zou ik gaarne bij de volgende halte willen uitstappen als dat niet een al te grote moeite is. Dit moet u niet persoonlijk opvatten, maar ik moet zo rond de bestemming van de volgende halte zijn. Dan kan ik natuurlijk wel tot het eindpunt blijven zitten en daarna terug te lopen, maar hemeltjelief, dat is nogal een afstand. Dus zoudt u willen overwegen een moment halt te houden? Nee, niet hier, daar verderop. Ja, halt bij de halte - inderdaad, u bent me er eentje. Zo, ja, dat is fijn, ik dank u!"
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18623 Gepost op: 21-09-2011, 21:34:17 »
Ach, je kan de buschauffeur ook de schuld geven, voor de 2e keer deze maand reed de bus de halte waar ik eruit moest voorbij. ;)
Ja deze reed ook alles voorbij behalve als je op het knopje: STOP drukte.
had ik dus niet door ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18624 Gepost op: 21-09-2011, 21:56:07 »
Ik dacht dat dat gebruikelijk was, alleen stoppen als iemand op het knopje drukt. Maarja, dat zal wel weer anders zijn daar in het noordoosten.

Laatst dacht ik dat ik op het knopje kon drukken; we moesten alleen nog een brug over mijn halte, bleek er toch nog een  halte voor te zitten, net voor de brug..  ::)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18625 Gepost op: 21-09-2011, 21:57:17 »
Ik dacht dat dat gebruikelijk was, alleen stoppen als iemand op het knopje drukt. Maarja, dat zal wel weer anders zijn daar in het noordoosten.

Laatst dacht ik dat ik op het knopje kon drukken; we moesten alleen nog een brug over mijn halte, bleek er toch nog een  halte voor te zitten, net voor de brug..  ::)
Nou ja ik ging sowieso eigenlijk nooit met de bus dus weet niet :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18626 Gepost op: 21-09-2011, 22:00:36 »
Je hebt tegenwoordig van die knopjes, en daar kan je dan op drukken en dan gaat er een rood lichtje aan zodat de buschauffeur weet dat je eigenlijk wilt melden:

"Hallo, meneer de buschauffeur. Wat doet u dat goed, rijden met zo'n grote bus. Ik zou het niet kunnen hoor. Nou, weet u, ik zit echt heel fijn hoor - maar toch zou ik gaarne bij de volgende halte willen uitstappen als dat niet een al te grote moeite is. Dit moet u niet persoonlijk opvatten, maar ik moet zo rond de bestemming van de volgende halte zijn. Dan kan ik natuurlijk wel tot het eindpunt blijven zitten en daarna terug te lopen, maar hemeltjelief, dat is nogal een afstand. Dus zoudt u willen overwegen een moment halt te houden? Nee, niet hier, daar verderop. Ja, halt bij de halte - inderdaad, u bent me er eentje. Zo, ja, dat is fijn, ik dank u!"

Ik had het knopje keurig ingedrukt en hij brandde ook. :P

Niks dan respect hoor voor de buschauffeur, ik doe het ze niet na zo'n ding besturen, maar hij remde zo hard, dat ik de halve bus door vloog.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18627 Gepost op: 22-09-2011, 00:25:46 »
Datzelfde overkwam mij ook vorige week Zondag,het is dus in feite(ondanks Hulpdakdekker)zeer normaal,en we lopen wat,wel zonder tassen a.u.b.
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18628 Gepost op: 22-09-2011, 13:17:12 »
Ik had het knopje keurig ingedrukt en hij brandde ook. :P

Niks dan respect hoor voor de buschauffeur, ik doe het ze niet na zo'n ding besturen, maar hij remde zo hard, dat ik de halve bus door vloog.

Aii, ja dan had je het slecht getroffen.

Meestal als ik met de bus ga luisteren ze wel goed naar het lampje. Ze luisteren een stuk slechter als je een monoloog houdt waarom je eigenlijk uit zou willen stappen.

