Auteur Topic: Welkom Tanic!  (gelezen 504 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Tanic!
« Gepost op: 27-11-2005, 17:28:33 »
Tanic van harte welkom hier op Realitynet en al haar dochtersites!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op een van onze fora!  ::joehoe::

Offline Tanic

• Forumlid
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Welkom Tanic!
« Reactie #1 Gepost op: 27-11-2005, 18:47:22 »
Hey mensjes, ::zwaai:: ik zal me dan maar even voorstellen. Ik ben Tanic, nu ja dat is niet mijn echte naam, maar afgeleid van mijn grootste hobby, de Titanic. Ik ben een meisje en ik ben 19 jaar. Op dit moment volg ik, voor de eerste keer, Expeditie Robinson op de voet en Wie is de Mol is mijn abslute topper als het gaat om televisieprogramma's. Ik doe de opleiding SPW 4 en zit in het laatste jaar, eindelijk. Hierna, wil ik gaan werken met mensen met een verstandelijke handicap en een thuisstudie hbo doen, namelijk, journalistiek. In mijn vrije tijd zet ik modellen in elkaar van de Titanic, kijk naar mijn lievelingsprogramma's  ::trots:: spaar alles van Lord of the Rings, de oude Farao's van Egypte, ga naar musicals en theaterstukken, zoals cabaret, pak heeeeeel vaak een bioscoopje of een kroeg. Ik heb me bij deze site aangemeld, omdat ik die forum van Wie is de Mol heb gelezen en me echt verbaasd heb over de vele mede-fans, die klaarblijkelijk net als ik, één aflevering zo'n 40 keer kijken, als het niet meer is, om maar zoveel mogelijk hints ::vergroot:: te zien. Ik ben van plan de volgende keer mee te doen, aangezien ik dat dus ook iedere keer weer doe. Nou, ik geloof dat ik nu wel genoeg heb verteld. Ik hoop jullie allen snel te spreken. Nog vragen, tja, stellen he?!  ::bravo::
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Hel1

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2005, 19:12:39 »
Heej Tanic!
Ik las net je berichtje en ben net als jij pas nieuw op t forum hier. Maar in je bericht stond dat je volgend jaar journalistiek wilt studeren. Ik kan alleen maar zeggen: goede keuze! Ik studeer namelijk zelf journalistiek :) Op t moment zit ik in t eerste jaar en ik vind t echt geweldig! Ik ga dan welsiwaar naar school ipv een thuisstudie maar toch... Ik weet niet of je al een keer in Zwolle op Windesheim bent wezen kijken? Zo niet dan raad ik je aan dat zeker een keer te doen!
all is wonderful in past lives

Offline Tanic

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2005, 19:23:44 »
Hey, wat gaaf zeg, kan niet anders zeggen. Nee, nog nooit wezen kijken, maar als ik eenmaal de tijd heb, zal ik het een keertje doen, alleen Zwolle is errrug ver weg voor mij. Maar dat maakt niet uit, je klinkt er zo enthousiast over  ;). Ben van de thuisstudie ook nog niet zeker, maar het is waarschijnlijk het makkelijkst voor mij, alhoewel het aan motivatie nog wel eens schort.  :o Leuk dat je gereageerd hebt, iig.
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2005, 22:56:00 »
Heee Tanic heel veel plezier hier op Realitynet, leuk dat je het forum gevonden hebt, naast ER hebben wij vele forums waar je terecht kunt dus je zult je draai gauw maken hier.  ::bravo::  ::bravo::

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
« Reactie #5 Gepost op: 30-11-2005, 18:56:38 »
zag bij kittyVD staan dat jij ook berichtjes wil dus bij deze ;)
Menno is gek

Offline Tanic

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2005, 23:17:18 »
tanks Menno, je bent een schat  ::bravo::