Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1788626 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19260 Gepost op: 22-01-2012, 23:34:07 »
Zo lachen, met wie is de mol zeg je altijd als kijker dat je gaat spreiden met de test en je hebt altijd zo goed in je hoofd hoe je de test gaat aanpakken

Nu ik bij de VM zo'n test in moet vullen merk ik dat ik al die dingen opzij zet en gewoon heel dom de test maak ::schaam:: ik denk dat ik het deze editie nog slechter ga doen dan de vorige keer dat ik mee deed, dus als eerste eruit, hopen dat ik op de goede zit, anders lig ik eruit :(
::ohno:: niet slim hé ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19261 Gepost op: 4-02-2012, 09:57:19 »
Ik wil ook deze deo  ::jaja:: ::jaja::



Alhoewel,met reclamespots moet je oppassen he.Stel dat er in werkelijkheid op het einde nog 2 ibungs komen aanhollen  ::heks:: ::heks:: maar ze die eruit geknipt hebben......

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19262 Gepost op: 4-02-2012, 11:01:49 »
whahahaha geniaal koekoe ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19263 Gepost op: 5-02-2012, 11:22:26 »
whahahaha geniaal koekoe ::rofl::
::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

OT:sinds vanmorgen 7uur is hier(alweer) een mountainbiketocht Niet eens een wedstrijd dus.
Ik zie al de hele voormiddag 10-tallen/honderden verkleunde mannetjes en vrouwtjes op hun fietsen.Ze komen zelfs van over de plas  :o :
IvanBoyes
Mountainbiker
 
 
Geregistreerd op: 30-1-2012
Mijn bike: Empella Bonfire
 
  Hi Sorry for writing in English 

I am in Westouter this Sunday & would like to ride this. Can I ride on a Cyclo Cross bike?
 

Elk zijn hobby,maar op zondagvoormiddag omstreeks half 12 zit ik hier nu in de warmte aan't aperitieven  :D  ::wijn:: ::wijn::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19264 Gepost op: 10-02-2012, 10:16:43 »
Gaan mensen eigenlijk meer kopen omdat warenhuizen totaal nutteloze verzameldingetjes 'gratis' schenken?
Er is al vanalles geweest en in de afgelopen week zag ik op de Ned. tv alweer 2 nieuwe spaaracties.Ik ben even de namen van de winkels kwijt maar in de ene kan je muppetpoppen verzamelen,in de andere voetbal pop-up kaartjes  ???
Vorig jaar was er in een Belgische winkelketen ook alweer een 'rage'.....smurfen verzamelen  ??? ???
Stel je even voor,je gaat naar de winkel en je koopt enkel de Playboy(of een ander magazine die men koopt voor de interessante artikels  ;D )Je staat aan te schuiven aan de kassa wat op zich al wat ongemakkelijk moet zijn met mensen voor en achter je.Dan is het jouw beurt,je betaald en de kassierster zegt:"Meneer,je spaarkaart is vol,je mag een smurf kiezen".
En daar sta je dan...in je ene hand de Playboy,in je andere hand.....een smurf....Hoe belachelijk moet je jezelf dan niet voelen als er een rij mensen achter je staat?  ;D ;D

(Voor de plezanterikken onder ons:nee ik koop dit soort bladen niet en nee ik heb dit niet zelf meegemaakt  :P )ik stel het me gewoon voor.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19265 Gepost op: 10-02-2012, 10:48:07 »
In Nederland werkt het. Maar Nederland schijnt wel het enige land er wereld te zijn waar het werkt.  ;D Wij zijn toch zo gek op dingen sparen hè?  ::tandpastasmiley::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19266 Gepost op: 10-02-2012, 11:55:02 »
Waarom zou je geen muppetpop willen hebben? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19267 Gepost op: 10-02-2012, 12:33:52 »
Waarom zou je geen muppetpop willen hebben? ???

Ik vind ze heel erg leuk en ik heb er inmiddels twee gekregen (dankzij 2 leerlingen van mij, die me wilden bedanken omdat ik de afgelopen weken intensief met hen heb geoefend voor de eindCITO) maar waar het mij om gaat is dat ik in totaal 91 euro moet uitgeven voordat ik één muppetpop in handen heb. Dat gaat me echt te ver.
Ik weet wel dat je voor die 91 euro ook boodschappoen hebt maar aangezien ik bijna nooit aan de 15 euro per keer kom dat ik boodschappen doe bij de AH vind ik het bedrag te hoog waarbij je één zegeltje krijgt.
De Plus heeft vaak leuke acties en daar heb je veel sneller de benodigde zegels omdat het bedrag lager is waarbij je een zegel of actiekaart krijgt.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19268 Gepost op: 10-02-2012, 14:06:18 »
Kom vaak bij de AH - dus dan is dat minder een probleem  ;)

--

Ik blijf me toch verbazen hoe vaak computerproblemen zijn op te lossen door een tabblad opnieuw te laten laden; een programma opnieuw op te starten, of desnoods de computer opnieuw op te starten.
Het is weinig beter dan je broodrooster proberen te fiksen met alleen een hamer - maar het werkt keer op keer  :o
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19269 Gepost op: 11-02-2012, 20:16:48 »
Ik zag net een oud mannetje met een pet enzo en ik moest meteen aan Bakkertje denken  ::jaja::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19270 Gepost op: 12-02-2012, 05:30:59 »
Gaan mensen eigenlijk meer kopen omdat warenhuizen totaal nutteloze verzameldingetjes 'gratis' schenken?

