Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik toonde daarnet m'n nootjes aan Swifty...
Aan Aran (zie avatar) die ik in juni moest laten inslapen en die mij een gans andere kijk gegeven heeft op euthanasie. Over leven of dood beslissen in iemand anders plaats is ontzettend moeilijk.
Lief dat je het vraagt Ik had hem net aan de telefoon, het gaat redelijk. Wel pijn, maar daar heeft hij een morfinepompje voor. De kop van het bot in de heup is afgebroken, er zitten 3 pennen in. Hij mag het in ieder geval 6 weken niet belasten. En dat is toch wel heel lastig, als je alleen met je zoon op een boerderij woont
Aan waar pallas precies in Oost-Vlaanderen woont?
Aan wat ik hierop zou antwoorden ? De Pinte dan maar, geboren en getogen: toen ik op de wereld kwam piepen een boerendorp van ocharme amper 1500 inwoners, nu the-place-to-be voor zij die Sint-Martens-Latem en Deurle net te duur vinden. Ondertussen +10.000 inwoners, veel te veel dus. Ben nog één van de enigen die échte koeien lopen heeft grenzend aan mijn tuin (soms erin )
Ben er vroeger nog op bivak geweest met de Chiro .... Deurle ken ik niet....,
Bivak ? Toch niet in het domein Moerkensheide ? En Deurle is een deelgemeente van Latem. Gemiddeld inkomen misschien nog hoger, maar minder de "m'as tu vu?" mentaliteit (show off). Latem is soms wat
al sla je me dood,ik weet de naam niet meer het is 25 jaar ofzo geleden. Wat ik me wel nog herinner,het was toen een modern bivakgebouw
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1108 gasten en 1 vaste bezoeker