Auteur Topic: Waar denk je NU aan?  (gelezen 1818477 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Waar denk je NU aan?
« Reactie #13000 Gepost op: 20-05-2009, 09:39:45 »
gevonden ::trots::

ik denk nu aan Go_Ahead, aan hoe aardige jongen dat dat is ::ok:: hij heeft goeie ideeën ::ok:: hij studeert in mijn stad ::trots:: hij heeft me verslagen bij de Toto ::bravo:: en hij is heel galant altijd voor dames ::ok:: kortom, hij is een wereldgozer ::confettie::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Go_ahead

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13001 Gepost op: 20-05-2009, 10:33:51 »
Ik veeg met een doekje het kwijl van de mondhoeken van Megan en geeft haar een klein kusje op haar voorhoofd!

::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::  ;D :-* ;D ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

::love:: ::love:: ::love::
« Laatst bewerkt op: 20-05-2009, 10:48:40 door Go_ahead »
Ananas

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #13002 Gepost op: 20-05-2009, 10:46:29 »
Ik veeg met een doekje het kwijl van de mondhoeken van Megan en geef haar een klein kusje op haar voorhoofd!

::tandpastasmiley:: en dan nu weer over tot de orde van de dag ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #13003 Gepost op: 20-05-2009, 12:16:31 »
vrouwen zijn toch altijd net iets mooier in een witte labjas ::jaja::
Menno is gek

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #13004 Gepost op: 20-05-2009, 12:43:09 »
Zie ik er nu ten onrechte cynisme in?  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #13005 Gepost op: 20-05-2009, 12:44:53 »
mijn arme mobieltje :-\\
hoe staat het ermee?

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #13006 Gepost op: 20-05-2009, 12:47:37 »
hoe staat het ermee?
ik heb niks meer van hem vernomen. vinder krijgt een groene

maar ik zal hem terug krijgen, er zit ook U-track op ofzo alleen ik weet niet of ik dat ooit heb ingesteld :-\\
Menno is gek

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #13007 Gepost op: 20-05-2009, 12:55:28 »
hoe staat het ermee?
volgens mij zie ik hem op marktplaats staan :o :o
hoe zou ik reageren?
Menno is gek

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13008 Gepost op: 20-05-2009, 13:00:43 »
Als je denkt dat ie van jou is: heel erg snel de politie inschakelen, die zich dan voordoet als klant.

Nog een ander idee: je spreekt af dat je het komt halen, als je zeker weet dat het de jouwe is, schakelt de politie in, en zorgt dat je je eigendomgegevens bij je hebt, als je hem komt ophalen. Hebben ze meteen de dief/heler.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #13009 Gepost op: 20-05-2009, 13:08:41 »
Als je denkt dat ie van jou is: heel erg snel de politie inschakelen, die zich dan voordoet als klant.

Nog een ander idee: je spreekt af dat je het komt halen, als je zeker weet dat het de jouwe is, schakelt de politie in, en zorgt dat je je eigendomgegevens bij je hebt, als je hem komt ophalen. Hebben ze meteen de dief/heler.
maar ik kan het van een foto nooit 100% zeker weten. straks sta ik daar met de politie en dan is hij toch niet van mij ::rofl::
Menno is gek

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #13010 Gepost op: 20-05-2009, 13:46:49 »
maar ik kan het van een foto nooit 100% zeker weten. straks sta ik daar met de politie en dan is hij toch niet van mij ::rofl::
Dat valt wel mee, als jij zegt "ik denk dat dat'm is" Dan kun je dat heel makkelijk samen met de politie controleren, doen ze helemaal niet moeilijk over.
En als't hem niet is, zeg je sorry, een normaal persoon zal daar echt niet zo'n punt van maken.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #13011 Gepost op: 20-05-2009, 14:11:39 »
Heb je trouwens de code van je mobil nog, moet in de doos staan. Voor andere mobil bezitters *#4720# toest deze code in en je krijgt het nummer van je mobil.. deze noteren, als je hem kwijt raakt kun je dit nummer doorgeven aan de politie, die stuurt dan een sms alert af op je gestolen mobil, zodat voor diegene je mobil waardeloos word. Alleen krijg je je mobil er niet mee terug helaas. Maar misschien wel als je zoals menno, hem denkt te herkennen op Marktplaats als de code klopt is het jouw mobil toch?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #13012 Gepost op: 20-05-2009, 14:43:00 »
Ik denk alleen maar aan......
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #13013 Gepost op: 20-05-2009, 14:45:28 »
MARK-MARIE!
Why don't I ever listen to me?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13014 Gepost op: 20-05-2009, 14:51:35 »
Die zijn leuk die kleintjes, omdat ze er (hoe klein ze ook zijn) als echt cavia's uitzien.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #13015 Gepost op: 20-05-2009, 18:33:29 »
Dat er vlak bij m'n huis een huis leeg komt, die eigenlijk wel heel mooi is met een mega tuin ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13016 Gepost op: 20-05-2009, 18:46:12 »
Dat er vlak bij m'n huis een huis leeg komt, die eigenlijk wel heel mooi is met een mega tuin ::ok::
Een tuin van 17 bij 12 meter?   

Heb je geld om het onkruid, de stenen en de boomstronken eruit te halen?

Staat er ook een kast in?

OT: kopen/huren? en in het laatste geval: particulier?

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #13017 Gepost op: 20-05-2009, 23:06:04 »
Heb je trouwens de code van je mobil nog, moet in de doos staan. Voor andere mobil bezitters *#4720# toest deze code in en je krijgt het nummer van je mobil.. deze noteren, als je hem kwijt raakt kun je dit nummer doorgeven aan de politie, die stuurt dan een sms alert af op je gestolen mobil, zodat voor diegene je mobil waardeloos word. Alleen krijg je je mobil er niet mee terug helaas. Maar misschien wel als je zoals menno, hem denkt te herkennen op Marktplaats als de code klopt is het jouw mobil toch?
ik ben al opzoek geweest naar de doos, maar mijn kamer is laatst opgeruimd door mamma en nu is alles weg :-\\ zelfs de la met de playboys is leeg >:(
Menno is gek

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #13018 Gepost op: 21-05-2009, 17:18:13 »
ik ben al opzoek geweest naar de doos, maar mijn kamer is laatst opgeruimd door mamma en nu is alles weg :-\\ zelfs de la met de playboys is leeg >:(
::rofl::
maar je kan wel naar de politie gaan om te melden dat je denkt dat hij van jou is. Als het dan een bekend iemand is van de politie dan weet je vrijwel zeker dat hij van jou is. (of van iemand anders). Heb je nog eens geprobeert te bellen? Gewoon elke dag blijven bellen zou ik zeggen.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #13019 Gepost op: 21-05-2009, 20:02:01 »
::rofl::
maar je kan wel naar de politie gaan om te melden dat je denkt dat hij van jou is. Als het dan een bekend iemand is van de politie dan weet je vrijwel zeker dat hij van jou is. (of van iemand anders). Heb je nog eens geprobeert te bellen? Gewoon elke dag blijven bellen zou ik zeggen.
als ik bel krijg ik mijn nieuwe mobiel aan de lijn :-\\
Menno is gek