Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Anderhalve dag Hoe overleef je dat
nou niet, gewoon geen internet hebben. scheelt dat ik bij vriend was, en ook nog eens ziek was, dus heb toch niet veel anders kunnen doen dan op de bank liggen (en ik kan je vertellen, na de afkickverschijnselen was het zalig... aanrader!! )internet is stom.
Heeey niet focken met internet
ik meen het toch echt hoor. het kan handig zijn, maar het is vooral geestdodend. jammer genoeg merk je dat pas als je het even niet beschikbaar hebt. maar ik ben de hypocritie zelve hoor, ik kan niet zonder.... maar, ik ben al een eind in de goede richting, sinds ik msn mijd
dat ik anderhalve dag geen internet heb gehad, en dat niemand zegt dat ie me gemist heeft
lautjuh ik heb je vreselijk gemist waar was je toch?, waar was je?!
Ik ben geselecteerd voor het Nationaal Jeugddebat
Woow gefeliciteerd, wat houdt het precies in?
Een Nationaal Jeugddebat in de Tweede Kamer, daar mag je heen als je bij de Provenciale Jeugddebatten geselecteerd bent. Toen moest je voorstellen maken en die presenteren aan de leden van de Provenciale Staten, en die beoordeelden dat, moest je in debat gaan enzo. Heel erg leuk was dat! Als je geselecteerd bent ga je eerst naar een trainingsweekend in Bergen (boven Amsterdam). Daar leren ze je nog vanalles en mag je daar slapen enzo Daarna zijn er nog 2 terugkomdagen om voorstellen te schrijven. En dan in Oktober ergens mag je naar Den Haag voor het Nationaal Jeugddebat. Waaah ik heb er nu al zin in
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
877 gasten en 1 vaste bezoeker