Misschien... Maar het gaat eerder om klantenbinding... Je gaat toch maar even naar winkel x omdat die z'n leuke dingenngeven... Bla bla bla...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19271 Gepost op: 12-02-2012, 11:15:57 »
Ik zag net een oud mannetje met een pet enzo en ik moest meteen aan Bakkertje denken  ::jaja::

Huh ???

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19272 Gepost op: 12-02-2012, 12:27:55 »
Huh ???


Wacht,wacht...nog niet boos worden,laat het me even uitleggen   ::) gisteren in Man bijt hond(Vlaanderen)was er een oud mannetje en die had een hele hoop cavia's.Hij had ook een grote tuin en in zijn tuin had hij allerhande maquettes gemaakt van gebouwen uit zijn dorp.De kerk,café,sporthal,hotel.....hij noemde het "Het caviadorp". En elk van die minigebouwen waren plaatsen waar zijn cavia's in en uit konden,er lag hooi,er was voer,water,ze konden er ongestoord geile caviadingen doen enzo.....  ::jaja::
Lief he van die man?En ook lief dat ik meteen aan jou moest denken he  ::love::
Al vond ik die kerel compleet van de pot gerukt...een caviadorp   ??? ??? ???

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19273 Gepost op: 12-02-2012, 13:33:05 »
Wacht,wacht...nog niet boos worden,laat het me even uitleggen   ::) gisteren in Man bijt hond(Vlaanderen)was er een oud mannetje en die had een hele hoop cavia's.Hij had ook een grote tuin en in zijn tuin had hij allerhande maquettes gemaakt van gebouwen uit zijn dorp.De kerk,café,sporthal,hotel.....hij noemde het "Het caviadorp". En elk van die minigebouwen waren plaatsen waar zijn cavia's in en uit konden,er lag hooi,er was voer,water,ze konden er ongestoord geile caviadingen doen enzo.....  ::jaja::
Lief he van die man?En ook lief dat ik meteen aan jou moest denken he  ::love::
Al vond ik die kerel compleet van de pot gerukt...een caviadorp   ??? ??? ???

whahahahaha tja sommige caafjesverslaafden sporen niet...gelukkig heb ik daar geen last van ::) pssstt ik ken ook een vrouwtje van het caviaforum die een heel Zwitsers dorp heeft nagebouwd in haar mega grote caviaverblijf, die spoort ook echt niet want die neemt haar caafjes mee uit wandelen
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19274 Gepost op: 12-02-2012, 13:35:41 »
whahahahaha tja sommige caafjesverslaafden sporen niet...gelukkig heb ik daar geen last van ::) pssstt ik ken ook een vrouwtje van het caviaforum die een heel Zwitsers dorp heeft nagebouwd in haar mega grote caviaverblijf, die spoort ook echt niet want die neemt haar caafjes mee uit wandelen
welkom bij de nieuwe aflevering van caafjes in winterwonderland ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19275 Gepost op: 12-02-2012, 13:40:05 »
whahahahaha tja sommige caafjesverslaafden sporen niet...gelukkig heb ik daar geen last van ::) pssstt ik ken ook een vrouwtje van het caviaforum die een heel Zwitsers dorp heeft nagebouwd in haar mega grote caviaverblijf, die spoort ook echt niet want die neemt haar caafjes mee uit wandelen
OMG  :o :o Ik dacht net(OT he Lukie  ::) )nu ga ik eerst eten,en dan zoek ik even op You-Tube,misschien staat het er?Maar na dit gelezen te hebben begin ik er niet aan  ::ohno::  ::) ::)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19276 Gepost op: 12-02-2012, 17:02:48 »
 ::tandpastasmiley:: ::rofl:: t r a y  ziet het voor zich . :P ;D
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19277 Gepost op: 13-02-2012, 19:40:18 »
Net met mn huisgenote gesproken en we hebben een plan ;D. Het word steeds erger met de misdragingen van de andere huisgenoot. ze vertelde dat vorige week ergens 4 uur 's nachts ze iets rook enz. Het stond dus helemaal blank van de rook. Stond de oven nog aan met een zwarte pizza erin ::dom::. Maar de rookmelder doet het dus ook niet.( ook een punt) Maar de laatste tijd verdwijnen er dus wel heel veel spullen. sowieso kan je eten niet in de keuken laten, kastjes, pan, koelkast, nergens. in de douche, zeep, shampoo, handdoeken alles verdwijnt. We weten nu zeker wie dat doet dus we gaan gewoon elke week omstebeurten een klacht indienen bij de huisbaas net zolang tot ie eruit geschopt word ;D.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2012, 21:32:51 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19278 Gepost op: 13-02-2012, 19:45:44 »
haha naar van je huisgenoot D*N!!!

studenten hebben nou eenmaal geld nodig....
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19279 Gepost op: 13-02-2012, 19:46:46 »
aan mijn 180-score net :D
You'll never walk alone