Auteur Topic: [Kandidaat ] Erik (B)  (gelezen 13633 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat ] Erik (B)
« Reactie #40 Gepost op: 7-11-2005, 23:09:53 »
Ik heb nu wel begrip voor zijn spel ::tandpastasmiley::
Je moet erg aan Erik wennen.. hijs heeft van die onverwachte wendingen! Maar het mooie is! Roxanne kan niet tegen hem op.. ze heeft geen weerwoord op hem  8) heerlijk  ::jaja::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat ] Erik (B)
« Reactie #41 Gepost op: 17-11-2005, 13:00:53 »
hij wordt zwak en begint te breken.

Offline dennis1982

  • Forumlid
Re: [Kandidaat ] Erik (B)
« Reactie #42 Gepost op: 18-11-2005, 12:40:10 »
Volgens mij is Erik een mol die de er inzit om leven in de brouwerij te houden.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij onder 1 hoedje speelt met de programmamakers.
Enkele weken was het zeker dat hij eruit ging liggen, wat doen ze, de eliminatieregels aanpassen. Zo kan je natuurlijk alles beginnen manipuleren.

En zeg eens eerlijk, die gast is zo lelijk al de nacht.
Alles lijkt geacteerd ( vooral zijn o zo schijnheilig lachje)met als mooiste acteerprestatie zijn uitbrander tegen Jim.
Nice touch kicking the bar!!
Als ze aan tafel zitten is het alsof hij moderator is. Alle communicatie wordt gekanaliseerd door hem en dat klopt gewoon niet.
Misschien zou hij minder gefrustreerd zijn mocht hij er eerlijk voor uitkomen dat hij gay is want vrouwen interesseren hem geen reet.

Is er ruzie dan roept hij iedereen bijeen om dan van wal te steken.
Neen, voor mij ligt het er vingerdik op.

Hij doet wel goed waarvoor hij is ingehuurd, manipuleren.







« Laatst bewerkt op: 20-11-2005, 10:17:52 door dennis1982 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat ] Erik (B)
« Reactie #43 Gepost op: 21-11-2005, 19:25:52 »
Ogjah, natuurlijk in het echte leven vast een enorm sneu figuur. Maar hij speelt t spel fantastisch. Zonder Erik was het allemaal een stuk suffer. Elke Realityserie heeft een soort van badguy nodig en Erik speelt die rol sowieso fantastisch.  ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat ] Erik (B)
« Reactie #44 Gepost op: 21-11-2005, 19:29:12 »
Ogjah, natuurlijk in het echte leven vast een enorm sneu figuur. Maar hij speelt t spel fantastisch. Zonder Erik was het allemaal een stuk suffer. Elke Realityserie heeft een soort van badguy nodig en Erik speelt die rol sowieso fantastisch.  ::ok::
::jaja:: Mee eens... Tis met Melisa alleen gewoon niet spannend genoeg... ik hoop op een finale tussen hun.. Maar goed, weinig kans  ::jaja::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat ] Erik (B)
« Reactie #45 Gepost op: 10-12-2005, 10:48:45 »
haha niemand ging achter hem staan ::rofl::