Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1786400 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19980 Gepost op: 14-08-2012, 10:47:40 »
1000ste pagina Grr-is-Grr; bijna de 10000ste post :D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19981 Gepost op: 14-08-2012, 12:24:08 »
Bijna 20.000ste post zelfs!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19982 Gepost op: 14-08-2012, 12:50:13 »
..ik heb vandaag nog geen koffie gehad ::hypocriet:: ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19983 Gepost op: 14-08-2012, 14:22:20 »
Pak dan maar gauw een bakkie...
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19984 Gepost op: 14-08-2012, 15:33:55 »
1000ste pagina Grr-is-Grr; bijna de 10000ste post :D

lekkerrr beziggg
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19985 Gepost op: 18-08-2012, 23:15:21 »
Leuke foto en lieve zoon ziet er ook lief uit ::ok::

Waarmee word ik eigenlijk dubbel gefeliciteerd? ???
...maar soms even niet :)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19986 Gepost op: 19-08-2012, 01:14:42 »
10.000 ste post 1000 ste pagina en ik mocht ooit[tzt] de 500?ste gewúrztraminer nuttigen [heb dus toch een geheugen] :) ::regenboog::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19987 Gepost op: 19-08-2012, 03:19:13 »
 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19988 Gepost op: 19-08-2012, 17:37:42 »
Over 10.000 gesproken, ik heb sinds vandaag het Opperlands Woordenboek van Battus - met 100 pagina's van 100 woorden.



Tot zo-ver mijn begrijpelijke posts >:D ::rofl::








Ik wilde eigenlijk een ge-animeerd lachend duiveltje, maar slechts de twee helften zijn beschikbaar.

Volgens mij werkt de combinatie toch slechts matig beangstigend :(
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19989 Gepost op: 19-08-2012, 23:44:14 »
Leuk hdd! Maar maak het niet te bont,hè Net een bijzondere zin in Opperlans! gelezen: Jazzzangeres kreeg astmaaanval in Churchilllaan.
...maar soms even niet :)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19990 Gepost op: 20-08-2012, 07:51:36 »
Johnny Griffins machtige samenwerking met Charles mingus [vorige eeuw -natuurlijk,=mijn intuitie opgebloeid].. ::regenboog:: ??? ;) redden we deze eeuw niet meer, jan jaap zegt het ::ok::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19991 Gepost op: 20-08-2012, 08:54:25 »
Leuk hdd! Maar maak het niet te bont,hè Net een bijzondere zin in Opperlans! gelezen: Jazzzangeres kreeg astmaaanval in Churchilllaan.

Mais non mademoiselle; je ne suis plus malade :)



Waarbij eveneens mijn beheersing van het Frans eindigt. Het is opvallend hoe vaak die zin bruikbaar is. ::ok::



Daarnaast pleiten verschillende talen natuurlijk wel voor communicatie met universele symbolen, zodat quoté al aangaf.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19992 Gepost op: 20-08-2012, 19:20:22 »
Schapen he?

Ze liggen maar een beetje te lounche'n, onder het genot van iets groenigs plantaardigs; doen verder de hele dag niets, behalve hun haar laten groeien.


Het zijn net hippies.

Ik weet wel als wat ik zou willen reïncarneren ::ok::





Het zijn van die gedachten die je soms hebt op het Twente platteland :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19993 Gepost op: 21-08-2012, 10:52:47 »
Dat je heel precies moet wensen wat je wil,anders kan het weleens tegenvallen.Als schaap in b.v. Turkije ben je niet zo heel goed af, denk ik :P
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19994 Gepost op: 21-08-2012, 10:58:41 »
Uitstekend punt.

Ik zal het tzt duidelijk aangeven op het Reïncarnatie Reïntegratie Organisatie-formulier. ::ok::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19995 Gepost op: 21-08-2012, 14:54:29 »
 ;D 
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19996 Gepost op: 28-08-2012, 17:23:10 »
Niet netjes:

Van der Staaij [je weet wel, voorman SGP] maakt een rustig, genuanceerd en onomfloerst een standpunt over abortus. De opvatting van zijn partij is natuurlijk welbekend, maar nu wenst vrijwel iedereen het compleet uit verband te trekken en impliceert uitersten. Vergelijkbaar met wanneer iemand voor kernenergie is, waarna anderen agressief suggereren dat we ook meteen onszelf kunnen opblazen.

Waarna allerlei twittervolk de politici retweet, want die zeggen het zo lekker snedig, zonder zelf even na te gaan wat Van der Staaij heeft gezegd.



Dat dat dan stemrecht heeft, a la - het zij zo, maar dat je op zoiets behoort te stemmen.. triest.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19997 Gepost op: 28-08-2012, 17:44:04 »
Ik vind het zo bijzonder dat die Amerikaan (Akin heet ie toch?) durft te beweren dat "het ding" van de vrouw uigeschakeld kan zijn bij een verkrachting....

Ik vraag me werkelijk af wat ie toch bedoelde met "het ding"?

Zucht, Amerikaan, man, zucht zucht zucht

Even slikken en weer doorgaan Dolfie ::cheerleader::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19998 Gepost op: 28-08-2012, 18:05:05 »
Akin inderdaad. Blijkbaar zou er volgens hem een soort verdedigingsmechanisme zijn. Nu zijn er eeuwenlang mythes van soortgelijke-maar-bloediger strekking geweest met de vagina dentata [dentata als in: tandjes], wat enigszins afschrok. Maarja, sindsdien heeft de biologie wat sprongen vooruit gemaakt en staat de wetenschap doorgaans boven mythes.

Naja, in Amerika nog niet echt altijd.



Maargoed, dat is dus een van de grote problemen met de reacties op vd Staaij: Frits Wester suggereert iets soortgelijks, maar daar gaat vd Staaij niet op in. Die zegt alleen dat zwangerschap in gevallen van verkrachting zelden voorkomt [wat klopt; 7% volgens RIVM], maar dat die zeldzaamheid niet wegneemt dat het wel degelijk gebeurd, dat het immense gevolgen heeft; dat compassievol [was dacht ik zijn woord] zulke vrouwen tegemoet moeten treden.
Maar dat ondanks zulke ellende de SGP van mening is dat ze ook daar voor de rechten van het ongeboren kind moeten opkomen, en dat ze ook in dat geval geen voorstander van abortus zijn.

En dat kan. Het is geen populair standpunt, maar dat hoeft ook niet in de politiek.

En daarom vind ik het ook zo.. tragisch dat Van der Staaij wordt weggezet als een vrouwenhater die biologie-les nodig heeft.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #19999 Gepost op: 28-08-2012, 18:08:25 »
Ik zag het interview net op het 6 uur journaal, waar hij toch een niet bijster slimme opmnerking maakt.
Bovendien beweert een sexuoloog dat er geen verschil in het aantal zwangerschappen blijkt te zijn tussen gewenst en ongewenste gemeenschap.

Een man met een achtergrond als v.d. Staaij kan zich maar beter niet uitlaten over dit soort zaken. Dan weet je dat er heibel ontstaat.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.