Maar van wie heb jij het geleerd dan?
Eerst op een prive terrein met de wagen van mijn vader wat rondgereden(om een auto wat te leren kennen),en dan naar de rijschool geweest.Zowel voor de theorie,als voor de wegproef in de stad was ik meteen geslaagd.
Maar je hebt volkomen gelijk dat er grote verschillen tussen Nederland en Vlaanderen zijn.Ik kijk vaak naar blik op de weg(ik kan nu niet meteen op een voorbeeld komen,maar toch merk ik verschillen. En er zijn zoveel verschillen tussen Nederland en Vlaanderen. Gisteren (of eergisteren) in het programma Wat Nu?(Als ik het goed heb?) was "de zaak België" ter sprake. Oa Rick de Leeuw en Victoria Koblenko(
) waren te gast.maar er was ook een advocate,met uitgelopen zwarte mascara.Zij heeft al veel in België gewerkt,en zij zei iets zeer to the point.
"Wij wonen zo dicht bijeen,en toch zijn wij totaal verschillend" En die mevrouw heeft helemaal gelijk,want nu zal ik iets doen wat volledig tegen mijn princiepes is,dat is iets vertellen wat iemand mij persoonlijk toevertrouwd heeft
Maar ik vind dat zo onnozel(in Nederland) Stel ik maak een afspraak met de tandarts,maar ik ga niet,wel dan ga ik niet,zo simpel is het,dan maak ik een nieuwe afspraak als het mij uitkomt,maar in Nederland moet je binnen de 24 uur afzeggen of je krijgt niet terug van de ziekenzorg of zoiets?
Europa een zeggen ze dan.......Zelf ga ik vaak naar Frankrijk naar het voetbal,stel ik rij te hard en ik krijg een boete op 10 km van mijn deur die ik niet kan betalen,dan wordt mijn wagen in beslag genomen,idem voor Ned. in Belgie enz.....
Ach ja,wij tikken op ons pctje toch noch ongeveer dezelfde letters he