ahwwwww jullie zijn zo lief
Vrienden om veel mee te delen
vaak een lach en soms een traan
Om te bellen of te mailen
en een arm om de schouder te slaan
Vrienden om bij uit te huilen
als het lachen soms vergaat
Ik zou met niemand willen ruilen
een echte vriend, een lieve maat
Vrienden die ik kan vertrouwen
in een mooie maar ook slechte tijd
Vrienden waarop ik kan bouwen
Voor alle vrienden in mijn leven
die er zijn en komen
en waar ik ontzettend veel van hou
is dit gedicht geschreven
als dank voor hun vriendschap en trouw
Nog gefeli meissie
Ik denk aan Dorine
En hoop dat ze een heel mooie dag heeft gehad , met lieve mensen en mooie cadeau' s
Ik denk aan Linda.. en hoop dat ze een mooi huisje zonder kruisje heeft gevonden
Ik denk aan Kim, en hoop dat ze alles doet wat haar hart haar ingeeft, vertrouwen heeft, en dat ze weet hoe bijzonder ze is
Ik denk aan Caddie, en hoop dat het goed met haar gaat, dat ze snel weer eens wat vaker online is
Ik denk aan Nemesis , naar ik hoop erg gelukkig
(en binnenkort weer eens in touch
)
Ik denk aan Gerard, en hoop dat hij zijn missie vindt
Ik denk aan Coortje.. en hoop dat ze weet dat we bij haar zijn, all the way, en dat ze alles bij ons kwijt kan mocht ze dat willen
Ik denk aan bertha, en hoop dat hij een mooie balans zal vinden tussen stal en vrije weide
Ik denk aan Simon, en hoop dat zijn leven altijd even rijk zal zijn als het nu is
(lang leve vriendschap
)
Ik denk aan Molcrazy, en hoop dat hij al zijn dromen verwerkelijkt zal zien, en altijd dezelfde lieve persoon zal zijn die hij is
Ik denk aan zielsverwanten en hoe erg ik ze soms mis, maar hoe blij ik ben dat ze in mijn leven gekomen zijn
En ik denk aan Compuart, en hoe bijzonder en lief hij is
En tot slot denk ik.. ik ga verhuizen naar de VS want dat is compatibeler met mijn bioritme geloof ik