Auteur Topic: Welkom Iloon!  (gelezen 696 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Welkom Iloon!
« Gepost op: 21-06-2004, 23:40:59 »
Iloon van harte welkom hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier op de site van Expeditie Robinson en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op de fora en chat  ::zwaai::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Iloon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Iloon!
« Reactie #1 Gepost op: 22-06-2004, 19:04:20 »
Hoi en dankjewel!

Ik was eigenlijk op zoek naar info over de volgende expeditie Robinson en kwam via een zoekmachine bij jullie terecht. Ik had ook ergens gevraagd of jullie weten wanneer de nieuwe serie begint, zal alleen het antwoord (als dat er al is) moeten zoeken nu. Want wat een boel knoppen hier.
Ik ben wel van plan om tegen die tijd hier veel te komen, want wat ik over de vorige serie las was erg leuk! Maar tot die tijd en met de zomer voor de deur, geen idee. Zal af en toe eens inloggen om te kijken of er nieuws is. En genoeg te lezen en te ontdekken hier!

Complimenten voor de smiley's ::ok::

" Niet-brutale mensen hebben de betere helft van de wereld "

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Iloon!
« Reactie #2 Gepost op: 23-06-2004, 17:24:18 »
 ::joehoe::

Hoi Iloon!!

wat leuk dat je al gepost hebt in je eigen topic! 
Welkom op de sites van RealityNet! ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben op de fora en in de chat.
ExpeditieRobinson zal ergens in september gaan starten, de exacte datum weten we nog niet maar rond die periode gaat het allemaal weer gebeuren.
Als je vragen hebt, horen we ze graag!!

 ::zwaai:: en tot snel hopen we!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Iloon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Welkom Iloon!
« Reactie #3 Gepost op: 24-06-2004, 12:26:51 »
Wat een welkom, ik word er bijna verlegen van. Ben nog steeds een beetje aan het rondkijken. Gisteren een beetje suffige start gehad met die chat hier, maar dat wist je al.

" Niet-brutale mensen hebben de betere helft van de wereld "