--

Wellicht iets meer OT
Hebben andere mensen ook weleens dat ze eigenlijk het mooie woordje zoudt zouden willen gebruiken, ondanks dat het officieel archaïsch taalgebruik is? [Net als het woord archaïsch overigens] Mitsgaders, ongebruik zou helegaar fnuikend voor onze taal zijn.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18629 Gepost op: 22-09-2011, 13:26:51 »
aan de molfandag 2012
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18630 Gepost op: 22-09-2011, 13:30:42 »
Aii, ja dan had je het slecht getroffen.

Meestal als ik met de bus ga luisteren ze wel goed naar het lampje. Ze luisteren een stuk slechter als je een monoloog houdt waarom je eigenlijk uit zou willen stappen.

--

Wellicht iets meer OT
Hebben andere mensen ook weleens dat ze eigenlijk het mooie woordje zoudt zouden willen gebruiken, ondanks dat het officieel archaïsch taalgebruik is? [Net als het woord archaïsch overigens] Mitsgaders, ongebruik zou helegaar fnuikend voor onze taal zijn.

ik wil best een keer Zoudt zeggen,waarom zoudt ik dat niet even doen voor dakdekker af en toe zagt hij krraanvogelen op hedt dakT

t' s zijn ter anointing geplaatst of wilt u geen anointing?
ook goed!
t
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18631 Gepost op: 22-09-2011, 13:53:57 »
dt is toch mooi - eindigend als dezelfde klank voor een semi-dubbelop. Enkelop dus.
Je zou er bijna thee van maken; de DT-thee, al was het maar om te adverteren met DDTT
Moet het alleen niet worden vermengselmixd met DDT, want insecticiden zijn vaak vrij ongezond. Sowieso voor insecten
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18632 Gepost op: 22-09-2011, 14:15:24 »
het muggenbevrijdingsfront heeft het vooral moeilijk met die kleefdingen,die zijn toch wel heel ongezond,vastpakken kan je het niet, erop zitten mogen ze niet,rommel zal het wel zijn ,maar tja.., er was toch ooit een verbod,?of is daar weer een ander verbod opgekomen, en wat doet deregering dan wel spelen met woorddjes enfileren vanzinnen, soms tot 'buiten zinnen,hier is nog wel alwatte fileren och ja ben ik nu nog toch wel ::ontopic:: ::ontopic:: ::vlaglinks::, ik vlieguit de bocht voor ik er erg in heb. ::ohno::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18633 Gepost op: 22-09-2011, 14:18:10 »
aan de molfandag 2012

Is de datum al bekend :P ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18634 Gepost op: 22-09-2011, 15:38:25 »
Valt confuus ook onder archaïsch taalgebruik? Mijn zoon vond het maar een raar woord toen hij dat gisteren hoorde. Hij wist overigens wel wat het betekende (confused) ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18635 Gepost op: 22-09-2011, 17:58:50 »
Ik vrees het wel - maar misschien is het slechts zeldzaam en niet ouderwets.

ik vlieguit de bocht voor ik er erg in heb. ::ohno::

Gelukkig is het ook uitermate ingewikkeld om hier off-topic te gaan. On-topic is immers de gedachte, hoe random dan ook, tijdens het schrijven. En probeer maar eens 'censuur' te schrijven terwijl je aan een vliegende roze olifant denkt: lukt je niet! En als het je wel zou lukken, zodat je theoretisch off-topic gaat, dan is het niet te controleren.

Maar toch, in het algemeen.. Ik weet het - ik ben ook niet gemaakt om me te houden aan topic-grenzen. Is hersendodend. Slijp alle eigenheid van een post, en dan wordt het misschien ontopic. Alsmede gezichtsloos en inwisselbaar voor elke andere post van elke willekeurige andere.
Dus ik doe niet al te veel moeite. Opdat we blijven denken; opdat we blijven dromen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18636 Gepost op: 22-09-2011, 18:21:04 »
Is de datum al bekend :P ::)

Hiermee moeten we toch de lezers van dit forum verrassen?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18637 Gepost op: 22-09-2011, 22:28:59 »
nog geen ER op uitzending gemist :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18638 Gepost op: 22-09-2011, 22:34:57 »
nog geen ER op uitzending gemist :(
ik ben gek op mijn recorder :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #18639 Gepost op: 22-09-2011, 22:44:54 »
ik ben gek op mijn recorder :)
::hand::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human