Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1788878 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19800 Gepost op: 3-06-2012, 13:41:37 »
Aan Dolfie  :D
(Als het doorgaat),dan zorg ik er voor dat ik Dolfie een foto zal sturen van mezelf voor het restaurant van .......deze kerel  ;D ;D



 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Moet je wel snel zijn Koebeest, want hij (de echte Sergio) gaat er binnenkort mee stoppen ;)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19801 Gepost op: 7-06-2012, 11:35:18 »
Wat schrijven er toch veel zeurmiepen in de Volkskrant-opinie. ::oink::

Neem bijvoorbeeld dit artikel [maar het volgende gaat op voor een aanzienlijk deel van de VK-opinie's]:
'Gezellige theepotten met vrouwtjes die BLABLABLA zeggen, moeten weg'

Gaat blijkbaar om het een of andere nieuwe serviesgoed of ander prullerig-iets, wat zowel populair is als simpel, vrolijk en willekleurig. En dat is heel erg, want het is heel erg. En de mensen moeten eens serieus worden om te zien hoe erg het is. Niet die kleuterige vrolijkheid - want de wereld is een rotplaats >:(



...waar maak je je toch druk om? ???

Ik snap mensen soms toch echt niet. ??? Ik wil niet gaan proclameren dat mensen zichzelf ten alle tijden niet serieus moeten nemen, en alles met een ontspannen glimlach moeten bezien. Ik denk dat die stelling verdedigbaar is - maar goed, probeer vandaag eens wat anders. Zijn altijd momenten dat enige mate van serieusitijd nodig is - misschien zelfs dagelijks. Misschien kunnen we zelfs zo ver gaan te stellen dat dingen die in je levensonderhoud voorzien, of in de toekomst moeten gaan voorzien, met een serieuze insteek moeten worden benaderd.

Maar een theepot.

Laat mensen toch lekker high tea-theepot kopen die high is. Waarom zou je je druk maken over het type theepot, behalve als je de hoofdsensei bent van de Japanse Theeproevers Vereniging.
Het is puur zeuren om te zeuren.


Goed, laat ik maar stoppen - alvorens dit verwordt tot een zeurverhaal. Wat volgens Alanis Morissette ironisch zou zijn. ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19802 Gepost op: 7-06-2012, 22:11:13 »
Moet je wel snel zijn Koebeest, want hij (de echte Sergio) gaat er binnenkort mee stoppen ;)


OW?  ??? ??? Daar weet ik helemaal niets van  ::ohno:: ::ohno:: Ik wou dus gewoon een foto van mezelf voor het restaurant naast dat zuiltje waar O.S. op staat.
Maar meen je dat echt?  ??? Sergio (de echte)is hier "hot-news" bij ons,maar dat ie ermee stopt....  ??? ??? ???

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19803 Gepost op: 7-06-2012, 23:30:31 »
Wat schrijven er toch veel zeurmiepen in de Volkskrant-opinie. ::oink::

Neem bijvoorbeeld dit artikel [maar het volgende gaat op voor een aanzienlijk deel van de VK-opinie's]:
'Gezellige theepotten met vrouwtjes die BLABLABLA zeggen, moeten weg'

Gaat blijkbaar om het een of andere nieuwe serviesgoed of ander prullerig-iets, wat zowel populair is als simpel, vrolijk en willekleurig. En dat is heel erg, want het is heel erg. En de mensen moeten eens serieus worden om te zien hoe erg het is. Niet die kleuterige vrolijkheid - want de wereld is een rotplaats >:(



...waar maak je je toch druk om? ???

Ik snap mensen soms toch echt niet. ??? Ik wil niet gaan proclameren dat mensen zichzelf ten alle tijden niet serieus moeten nemen, en alles met een ontspannen glimlach moeten bezien. Ik denk dat die stelling verdedigbaar is - maar goed, probeer vandaag eens wat anders. Zijn altijd momenten dat enige mate van serieusitijd nodig is - misschien zelfs dagelijks. Misschien kunnen we zelfs zo ver gaan te stellen dat dingen die in je levensonderhoud voorzien, of in de toekomst moeten gaan voorzien, met een serieuze insteek moeten worden benaderd.

Maar een theepot.

Laat mensen toch lekker high tea-theepot kopen die high is. Waarom zou je je druk maken over het type theepot, behalve als je de hoofdsensei bent van de Japanse Theeproevers Vereniging.
Het is puur zeuren om te zeuren.


