Auteur Topic: Reality Song Contest Sofia- spring 2020  (gelezen 490929 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #640 Gepost op: 14-04-2020, 19:08:14 »
Heb ik ergens gemist dat het nummer van Oostenrijk is veranderd? Ik had als Oostenrijkse inzending Perfekt So van Lika Doss. En bedankt voor de recap video.
Så hva gjør vi nå?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #641 Gepost op: 14-04-2020, 19:09:39 »
Zo gaat er bij mij aan toe:

- 5 liedjes die op repeat staan (6 met mijn eigen liedje erbij  ::hypocriet::)
- 5 liedjes die hoogstwaarschijnlijk ook in de punten gaan vallen
- 16 liedjes die 'oké' zijn
- 3 liedjes die ik niet voor mijn plezier luister
- 3 liedjes die afschuwelijk zijn
- 2 overig

Heb ik ergens gemist dat het nummer van Oostenrijk is veranderd? Ik had als Oostenrijkse inzending Perfekt So van Lika Doss. En bedankt voor de recap video.
Viel mij ook op.
« Laatst bewerkt op: 14-04-2020, 19:12:35 door Jacco's »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #642 Gepost op: 14-04-2020, 19:26:41 »
Ga er vanuit dat iedereen gewoon alle nummers luistert  ::jaja:: (tenzij je geen tijd hebt, maar ja er is nu tijd zat volgens mij  :-X ). Maar is hier al verder iets over besloten om dit wel/niet te doen?
Ik ben blij dat ik ze gisteren allemaal geluisterd heb, aangezien ik deze week minder tijd ga hebben en volgende week weer minder, aangezien de bazen van onze winkel hebben besloten deze week een uur eerder te gaan beginnen, en volgende week nog een uur eerder, zodat we weer langer open kunnen...

Heb ik ergens gemist dat het nummer van Oostenrijk is veranderd? Ik had als Oostenrijkse inzending Perfekt So van Lika Doss. En bedankt voor de recap video.
Het nummer dat er nu staat stond er gisteren in ieder geval ook al bij...
« Laatst bewerkt op: 14-04-2020, 19:29:08 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #643 Gepost op: 14-04-2020, 19:55:02 »
Ik keek zondag om 22u en dan was het ook dit nummer. Moet dan tussen 21u en 22u geweest zijn  :P

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #644 Gepost op: 14-04-2020, 20:11:25 »
Ha, grappig, de zanger van IJsland is de broer van de IJslandse inzending tijdens de zestiende editie! ::vergroot::
🜃

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #645 Gepost op: 14-04-2020, 20:16:00 »
Heb ik ergens gemist dat het nummer van Oostenrijk is veranderd? Ik had als Oostenrijkse inzending Perfekt So van Lika Doss. En bedankt voor de recap video.

Ik had de eerste inzending van Oostenrijk gepost maar ze waren ondertussen van nummer veranderd
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #646 Gepost op: 14-04-2020, 20:37:13 »
Oh lol goed dat je het zegt, ik heb nu nog commentaar staan van de eerste ;D nu krijgt ie geen punten meer bye
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #647 Gepost op: 14-04-2020, 21:01:13 »
@Brtdm Ik ben trouwens wel benieuwd wat die vijf liedjes dan allemaal zijn die jij kent. Zelf kende ik er drie, en daar zaten twee van mijn eigen inzendingen tussen ::)

Oh, en drie van de ingezonden artiesten staan trouwens gewoon in de Top 2000 :-X (Ik wil niet gelijk iedereen aanmoedigen om daar expres niet op te stemmen, maar ik neem het zelf zeker wel mee in m'n afweging.)
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #648 Gepost op: 14-04-2020, 22:09:55 »
Nou ja 2 ken ik al, maar daar ben ik niet de enige in.
2 komen uit mijn top 5 van landen voordat we ons land toebedeeld kregen.
Uit 1 land ken in praktisch alle nummers, dus deze ook.
Dan is er nog 1 die ik ook ooit wel eens gehoord heb en ook wel redelijk bekend is.

Maar er is er 1 die ooit iemand me heeft laten horen omdat het best een vreemd, maar bijzonder lied was. Grappig om dat nu weer tegen te komen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #649 Gepost op: 14-04-2020, 22:37:34 »
Oh, en drie van de ingezonden artiesten staan trouwens gewoon in de Top 2000 :-X (Ik wil niet gelijk iedereen aanmoedigen om daar expres niet op te stemmen, maar ik neem het zelf zeker wel mee in m'n afweging.)
Oh is dat ook zo'n ongeschreven regel dan? Dat gebeurt in het echte songfestival toch ook? Dit jaar zou Hooverphonic voor België gaan bvb. Die zijn al jarenlang bezig en bekend en zouden volgens deze theorie dus niet eens mee mogen doen?

