Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1788941 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19920 Gepost op: 4-07-2012, 20:27:08 »
heb je gelijk een cadeautje voor je moeder :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19921 Gepost op: 4-07-2012, 20:35:54 »
 ::rofl::

Ja, zat het ook nog te overwegen. Maar heb geen sla in huis ;)

Wellicht morgen. Een avontuurlijke en vernieuwende salade, met komkommer, tomaat en ei. ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19922 Gepost op: 4-07-2012, 20:37:26 »
heb je gelijk een cadeautje voor je moeder :)
Die is toevallig vandaag idd jarig :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19923 Gepost op: 5-07-2012, 15:37:16 »
Zo-net de 500ste pm binnengekomen  ::bravo::

Zo vrij bijna precies 1 gemiddeld per dag :)


Ik wil iedereen bedanken die hieraan heeft meegewerkt. Zonder jullie had ik het nooit kunnen doen ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19924 Gepost op: 8-07-2012, 08:30:32 »
 ::rofl::  ik pas bijna 200, 196 dus maar ook veel dank -allen en u./jij ::vergroot:: m/v. ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19925 Gepost op: 8-07-2012, 09:38:54 »
ik zat ver over de 10.000 maar de inbox laadde zo traag dat ik laatst al eens een paar 1000 verwijderd heb ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19926 Gepost op: 8-07-2012, 10:51:42 »
 ::rofl::

Verwacht niet aan zulke aantallen te komen-de komende jaren ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19927 Gepost op: 9-07-2012, 20:13:35 »
Ik zat gister of eergister, of een van die andere dagen die het eind van vorige week uitmaakte, aan een rosé. Een vrij aardige rosé, mooie lichte smaak - paste goed bij het weer. Vrij duidelijk rood kersenfruit leek mij zo.

Dus ik pakte de supermarkt wijngids van whatshisname, bladerbladerblader, Vina Baida - ah daar, 3 glaasjes met als omschrijving rood kersenfruit. Ik geef mijzelf een schouderklopje want zo'n grandioos wijnproever ben ik nu ook weer niet, dus elke overwinning is er één; zeker wanneer de smaak er zo duidelijk uitkomt.

Spoelen vooruit naar vandaag; zalm, rucola, stokbrood. Mooi gerechtje. Past natuurlijk goed een wijn bij, goed, we gaan weer voor de rosé. Kersensmaak verdwenen. Dus ik kijk op de fles, was dit hem? Hmm.. twijfel. Achterop staat frambozen en bosaardbeien. Nou, bosaardbeien met want fantasie, maar ik heb geen idee waar ze die frambozen vandaan halen.
Pak wederom de supermarktwijngids erbij, bladerbladerblader, verhip, het was wel dezelfde. Kersenfruit. Mooi niet.

Het zal deels aan de temperatuur liggen - maar blijf toch enigszins in verbijstering achter. Eerst zo duidelijk - maar er staat een compleet andere opschrijving op de fles.. Vond hem sowieso niet zo uitgesproken ditmaal.. misschien gaat m'n smaak ineens binnen een paar dagen hardholland achteruit. Het is toch niet te hopen.



Straks ga ik nog smakeloze grappen maken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19928 Gepost op: 9-07-2012, 20:34:54 »
Ik zat gister of eergister, of een van die andere dagen die het eind van vorige week uitmaakte, aan een rosé. Een vrij aardige rosé, mooie lichte smaak - paste goed bij het weer. Vrij duidelijk rood kersenfruit leek mij zo.

Dus ik pakte de supermarkt wijngids van whatshisname, bladerbladerblader, Vina Baida - ah daar, 3 glaasjes met als omschrijving rood kersenfruit. Ik geef mijzelf een schouderklopje want zo'n grandioos wijnproever ben ik nu ook weer niet, dus elke overwinning is er één; zeker wanneer de smaak er zo duidelijk uitkomt.

Spoelen vooruit naar vandaag; zalm, rucola, stokbrood. Mooi gerechtje. Past natuurlijk goed een wijn bij, goed, we gaan weer voor de rosé. Kersensmaak verdwenen. Dus ik kijk op de fles, was dit hem? Hmm.. twijfel. Achterop staat frambozen en bosaardbeien. Nou, bosaardbeien met want fantasie, maar ik heb geen idee waar ze die frambozen vandaan halen.
Pak wederom de supermarktwijngids erbij, bladerbladerblader, verhip, het was wel dezelfde. Kersenfruit. Mooi niet.

