Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1789440 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21520 Gepost op: 10-11-2015, 21:23:49 »
Ik word weereens gek van mezelf - nog erger dan anders >:(




Zit de hele dag, en een deel van gister, aan te hikken om weereens een sollicitatiebrief te schrijven.
Ineens gaat het wel, qua beginnen enzo, en schrijf ik de gehele brief in 30 minuten.

Ergste is nog wel dat ik vooraf al wist dat het in principe een eenvoudige brief was die binnen een uur kon, en dat ik nu alsnog niet weet waarom het ineens wel ging.
Dus heb ik er alsnog niets aan om mezelf de volgende keer aan het werk te krijgen als ik er tegenaan hik.
Wat, waarschijnlijk, morgen is.




..ik zou zó productief kunnen zijn.. schandalige tegenvaller.. >:( ::ohno::

Dat uitstellen en tegenaan hikken is heel herkenbaar. Heeft het niet iets te maken met perfectionisme?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21521 Gepost op: 16-11-2015, 14:18:47 »
Dat uitstellen en tegenaan hikken is heel herkenbaar. Heeft het niet iets te maken met perfectionisme?

Bij mij niet. Ik ben op veel (maar niet alle) vlakken eerder laisser-faire dan perfectionistisch.


Dus ik ben mijn daglicht-forumgebruik maar eens stevig aan banden gaan leggen. Dat lijkt te werken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21522 Gepost op: 17-11-2015, 10:42:24 »
Ik weet niet wat ik afgelopen nacht heb gedaan - maar het resultaat is een fikse blauwe plek op m'n knie, en wat stekende pijn in m'n nek en rechterschouder.
Hoogstwaarschijnlijk dus strijden tegen weerwolven en/of vampieren en/of telemarketeers.
Maar het plaatselijke nieuws meldt nog niets over nieuwe ontwikkelingen van de mysterieuze held 8) Hulpdakdekkerman 8)
 :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21523 Gepost op: 17-11-2015, 16:03:54 »
 ::rofl::

Wel vervelend tho.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21524 Gepost op: 17-11-2015, 22:00:07 »
 ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21525 Gepost op: 23-11-2015, 17:17:46 »
Twijfel of ik voor een functie bij Maastricht moet solliciteren.

Enerzijds:
- Sure, kan het altijd proberen.
- Ben sowieso enigszins geschikt, en heeft te maken met tinnitus - dus heb ook nog eens een redelijk goede achtergrond via audiologie.

Anderzijds:
- De functie oogt niet excessief interessant..
- En belangrijker: ik ben ruim een jaar geleden op gesprek geweest bij dezelfde prof en dezelfde dagelijkse begeleidster. En ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij was er niet echt een klik..
- Temeer dat het een functie is voor 3 jaar op 0.6 fte - maar mogelijk daarna wel een promotietraject, hetgeen redelijk sterk impliceert dat ze vorig jaar met iemand zijn begonnen, maar dat het vervolgens vanuit minimaal 1 van beide kanten spaak is gelopen.



Dussss ik heb eigenlijk geen zin in 2015 Reloaded, met een twijfelachtig project en misschien geen goede samenwerking met begeleiding.
Maarja, dus.. op zich ben ik wel geschikt..

Ik ga er nog maar even over malen..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21526 Gepost op: 23-11-2015, 18:51:41 »
Just my 2 cents:

stel jij was de prof of de begeleidster en het liep niet zo goed met degene die je gekozen had uit een x-aantal sollicitanten na een x-aantal gesprekken.
Wat zou je doen ? Totale procedure opnieuw of de geweldige tweede keuze bellen of die nog interesse heeft ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21527 Gepost op: 23-11-2015, 19:06:52 »
Het is wel zo dat ze die sollicitatiebrieven vaak vernietigen na een x-aantal maanden.

Ik zou het doen. Je bent nu weer een jaar verder. Het kan zomaar ineens anders verlopen en de klik kan er dan toch  zomaar wel zijn.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21528 Gepost op: 23-11-2015, 19:22:32 »
Niet gedaan.



Zit er helemaal doorheen.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21529 Gepost op: 23-11-2015, 21:45:41 »
Niet gedaan.



Zit er helemaal doorheen.

::hug::  ::hug::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21530 Gepost op: 23-11-2015, 23:26:25 »
 ::hug::
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21531 Gepost op: 24-11-2015, 12:53:14 »
Dus ja.. ik was eigenlijk van plan om hier niet echt over te schrijven..
want voor ik het weet word ik dan misschien langdurig zielig gevonden, en ik ken mijzelf want dan ga ik me alleen maar extra zielig voelen en gedragen, en yay voor neerwaartse spiralen Of Doom. ::ohno::

Maargoed.
Jullie kennen me zo goed als wie dan ook - dusssss soms is openheid/eerlijkheid dan ook wel.. raadzaam.

