Hey mensjes,

ik zal me dan maar even voorstellen. Ik ben Tanic, nu ja dat is niet mijn echte naam, maar afgeleid van mijn grootste hobby, de Titanic. Ik ben een meisje en ik ben 19 jaar. Op dit moment volg ik, voor de eerste keer, Expeditie Robinson op de voet en Wie is de Mol is mijn abslute topper als het gaat om televisieprogramma's. Ik doe de opleiding SPW 4 en zit in het laatste jaar, eindelijk. Hierna, wil ik gaan werken met mensen met een verstandelijke handicap en een thuisstudie hbo doen, namelijk, journalistiek. In mijn vrije tijd zet ik modellen in elkaar van de Titanic, kijk naar mijn lievelingsprogramma's

spaar alles van Lord of the Rings, de oude Farao's van Egypte, ga naar musicals en theaterstukken, zoals cabaret, pak heeeeeel vaak een bioscoopje of een kroeg. Ik heb me bij deze site aangemeld, omdat ik die forum van Wie is de Mol heb gelezen en me echt verbaasd heb over de vele mede-fans, die klaarblijkelijk net als ik, één aflevering zo'n 40 keer kijken, als het niet meer is, om maar zoveel mogelijk hints

te zien. Ik ben van plan de volgende keer mee te doen, aangezien ik dat dus ook iedere keer weer doe. Nou, ik geloof dat ik nu wel genoeg heb verteld. Ik hoop jullie allen snel te spreken. Nog vragen, tja, stellen he?!