Het zal deels aan de temperatuur liggen - maar blijf toch enigszins in verbijstering achter. Eerst zo duidelijk - maar er staat een compleet andere opschrijving op de fles.. Vond hem sowieso niet zo uitgesproken ditmaal.. misschien gaat m'n smaak ineens binnen een paar dagen hardholland achteruit. Het is toch niet te hopen.



Straks ga ik nog smakeloze grappen maken.

Was t dezelfde fles als je eerst had (dus dattie al een paar dagen open was?) Misschien dat de smaak daardoor is veranderd?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19929 Gepost op: 9-07-2012, 20:36:57 »
Was dezelfde fles ja; deel van de lucht eruit gezogen - maar kan allicht alsnog veranderingen teweeg brengen
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19930 Gepost op: 9-07-2012, 22:01:11 »
Zo-net de 500ste pm binnengekomen  ::bravo::

Zo vrij bijna precies 1 gemiddeld per dag :)


Ik wil iedereen bedanken die hieraan heeft meegewerkt. Zonder jullie had ik het nooit kunnen doen ::hypocriet::
Zullen dr vast een groot aantal van mij afkomstig zijn door ik hou van Holland en de Spitse mol  ::)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19931 Gepost op: 9-07-2012, 22:50:23 »
Zullen dr vast een groot aantal van mij afkomstig zijn door ik hou van Holland en de Spitse mol  ::)

zeker zeker.

Ik heb niet zitten turven wat betreft afzenders, maar je zit ongetwijfeld in de top-2 ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19932 Gepost op: 9-07-2012, 22:57:11 »
Wie is nummer 1?   ::)
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19933 Gepost op: 13-07-2012, 17:38:20 »
Zat een artikeltje te lezen. De laatste bladzijde was slechts half gevuld, dus voor de opvulling stond er een ingezonden brief. Dus dacht, ach, laat ik die toch even lezen. Altijd leuk, een anecdote. Toch? Allereerste zinnen:


"She was a vicar's wife in her 50s who had developed a sudden agonising headache. Her general practitioner diagnosed a subarachnoid haemorrhage, which was confirmed by computed tomography. Angiography revealed a right posterior communicating artery aneurysm."


Uhhhh.. wut? ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19934 Gepost op: 13-07-2012, 18:27:20 »
Uhhhh.. wut? ???

Ze was een predikant de vrouw in haar jaren '50, die had een plotselinge felle hoofdpijn. Haar huisarts de diagnose een subarachnoïdale bloeding, hetgeen werd bevestigd door computertomografie. Angiografie toonde een recht a. communicans posterior aneurysma.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19935 Gepost op: 13-07-2012, 19:15:58 »
 ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19936 Gepost op: 13-07-2012, 21:01:52 »
Daar denk ik al helemaal niet aan ,tenzij mannen het ook kunnen krijgen  :( ::)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19937 Gepost op: 13-07-2012, 21:09:29 »
Ik vrees dat dat het geval is.


Still - beter om er niet aan te denken ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19938 Gepost op: 15-07-2012, 11:58:10 »
Kopland nu ook overleden :(

NRC quote tijd - toepasselijk.




Tijd

Tijd – het is vreemd, het is vreemd mooi ook
nooit te zullen weten wat het is

en toch, hoeveel van wat er in ons leeft is ouder
dan wij, hoeveel daarvan zal ons overleven

zoals een pasgeboren kind kijkt alsof het kijkt
naar iets in zichzelf, iets ziet daar
wat het meekreeg

zoals Rembrandt kijkt op de laatste portretten
van zichzelf alsof hij ziet waar hij heengaat
een verte voorbij onze ogen

het is vreemd maar ook vreemd mooi te bedenken
dat ooit niemand meer zal weten
dat we hebben geleefd

te bedenken hoe nu we leven, hoe hier
maar ook hoe niets ons leven zou zijn zonder
de echo’s van de onbekende diepten in ons hoofd

niet de tijd gaat voorbij, maar jij, en ik
buiten onze gedachten is geen tijd

we stonden deze zomer op de rand van een dal
om ons heen alleen wind
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19939 Gepost op: 15-07-2012, 12:02:10 »
 ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human