Dus note for self voor de volgende editie: kies de meest onbekende niet-blanke vrouw met de minste views waar geen woord Engels in zit, maar waar wel een gitaar en/of piano in zit.  ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #650 Gepost op: 14-04-2020, 22:38:59 »
Haha Robbie, nu ga je enkel D*N gelukkig maken. Als je wil winnen, kies je best iets dat je leuk vindt  ::rofl::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #651 Gepost op: 14-04-2020, 22:52:46 »
Ik heb mijn inzending voor volgend jaar te pakken!

OK, weliswaar zit er een blanke man bij, maar hij is al 90 jaar en 2 vrouwen. Slechts 33 views en volgens mij niet in de top 2000. Dus dit MOET in het najaar wel punten scoren!  ;D


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #652 Gepost op: 14-04-2020, 23:10:11 »
Oh is dat ook zo'n ongeschreven regel dan? Dat gebeurt in het echte songfestival toch ook? Dit jaar zou Hooverphonic voor België gaan bvb. Die zijn al jarenlang bezig en bekend en zouden volgens deze theorie dus niet eens mee mogen doen?
::sorry:: Ik bedoelde het niet als aanval. Ik werd er ooit op afgerekend dat ik een duet met Becky G had opgestuurd (in mijn ogen een eendagsvlieg). En ik heb ooit een nummer opgestuurd waarvan ik zeker wist dat 90% van de deelnemers het niet zou kennen... Maar wel een nummer van de Beatles  ::)

Iedereen trekt gewoon lekker zijn eigen scheidslijn wat hij wel of niet 'te' bekend vind. In Nederland heb je het wel echt gemaakt als je met een nummer in de Top 2000 weet te komen. Maar iemand anders heeft daar dan weer geen boodschap aan of heeft dat niet eens door.
...óf niet!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #653 Gepost op: 14-04-2020, 23:36:19 »
Ik heb net de recap bekeken én ik vind dat een toffe toevoeging.
Je hebt ook goede seconden voor die van mij gekozen.

Ik heb net de eerste keer goed te kunnen luisteren (de echte eerste keer was om te luisteren naar de talen en minder naar de muziek etc. geluisterd). Het niveau valt goed mee vind ik.
klaar voor de strijd

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #654 Gepost op: 15-04-2020, 00:18:54 »
Ik heb mijn inzending voor volgend jaar te pakken!

OK, weliswaar zit er een blanke man bij, maar hij is al 90 jaar en 2 vrouwen. Slechts 33 views en volgens mij niet in de top 2000. Dus dit MOET in het najaar wel punten scoren!  ;D



Nou die rechter heeft er ook zin in  :-X
Frankje Lapi

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #655 Gepost op: 15-04-2020, 00:23:30 »
Ik heb mijn inzending voor volgend jaar te pakken!

OK, weliswaar zit er een blanke man bij, maar hij is al 90 jaar en 2 vrouwen. Slechts 33 views en volgens mij niet in de top 2000. Dus dit MOET in het najaar wel punten scoren!  ;D
Leuk, maar... het is een cover! ::sorry:: ;D

Nou die rechter heeft er ook zin in  :-X
Ja maar die linker iets te veel. ::rofl:: Die heeft denk ik al een paar calvados achter de kiezos.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2020, 00:27:47 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #656 Gepost op: 15-04-2020, 07:33:48 »
::sorry:: Ik bedoelde het niet als aanval. Ik werd er ooit op afgerekend dat ik een duet met Becky G had opgestuurd (in mijn ogen een eendagsvlieg). En ik heb ooit een nummer opgestuurd waarvan ik zeker wist dat 90% van de deelnemers het niet zou kennen... Maar wel een nummer van de Beatles  ::)

Iedereen trekt gewoon lekker zijn eigen scheidslijn wat hij wel of niet 'te' bekend vind. In Nederland heb je het wel echt gemaakt als je met een nummer in de Top 2000 weet te komen. Maar iemand anders heeft daar dan weer geen boodschap aan of heeft dat niet eens door.
Het was ook geen aanval van mij. ::sorry::
Ik vond het gewoon grappig hoe iedereen plots met meer en meer redenen kwam waarom een lied al geen punten meer zou mogen krijgen.  ;D


Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #657 Gepost op: 15-04-2020, 07:40:41 »
Volgens mij kunnen we stellen dat we Wouter vragen om maar één extra regel: 'Niemand komt punten toe, behalve ikzelf.'

Denk dat we daarmee alles wel genoemd hebben? ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #658 Gepost op: 15-04-2020, 08:25:25 »
 ::rofl::


And the 12 points go to....
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest Sofia- spring 2020
« Reactie #659 Gepost op: 15-04-2020, 09:14:08 »
Ha, grappig, de zanger van IJsland is de broer van de IJslandse inzending tijdens de zestiende editie! ::vergroot::

Ik vond dat nummer zo goed toen ::love::

Ik heb intussen een duidelijke favoriet voor deze editie!
You'll never walk alone