Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
aan D*N en z'n brutaliteiten
Aan dwaas, hoe die nu kijkt
Over de doden niets dan goeds........
Ik denk dat Koekoe het over DEZE heeft en die lijkt me niet al te dood (hoewel zijn laatste post was in 2004 zie ik )
ben benieuwd hoeveel gezeur ik morgen kan verwachten . vrijdag was ik weggegaan terwijl mn groepje wou dat ik mee ging helpen aan een opdracht. maarja hadden ze ook wel even eerder kunnen zeggen en niet als ik net de school uitloop
dan had je direct terug moeten lopen..niet echt slim D*N slechte indruk maken zo vroeg in het jaar
en mn trein missen? heb geen zin om rond middernacht nog thuis te komen... ach ik mag mn groepje toch niet echt als ik maar niet uit het groepje wordt gezet
werken jullie dan zo laat nog aan opdrachten??had je direct moeten zeggen dat het gewoon qua reizen niet uit kwam
heb ik eerder al gezegt in een vergadering en ze weten dat ik vet lang moet reizen... we hadden ook een planning voor de hele week gemaakt en daarmee zouden we donderdagavond klaar zijn. dus ik vind het hun eigen schuld.
oke, dan kunnen ze niet echt boos worden
maar ik vrees dat ze dat wel worden . want ik doe toch altijd alles fout bij hun . maarja nog 3 weken dan is er een groepswissel
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
884 gasten en 4 vaste bezoekers