Anyway.
Gisteravond was ik naast.. moedeloos, hopeloos, mensenontwijkend en nauwelijks functionerend -zoals de voorgaande maand- onverwacht ook ineens.. hmm.. een snotterend emotioneel labiel wrak.
Heh, terwijl ik net dacht dat het wat beter ging.

So yeah, that happened.

Voel me nu weer neutraal - wat relatief goed is ::zwaai::
Weet ook niet wat jullie er mee aan moeten, misschien niets ;), maar dacht dat ik misschien toch even open moest zijn. So there.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21532 Gepost op: 24-11-2015, 13:41:40 »
Dus ja.. ik was eigenlijk van plan om hier niet echt over te schrijven..
want voor ik het weet word ik dan misschien langdurig zielig gevonden, en ik ken mijzelf want dan ga ik me alleen maar extra zielig voelen en gedragen, en yay voor neerwaartse spiralen Of Doom. ::ohno::

Maargoed.
Jullie kennen me zo goed als wie dan ook - dusssss soms is openheid/eerlijkheid dan ook wel.. raadzaam.

Anyway.
Gisteravond was ik naast.. moedeloos, hopeloos, mensenontwijkend en nauwelijks functionerend -zoals de voorgaande maand- onverwacht ook ineens.. hmm.. een snotterend emotioneel labiel wrak.
Heh, terwijl ik net dacht dat het wat beter ging.

So yeah, that happened.

Voel me nu weer neutraal - wat relatief goed is ::zwaai::
Weet ook niet wat jullie er mee aan moeten, misschien niets ;), maar dacht dat ik misschien toch even open moest zijn. So there.

::hug:: komt goed HDD. We hebben allemaal wel eens zo onze rottige momenten :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21533 Gepost op: 24-11-2015, 13:58:58 »

Weet ook niet wat jullie er mee aan moeten, misschien niets ;), maar dacht dat ik misschien toch even open moest zijn. So there.

Soms is het gewoon fijn om even alle narigheid van je af te schrijven.
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21534 Gepost op: 24-11-2015, 18:49:37 »
Over een uur VVE vergadering en ik heb totaal geen zin :-\\

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21535 Gepost op: 24-11-2015, 19:08:18 »
Ga je ook twitteren?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21536 Gepost op: 24-11-2015, 19:10:32 »
Geen idee of er wat interessants te melden is en wie er komen. Misschien dus.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21537 Gepost op: 24-11-2015, 20:35:30 »
Dus ja.. ik was eigenlijk van plan om hier niet echt over te schrijven..
want voor ik het weet word ik dan misschien langdurig zielig gevonden, en ik ken mijzelf want dan ga ik me alleen maar extra zielig voelen en gedragen, en yay voor neerwaartse spiralen Of Doom. ::ohno::

Maargoed.
Jullie kennen me zo goed als wie dan ook - dusssss soms is openheid/eerlijkheid dan ook wel.. raadzaam.

Anyway.
Gisteravond was ik naast.. moedeloos, hopeloos, mensenontwijkend en nauwelijks functionerend -zoals de voorgaande maand- onverwacht ook ineens.. hmm.. een snotterend emotioneel labiel wrak.
Heh, terwijl ik net dacht dat het wat beter ging.

So yeah, that happened.

Voel me nu weer neutraal - wat relatief goed is ::zwaai::
Weet ook niet wat jullie er mee aan moeten, misschien niets ;), maar dacht dat ik misschien toch even open moest zijn. So there.

Fijn om te lezen dat het weer iets beter met je gaat dan gisteren.  ::hug::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21538 Gepost op: 25-11-2015, 21:31:54 »
Goed dat je dat down moment hebt doorstaan, en dat je je weer minder slecht voelt HDD. Het kan soms enorm opluchten om lekker te snotteren. Ik ben al jaren vrij labiel, en hoewel de emotionele snotterende momenten steeds minder vaak voorkomen blijf ik ze af en toe hebben, en dan toch ook wel weer een beetje koesteren, omdat het fijn is dat dat wrakkerige er dan uit is gekomen, of zo. Alsof je dan  weer een beetje frisser aan de volgende dag kunt beginnen.

Ik denk er nu aan dat ik gisteren na het hardlopen nog aan HDD dacht. Ik vroeg me ineens iets af bij mezelf, van een handeling die heel natuurlijk is, waarom ik dat eigenlijk deed, wat het nut ervan zou zijn dat je op zo'n moment dat doet, en toen dacht ik ineens 'dus zo komt HDD bij al die feitjes en verhalen, hij vraagt zich bij doodgewone dingen af waarom, en gaat dat dan opzoeken en uitpluizen, en ervan leren'. Ik heb het nog niet uitgezocht, misschien ga ik dat later deze week nog doen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #21539 Gepost op: 26-11-2015, 12:27:16 »
Een lange to do list