Goed, laat ik maar stoppen - alvorens dit verwordt tot een zeurverhaal. Wat volgens Alanis Morissette ironisch zou zijn. ;)

Die schaal in hartvorm, die is leuk! ;D Ik heb niets Blondts in huis, maar vind sommige producten echt wel leuk.En ik ben het met je eens: laat een theepot een theepot zijn, gekleurd,wit of zwart, alle theepotten gelijk! :P
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19804 Gepost op: 7-06-2012, 23:37:19 »
but some are more equal than others ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19805 Gepost op: 7-06-2012, 23:40:42 »
but some are more equal than others ::jaja::

zit je in Engeland? :D
...maar soms even niet :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19806 Gepost op: 7-06-2012, 23:48:25 »
zit je in Engeland? :D
non mademoiselle
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19807 Gepost op: 7-06-2012, 23:50:03 »
non mademoiselle

Ah Lukie oefent z'n talen ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19808 Gepost op: 8-06-2012, 10:17:56 »
 ::rofl::

oei, als we nu al toestaan dat sommigen gelijker zijn dan anderen - krijgen we straks een staatsgreep van de bloemetjesmotieftheepotten :P

--

AVG heeft blijkbaar een nieuwe functie toegevoegd: "AVG Do Not Track" - en dat vonden ze een po-up'je waardig.
Nu was ik dat toch al niet van plan. Een vriendin van me was ooit nogal goed in shorttrack, maar die is lelijk door d'r rug gegaan, dus daar ga ik niet aan beginnen, ó-nee.
Maar dan klik je dus op 'meer informatie' he, want je blijft toch informatieverslaafd. Je wilt toch weten waarom je ze niet mag opsporen. Trouwens, AVG komt uit Tsjechië - en dat is me te ver voor een bezoekje. Maar dat is niet het punt - het punt is dat je op 'meer informatie' klikt. En als je dat dan doet, dan is er alleen een extra 'Sluiten'-optie.
Maar die optie had ik al. Blijkbaar zijn ze heel paranoïe dat je dat ding als de wiedeweerga moet sluiten - dus dat doe ik natuurlijk mooi niet. Moet niet ineens een onverwacht voordeel gaan inleveren omdat ze het zo dringend vragen.
Ik snap alleen niet wat ik er verder mee kan..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19809 Gepost op: 8-06-2012, 11:32:20 »
 ::rofl::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19810 Gepost op: 8-06-2012, 15:31:57 »
heeft dat niet met de nieuwe koekie wetgeving te maken?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19811 Gepost op: 8-06-2012, 15:46:35 »
Aangezien het een virusscanner is zal het niet verplicht zijn - alleen sites moesten volgens mij, bij binnenkomst, vragen of ze cookies mochten uitdelen. Denk dat AVG een graantje probeert mee te pakken door meteen een scanner voor trackers aan te bieden.

Nu filter ik die krengen toch al, dus heeft niet echt toegevoegde waarde ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19812 Gepost op: 8-06-2012, 17:50:07 »
Aangezien het een virusscanner is zal het niet verplicht zijn - alleen sites moesten volgens mij, bij binnenkomst, vragen of ze cookies mochten uitdelen. Denk dat AVG een graantje probeert mee te pakken door meteen een scanner voor trackers aan te bieden.

Nu filter ik die krengen toch al, dus heeft niet echt toegevoegde waarde ;)
Snapt AVG jou wel?  ;D ;D

Maar waar ik nu echt aan denk,is aan Ibung  :D :D :D :D

Ik trok net dit T-shirt aan....



Ik had hem al eens getoond en Ibung vond hem leuk(dat shirt he  ;D )maar de muziek vond ze maar niets(zurkeltrutte  ;D )en over degene die het droeg....ik weet niet wat ze daarover denkt  ::) ::) ::)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19813 Gepost op: 8-06-2012, 17:55:38 »
Ondanks het feit dat mijn hoofd er totaal niet naar stond deze week heb ik mijn tentamen op 1 punt wel of niet gehaald..
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19814 Gepost op: 8-06-2012, 17:59:03 »
en wanneer weet je het echt zeker ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19815 Gepost op: 9-06-2012, 07:15:18 »
Stel dat Sandra morgen vraagt:Met welke mensen heb jij zoal contact op internet?
Wat moet ik daar dan in godsnaam op antwoorden?  ???
Een oude Ollandse zurkeltrutte,meneer directeur en mevrouw mod,iemand die zichzelf groen gras noemt,een bakkertje die een tweelingzus heeft die 10 jaar jonger is,een dwaas en een dwaze postbode uit Maastricht,iemand die allemaal woordjes plaatst maar waarmee je zelf moet proberen een zin te maken om het toch een klein beetje te begrijpen....stel dat we net aan"t aperitieven zijn,ik denk dat ze zal zeggen:"zou je niet beter een glas water drinken".  ;D ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19816 Gepost op: 9-06-2012, 09:27:10 »
aan Sandra ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19817 Gepost op: 9-06-2012, 09:36:49 »
 ::rofl::


xandra is er ook nog de onmisbare hulp bij ons schone a b c
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19818 Gepost op: 9-06-2012, 10:38:19 »
aan Sandra ::)
::rofl:: ::rofl:: Nu daag je me uit om F... O.. te zeggen he  ::rofl:: ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19819 Gepost op: 9-06-2012, 10:51:31 »
Je kunt ook gewoon "Hollanders" proberen.

Is een stuk korter - en de rest kan ze dan zelf wel aanvullen ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.